Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
1401/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40. Tässä iässä parisuhde ei enää oikein kiinnosta. Mitä hyötyä ja iloa siitä naiselle on?

Vierailija
1402/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 40. Tässä iässä parisuhde ei enää oikein kiinnosta. Mitä hyötyä ja iloa siitä naiselle on?

Pääsee ilmaissiivoojaksi ja kokiksi. Mies tiuskii ja räyskii ja valittaa seksistä.

Enää ei mennä naimisiin eikä tehdä lapsia eikä osteta yhteistä kotia.

Anoppi on ilkeä ja ei hitsi harrastukset on paljon kivempia kuin joku parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on maailma täynnä. Omille pojilleni olen tosin sanonut jo lapsesta asti, että katse ulkomaille päin. Suomalaiset nuoret naiset ovat todella ärsyttäviä omastakin mielestäni. Suurin osa tuttavapiirin nuorista naisista on oikeasti aivan poispilattuja prinsessoja. Eipä silti, ei se niiden oma syy ole.

Niin, pojathan voi ostaa sen postimyyntivaimon. Vieläköhän niitä myydään?  Tai hakea Thaimaasta vaimon. Ne on ahkeria. Lehdessä oli juttua miten thaivaimo palkkatyön lisäksi kävi vapaa- ajat marjassa ja mies sitten myi marjat. Oli heidän yhteinen harrastus. Sun pojat vois pyrkiä samaan. 

Vierailija
1404/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään!

Vierailija
1405/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee ilmaissiivoojaksi ja kokiksi. Mies tiuskii ja räyskii ja valittaa seksistä.

Anoppi on ilkeä ja ei hitsi harrastukset on paljon kivempia kuin joku parisuhde.

Eikö ole kivaa mennä anopin luo kuuntelemaan, kun olet vääränlainen, rumat hiukset ja liian paljastavat vaatteet ja mies ei sano äidilleen mitään.

Mielummin olen kotona ja kudon sukkia ja katson hauskaa ohjelmaa. 

Vierailija
1406/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä Gambia- ja visvaukot tulee pilaamaan kaikki ketjut jankutuksellaan. 

Kirjoittakaa vaikka päiväkirjaa ja purkakaa sinne naisvihanne, älkääkä sitä tänne oksentako. 

Ihme äijiä, riehutaan VAUVALLA. 

Vierailija
1407/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole kivaa mennä anopin luo kuuntelemaan, kun olet vääränlainen, rumat hiukset ja liian paljastavat vaatteet ja mies ei sano äidilleen mitään.

Mielummin olen kotona ja kudon sukkia ja katson hauskaa ohjelmaa. 

Ja haluan nukkua lauantaina pitkään enkä alkaa siivoamaan aikaisin aamulla.

Vierailija
1408/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittakaa vaikka päiväkirjaa ja purkakaa sinne naisvihanne, älkääkä sitä tänne oksentako. 

Sinä näköjään roikut kaikissa ketjuissa, hanki elämä!

Vierailija
1409/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä näköjään roikut kaikissa ketjuissa, hanki elämä!

Ei sillä ole elämää, turha maalaismummeli!

Vierailija
1410/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän gambia- ja visvamummo pitää päiväkirjaa tylsästä maalaiselämästään!

Vierailija
1411/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on maailma täynnä. Omille pojilleni olen tosin sanonut jo lapsesta asti, että katse ulkomaille päin. Suomalaiset nuoret naiset ovat todella ärsyttäviä omastakin mielestäni. Suurin osa tuttavapiirin nuorista naisista on oikeasti aivan poispilattuja prinsessoja. Eipä silti, ei se niiden oma syy ole.

Ihme juttuja opetat pojillesi. Onneksi oma veli jolla on kaksi teinipoikaa ei ole koskaan sanonut mitään noin outoa. Hän on itse urakeskeinen mies, joka opettaa poikansa laittamaan ruokaa, hoitamaan oman kotinsa itse, juttelemaan tuntemattomien kanssa ja ilmaisemaan omat tunteensa rohkeasti. Ei tule pojilla olemaan naisista puutetta. Ei Suomessa eikä ulkomailla.

Vierailija
1412/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän gambia- ja visvamummo on saanut nettiyhteyden korpeen, nyt on hyvä häiriköidä palstalla!

Vierailija
1413/1478 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visvamummo painaa joka ketjussa!

Vierailija
1414/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ulkoinen vika on yleensä se, että mies ei panosta yhtään ulkonäköön ja pukeutumiseen. Fab 5 kun laittaisi tämmöiset kaverit kuntoon, niin alkaisi kahviseuraa löytyä.

Naiset lähtevät kahville jos on hyvä kuuntelija ja he juovat kahvia. Jälkimmäinen on pelkkää sattumaa. Hörökorvana tiedän.

Joidenkin kanssa lähtevät. Joidenkin kanssa eivät. Kuten sanoit. Ihan sattumaa.

Vierailija
1415/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunpa saisin tuon Valtterin ymmärtämään, ettei hän on menettänyt mitään, ei yhtään mitään! Parisuhde naisen kanssa on parhaimmillaankin munankuorilla kävelyä, järkyttävää rahanmenoa, typeryyksien kuuntelemista ja joskus harvoin seksiä. Sitten jos nainen päättää, että muualla ehkä olisikin jotain parempaa hänelle, niin sinne katosivatkin sitten parisuhde ja perhe. Vähemmillä vaurioilla olisi selvinnyt, jos niitä ei koskaan olisi ollutkaan. Valtteri on ollut onnekas kun on elänyt elämäänsä kaikessa rauhassa.

Katkeralta kuulostaa. Miten ihmisestä tulee tuollainen, eihän lapsiaan menetä avioerossa,ellei itse niin halua. Vai onko se klassikko, että nuorena ei lapset kiinnostaneet, ja kun lapset kasvoivat, heitä ei kiinnostanut häipynyt isä.

Äitisi oli narsisti ja keksi jonkin tekosyyn, jolla saa yksinhuoltajuuden sekä tapaamiskiellon isälle? Hirveältähän tuo kuulostaa, mutta olen kuullut pahempaakin.

Vierailija
1416/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nyt muistuttaa tai kertoa niille jotka eivät ole tajunneet, etttä tämä "Valtteri"  on täysin fikstiivinen olento.  Tämän artikkelin Valtteria ei ole. tässä on käytetty esimerkkinä tällaista keksittyä Valtteria joka kyllä kuvaa hyvin montaa  syrjätynyttä miestä.

Ilmeisesti tarkoitus on tuoda esiin tämä ongelma, tämä on todellista vaikka artikkelin Valtteri ei olekaan.  Siitä huolimatta tällaisia onnettomia  kyllä on.

Se tässä on hassua että niin moni on tuohtunut miesparan puolesta eivätkä tajua että tässä tuodaan esille olemassa olevaa ongelmaa.  Moni samaistuu myös tähän., löytää tästä itsensä. Onhan tämä ikävä ja vakavakin ongelma, mutta ainakaan minä en tiedä miten se voitaiisiin ratkaista. 

Loppupeleissähän jokainen aikuinen on oman elämänsä herra ja vastuussa siitä miten elää.  On ongelmia mm. mielenterveyspuolella ja valtavia itsetunto-ongelmia

Aina haetaan syytä itsensä ulkopuolelta. Kieltäydytään näkemään mitään syytä itsessä, sehän tässä on tyypillistä. Ollaan uhreja ja säälitään itseään.  En tiedä mistä moinen asenne tulee?  Mistä tulee ajatus että toisten, siis naisten, on ratkaistava heidän ongelmansa luopumalla omasta elämästään?

Koko tekstiä ei suoraan lainannut mutta pointtini onkin tuohon vikaan (kopioimaan) kohtaan. Kysy, mistä tuollainen asenne tulee? Oletko lainkaan lukenut näitä kommentteja? Luitko edes omaa tekstiäsi? Se asenne tulee teiltä! "Jokainen on vastuussa omasta elämästään". Ihan sama kuin vaatisit vastasyntynyttä lasta ottamaan vastuun omasta elämästään. Elättäköön itsensä. Lapsi pitää kasvattaa. Hänelle pitää opettaa kuinka tullaan toimeen. Ja sinä puhut "sääliseksistä". Kuinka yksinkertainen pitää olla että pitää noita samana asiana? Sääliseksiä ja kasvatusta.

Ei, sinä et (todennäköisesti) ole millään lailla syyllinen "Valtterin" tilanteeseen. Mutta toimit juuri sillä lailla, joka vain luo uusia "Valttereita". Väheksyt. Käyttäydyt ylimielisesti. Olet omahyväinen. Sysäät kaiken jonkun muun ongelmaksi. Syyttäisitköhän heitteille jätettyä vastasyntynyttä vauvaa omasta tilanteestaan? Omasta heitteille jätöstään?

Vierailija
1417/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset torjuvat kokemattoman 3-kymppisen, vaikka olisi kuinka hyvä mies. Eronnutkin on heidän mielestään paljon parempi.

Usko nyt, syy on siinä, että koulut on jäänyt kesken eikä vanhempien luota ole muutettu omilleen.

Vähänpä sinäkin mistään tiedät. Mutta suu käy koko ajan. Kuvaannollisesti.

Vierailija
1418/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset torjuvat kokemattoman 3-kymppisen, vaikka olisi kuinka hyvä mies. Eronnutkin on heidän mielestään paljon parempi.

Kokemattomuus on Valtterin ongelmista pienin. Ne on ne muut puutteet, joiden vuoksi ei ole "vaikka kuinka hyvä mies".

Kokemattomuus riittää. Se on ylittämätön este.

Vierailija
1419/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut juttua. Mutta ekan kuvan perusteella Valtteri on ihan ok näköinen.

Olisiko syy se, että Valtteri yrittää liian tasokkaita naisia? Itseään huomattavasti paremman näköisiä ja parikymppisiä? "Instabeibejä" Näitä,joita jokainen mies haluaa ja yrittää. 

Ongelma on siinä että suurin osa nuorista naisista ON instabeibejä!  Naiset ovat kauniimpia kuin miehet. 

Ei ole. Suurin osa nuorista naisista on ihan tavallisia. Miehet vain huomaavat ne instabeibet ja haluavat sellaisen.

En tuosta tiedä. Kun en kaikkia maailman miehiä tunne. Itse en "instabeibeen" koskisi pitkällä tikullakaan. Kyllä, olen mies.

Vierailija
1420/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1268:lle vastauksena. Olen samaa mieltä siitä, että olisi hyvä oman keskustelunsa aihe pohtia, miten Valtterin kaltaiseen tilanteeseen (sosiaalinen fobia, opintojen keskeyttämiset) päätymistä voisi parhaiten ennaltaehkäistä. Koulukiusaamisen kitkeminen olisi ilman muuta yksi tärkeimmistä asioista, mutta surullisesti kyllä someaikana tilanne on tainnut mennä entistä pahemmaksi, kun kiusaaminen on saanut uusia muotoja entisten lisäksi. 

Kiusaaja tuskin kykenee omaa käytöstään muuttamaan. Ongelma onkin ne (te) muut, jotka vain seisovat (seisotte) vieressä, eivätkä (ettekä) tee mitään. Kysynkin, miksi? Miksi sallitte kiusaamisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi