Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys asumistuen ja toimeentulotuen saajille

Vierailija
03.09.2024 |

Tämä kysymys on osoitettu vain asumistuen ja toimeentulotuen saajille tai niille, joilla niistä on käytännön tuomaa tietoa.

Jos asumistukesi on "tarkistettu" aiempaa pienemmäksi, onko toimeentulotukesi muuttunut? Jos on, miten?

Huhujen mukaan tt-tuki kompensoisi muiden tukien kutistumista. Minun asumistukeni putosi juuri kymmenillä euroilla, mutta tt-tuki pysyi samana. Olen sairas ja työkyvytön työtön työnhakija, joten en pysty korjaamaan tilannetta mitenkään. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia.

Ja jottei keskustelu tyrehtyisi välihuutoihin, kerron, että olen tehnyt töitä kolmekymmentä vuotta ja menisin erittäin mielelläni takaisin, jos pystyisin.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä syksyllä kuinka käy kun pakko hakea totua. Ovat sitten laskeneet reilusti kuntakohtaisia rajojakin, aikaisemmin tää rotanpaska mahtu raameihin ja jäi vielä varaakin, nyt onkin yhtäkkiä liian kallis.

Minä lähdin Helsingistä halvemman asumisen perään. Olen asunut tässä vajaan vuoden, ja nyt sitten pitäisi kai lähteä pitemmälle. Kuinkahan pitkälle pitää raahustaa, jotta tulee vastaan ensimmäinen suopea työnantajaehdokas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi