Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta mukavaa että helteet jatkuvat?

Vierailija
04.09.2024 |

Minusta on. Toivottavasti jatkuvat pitkään 

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ihanaa. Olen täysin kesäihminen, rakastan aurinkoa ja valoa ja kesää!  Herään henkiin kunnolla kun ilmat kunnolla lämpenee ja aurinko paistaa ja hiekka polttaa jalkoja.  Se vasta on elämää!

Omasta puolestani saisi jatkua vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
22/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty hengittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos yöllä on vaan viileää.

Koko kesän ollut kylmät yöt 12-16 astetta, kerran pari 18

Vierailija
24/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteistä ei tietoakaan mutta kyllä tämä 23 astetta tänään oli ihanaa! Juuri tulin iltauinnilta:) 

Vierailija
25/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäydyin tuossa juuri iltauinnilla. Vesi ja ilma suunnilleen saman lämpöisiä, 21 astetta. Ihanaa!

Vierailija
26/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ihan kivaa. Ei haittaa :)

Vierailija
27/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan koska syksy myöhässä ja Pekka Poutakin sanoi että epänormaalia. 

Vierailija
28/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty hengittää.

Sama juttu, tänään ei meinannut ilma vaihtua kerrostalossa. 

Vierailija
29/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on, kyllä haluan eksoottia loisia, tauteja sekä vieraslajeja Suomen kamaralle. Aion jatkaa ilmastoterroriani lentämällä 100x vuodessa Balille ja Dubaihin, tarvitsen kivoja kuvia sheikin makkarista ja uima-altaalta instaani. Haluan, että tulevaisuuden Suomessa on vain ja ainostaan kuumia kesiä. Ihanaa hellettä riittämiin.

Vierailija
30/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa.

Vierailija
31/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Mitään ei jaksa tehdä ja kyllästyttää loputon kesä. Odotan kirpakkaa syyssäätä. Olen oppinut pitämään myös pimeydestä, märästä asfaltista kun katuvalot heijastuu siitä, ruskasta. Ainoa mitä inhoan on loskasää. 

Vierailija
32/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun lumisade huhtikuussa. Kivaa, kun huomaa, että ei kuulu vuodenaikaan. Nytkin on yöt viileät ja varjossa on viileämpää. Valostakin näkee syksyn, ja kohta jo lumi yllättää. 

Vierailija
33/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä kauaa kestä. En ole ikinä jaksanut hellettä elokuun jälkeen, mutta kyllä tämä tieto helpottaa asiaan suhtautumista.

Se on tosiaan hyvä, että jatkuvasti pimenee, joka pakostikin aiheuttaa sen, että lämmin ilma poistuu. 

Vierailija
34/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On on, kyllä haluan eksoottia loisia, tauteja sekä vieraslajeja Suomen kamaralle. Aion jatkaa ilmastoterroriani lentämällä 100x vuodessa Balille ja Dubaihin, tarvitsen kivoja kuvia sheikin makkarista ja uima-altaalta instaani. Haluan, että tulevaisuuden Suomessa on vain ja ainostaan kuumia kesiä. Ihanaa hellettä riittämiin.

Vieraslajeja kukaan ei tule koskaan ajatelleeksi. Onneksi en ole käynyt ulkomailla vuosiin eli en ole ite vaikuttanut sen osalta ilmansaasteisiin. 

Vierailija
35/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Mitään ei jaksa tehdä ja kyllästyttää loputon kesä. Odotan kirpakkaa syyssäätä. Olen oppinut pitämään myös pimeydestä, märästä asfaltista kun katuvalot heijastuu siitä, ruskasta. Ainoa mitä inhoan on loskasää. 

Mulla juuri päinvastoin. Mitä kuumempaa sitä reippaampi ja jaksavampi olen! Harmaus, pimeys, kylmyys ja romahdan täysin 7-8 kuukaudeksi!

Vierailija
36/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvi oli niin kammottava, se alkoi jo joulukuun alussa, lunta ja pakkasta oli vielä huhtikuussa, joten nyt nautin.

Vierailija
37/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut tänäänkään täällä hellettä. 

Vierailija
38/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kelit. Vantaalla tänään iltapäivällä +29. 🌞🌞

Vierailija
39/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime talvi oli niin kammottava, se alkoi jo joulukuun alussa, lunta ja pakkasta oli vielä huhtikuussa, joten nyt nautin.

Oliko muka aikaisin? Joskus alkanut jo marraskuussa tai jopa lokakuussa. Sitäpaitsi ilman lunta olisi ankean pimeää. 

Vierailija
40/118 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat kelit. Vantaalla tänään iltapäivällä +29. 🌞🌞

Ei ollut