Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkeekö isät, kun vievät lapsiaan päiväkotiin?

Vierailija
03.09.2024 |

Mikä juttu tämä on, kun monet äidit kertovat itkevänsä, kun vievät lapsiaan päiväkotiin!? En ole ikinä itkenyt ja äiti olen. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään näkyy koko ajan enemmän niitä lasten ensimmäisenä päiväkotipäivänä herkistyviä miehiä ja se on vaan ihan positiivinen juttu. Nämä isät ovat myös poikkeuksetta niitä isiä, jotka ovat aktiivisesti mukana yhteistyössä päiväkodin kanssa.

T. Päikyntäti.

Mietin vaan että kai ymmärrät että on tunteet vaikka ei parukkaan

Vierailija
82/82 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotkut isät itkeekin, vaikka taitaa se totta olla että naiset on keskimäärin herkempiä ja empaattisempia, ja tulee se itkukin helpommin. Samat ihmiset on niitä, jotka itkee ilosta kun lapsi menee naimisiin tai saa unelmien opiskelupaikan, kun lapsi menee kouluun tai kirjoittaa sydäntälämmittävän suloisen äitienpäiväkortin. Tai kun jäävät itse eläkkeelle tai ihana työkaveri vaihtaa työpaikkaa. Ei siinä sen ihmeempää, toisille se itku vaan tulee herkemmin. 

Mutta kyse ei ole herkkyydestä vaan opituista toimintamalleista.

Höpö höpö. Onhan nyt ihmisten välillä tosi suuria eroja, mitä tunteellisuuteen tulee.

Itse olen herkkä ja tunteellinen mutta peitän tunteeni. Monesti meinaa tulla itku mutta kovetan itseni. Opittu toimintamalli sekin. Eli itkun määrä ei kerro mitään herkkyydestä ja tunteellisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan