Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
1421/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9591 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä oli, 34 vuotias? Eikä koskaan saanut seksiä? Miten sellainen on mahdollista? Johan 34 vuotiaana pitäisi olla enimmät nautinnot jo koettu kun alkaa elämän ehtoo.

Minä olen 38-vuotias mies, poikuus tallella. En ole koskaan edes halannut naista. Vapaa-aikani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on melkein 0.

Elämä on vain mennyt näin. Joskus 24-vuotiaana oli vielä pientä toivonkipinää. Nykyisin ei edes sitä. Välillä olen suunnattoman katkera. Välillä unohdan asian.

Suomessa on vain liikaa sinkkumiehiä. Jos tulisi sota ja Venäjä hyökkäisi, niin siitä saisi miesten määrää hitusen karsittua. 

Et ehkä usko itse miltä tuntuu, kun ei ole saanut sellaista naista, joka miellyttäisi. Työelämässä olen kyllä menestynyt ja pärjään noin 4500 euron kuukausituloillani hyvin. <

Sulla ainakin kuulostaa elämä olevan sen verran järjestyksessä, kun on mielekäs työ ja sen verran tuloja, että pystyt asumaan ja harrastamaan, miten haluat. Kuvittelisi, että ainakin harrastuskavereita ja sitä kautta aikaa myöten myönteisiä arjen kosketuksia kuten halauksia löytyisi elämääsi vaikkei kumppania ole jostain syystä löytynyt. 

Niin luulisi. Maailma vaan ei toimi niin kuin luulisi.

Sivusta

Vierailija
1422/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset torjuvat kokemattoman 3-kymppisen, vaikka olisi kuinka hyvä mies. Eronnutkin on heidän mielestään paljon parempi.

Kokemattomuus on Valtterin ongelmista pienin. Ne on ne muut puutteet, joiden vuoksi ei ole "vaikka kuinka hyvä mies".

Kokemattomuus riittää. Se on ylittämätön este.

No jos noin vanhaksi on elänyt, eikä koskaan minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, niin kyllähän se kertoo siitä, että kyseesä ei ole normaali mies. En minä ainakaan sellaista miestä halua, jolle minä olisin joku koeajo-nainen, tekisi kaikkea ensi kertaa, sormi suussa ja tietämättä mistään mitään. Ei aikuinen nainen halua alkaa äidiksi ja opettajaksi jollekin nyhverölle, joka ei itse ole saanut mitään aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naista uskalla edes katsoa, ilman syytteitä ahdistelusta. Sitten 35 lehmät alkaa jo loukkaantumaan, kun heitä ei katsota.

Toimi siinä sitten oikein. :D

Katse on ahdistelua. Pitkä, viipyilevä katse jo rikostutkinnan arvoinen. Jos vielä sattuu kuola valumaan suusta (vaikka olisi aivoinfarkti kyseessä) saa varmaan jo puukosta.

Vierailija
1424/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naista uskalla edes katsoa, ilman syytteitä ahdistelusta. Sitten 35 lehmät alkaa jo loukkaantumaan, kun heitä ei katsota.

Toimi siinä sitten oikein. :D

Kyllä katsoa voi aina, vilkaista kokonaisuutta ja painottaa kasvoja. Ei siitä kukaan loukkaannu, jollei katsominen sisällä tauotonta tissivaon tuijotusta tai jotain irstaita ilmeitä, eleitä tai kommentteja. 

Pelkkä silmiin katsominen on monelle naiselle liikaa.

Vierailija
1425/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville"

No kuka nainen haluaisi tuollaisen Valtterin omaishoitajaksi, elättäjäksi ja vielä seksipalvelijaksi, häh?

Oletko niitä seksipalveluja sitten tarjoamassa?

Vierailija
1426/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisi nyt hyvä mies huo riin nopsaan ja saisi sen ylimainostetun "neitsyyden" tai siis poikuuden alta pois. Oppisi tekemään treffipyyntöjä muukin kuin poikuuden menetys mielessä.

Juuri näin. Emme me naiset ole mitään toista rotua ulkoavaruudesta, emmekä myöskään poikuuden poistokoneita. Ammattilainen hoitakoon ensin alkuun.

N29

Eikös toiset "naiset" nimenomaan sano, että maksullisissa käyneeseen eivät koske? Eli tilanne on siis jo lähtökohtaisesti tehty mahdottomaksi. Tai olet vain typerä. Kumpi vain.

Vierailija
1427/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9591 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä oli, 34 vuotias? Eikä koskaan saanut seksiä? Miten sellainen on mahdollista? Johan 34 vuotiaana pitäisi olla enimmät nautinnot jo koettu kun alkaa elämän ehtoo.

Minä olen 38-vuotias mies, poikuus tallella. En ole koskaan edes halannut naista. Vapaa-aikani kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on melkein 0.

Elämä on vain mennyt näin. Joskus 24-vuotiaana oli vielä pientä toivonkipinää. Nykyisin ei edes sitä. Välillä olen suunnattoman katkera. Välillä unohdan asian.

Suomessa on vain liikaa sinkkumiehiä. Jos tulisi sota ja Venäjä hyökkäisi, niin siitä saisi miesten määrää hitusen karsittua. 

Et ehkä usko itse miltä tuntuu, kun ei ole saanut sellaista naista, joka miellyttäisi. Työelämässä olen kyllä menestynyt ja pärjään noin 4500 euron kuukausituloillani hyvin. <

Ei pidä paikkaansa.  Sinähän olet mt- syistä sairaseläkkeellä. Eläpä nyt taas selittele niitä fantasioitasi tänne

Elät omassa mielikuvitusmaailmassasi.

T.Toinen samanikäinen samassa tilanteessa

Vierailija
1428/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset torjuvat kokemattoman 3-kymppisen, vaikka olisi kuinka hyvä mies. Eronnutkin on heidän mielestään paljon parempi.

Kokemattomuus on Valtterin ongelmista pienin. Ne on ne muut puutteet, joiden vuoksi ei ole "vaikka kuinka hyvä mies".

No jos noin vanhaksi on elänyt, eikä koskaan minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, niin kyllähän se kertoo siitä, että kyseesä ei ole normaali mies. En minä ainakaan sellaista miestä halua, jolle minä olisin joku koeajo-nainen, tekisi kaikkea ensi kertaa, sormi suussa ja tietämättä mistään mitään. Ei aikuinen nainen halua alkaa äidiksi ja opettajaksi jollekin nyhverölle, joka ei itse ole saanut mitään aikaiseksi.

Olet sinäkin kokematon ollut. Jonkun sinuakin on pitänyt opettaa. Ne sosiaaliset taidot taisivat kyllä jäädä oppimatta.

Vierailija
1429/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos noin vanhaksi on elänyt, eikä koskaan minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, niin kyllähän se kertoo siitä, että kyseesä ei ole normaali mies. En minä ainakaan sellaista miestä halua, jolle minä olisin joku koeajo-nainen, tekisi kaikkea ensi kertaa, sormi suussa ja tietämättä mistään mitään. Ei aikuinen nainen halua alkaa äidiksi ja opettajaksi jollekin nyhverölle, jo

Iässä 15 v on normaalia olla kokematon, iässä 32 v ei.

Ja ei se seksi tuo edelleenkään ammattia, työpaikkaa ja uskallusta mennä ulos. Nuo tarvitaan, jos perheen meinaa perustaa. Ei se kokemattomuus (se hoituisi minuutissa),  vaan syyt että miksi on tuossa iässä kokematon.

Vierailija
1430/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nyt muistuttaa tai kertoa niille jotka eivät ole tajunneet, etttä tämä "Valtteri"  on täysin fikstiivinen olento.  Tämän artikkelin Valtteria ei ole. tässä on käytetty esimerkkinä tällaista keksittyä Valtteria joka kyllä kuvaa hyvin montaa  syrjätynyttä miestä.

Ilmeisesti tarkoitus on tuoda esiin tämä ongelma, tämä on todellista vaikka artikkelin Valtteri ei olekaan.  Siitä huolimatta tällaisia onnettomia  kyllä on.

Se tässä on hassua että niin moni on tuohtunut miesparan puolesta eivätkä tajua että tässä tuodaan esille olemassa olevaa ongelmaa.  Moni samaistuu myös tähän., löytää tästä itsensä. Onhan tämä ikävä ja vakavakin ongelma, mutta ainakaan minä en tiedä miten se voitaiisiin ratkaista. 

Loppupeleissähän jokainen aikuinen on oman elämänsä herra ja vastuussa siitä miten elää.  On ongelmia mm.

Mikä ihmeen vastasyntynyt 32 v mies on?

Vierailija
1431/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osa täällä sivuttaa kokonaan sen, että tyypillä ei ole ammattia, työpaikkaa tai edes mielenterveyttä sen verran että uskaltaa mennä ulos?

Tahtoisitteko itse tuollaisen isän, jota lapsi saisi lohdutella ja tukea, että isi tule vaan ulos, ei tämä ole vaarallista?

Vierailija
1432/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiashan on pian keski-ikäinen! Joku tuossa ylhäällä haluaa, että sen ikäiselle opetetaan ihmisten seurassa olemista ihan ensimmäistä kertaa. Mitä ihmettä on ne kaikki vuodet puuhasteltu, jos nyt vasta herätään siihen, että halutaan muutakin kuin kotona istumista kaikki päivät. 

Vierailija
1433/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nyt muistuttaa tai kertoa niille jotka eivät ole tajunneet, etttä tämä "Valtteri"  on täysin fikstiivinen olento.  Tämän artikkelin Valtteria ei ole. tässä on käytetty esimerkkinä tällaista keksittyä Valtteria joka kyllä kuvaa hyvin montaa  syrjätynyttä miestä.

Ilmeisesti tarkoitus on tuoda esiin tämä ongelma, tämä on todellista vaikka artikkelin Valtteri ei olekaan.  Siitä huolimatta tällaisia onnettomia  kyllä on.

Se tässä on hassua että niin moni on tuohtunut miesparan puolesta eivätkä tajua että tässä tuodaan esille olemassa olevaa ongelmaa.  Moni samaistuu myös tähän., löytää tästä itsensä. Onhan tämä ikävä ja vakavakin ongelma, mutta ainakaan minä en tiedä miten se voitaiisiin ratkaista. 

Loppupeleissähän jokainen aikuinen on oman elämänsä herra ja vastuussa siitä miten elää.  On ongelmia mm.

Maailma nyt vaan toimii niin että naisilla ei ole mitään velvollisuutta antaa Valttereille jotta ne eivät olisi niin ressukoita.

Vierailija
1434/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissähän jokainen aikuinen on oman elämänsä herra ja v

Ei tuo olisi yhtään vähemmän reppana vaikka sille joku sääliseksiä antaisi. Tai mitään seksiä, ei ne ammattia, työpaikkaa tai uskallusta mennä ulos tuo. Hyvin lapsellista kuvitella, että seksi tässä olisi se ongelma.

Vierailija
1435/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissäh

Ei niin, mutta niinhän miehet kuvittelee. Nuorten miesten ongelmat johtuvat kaikki seksittömyydestä.

Vierailija
1436/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitt-

Vierailija
1437/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt säpiä sitten ja meneet saamiset takaisin korkojen kanssa.

Vierailija
1438/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtteri on työtön amislainen, joka asuu vanhemmillaan. Pelkää väkijoukkoja ja on herkkä. Jutun kuva ei esitä Valtteria, eikä Valtteri ole hänen oikea nimensä.

Peräkamaripoika TäkäHikiältä.

Vierailija
1439/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt säälipill-a jonoon, niin saa stten sitä

Vierailija
1440/1478 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten yleinen ongelma on, ettei heistä monillakaan ole sosiaalisia taitoja. Joko rutkuttavat omista ongelmistaan tai sitten keskustelu on tasoa "moi, ok, miten menee, moikka". Minua sytyttää naisena se, että mies osaa keskustella asioista ja ilmaista mielipiteensä, joka ei ole luokkaa "akat keittiöön". Tulotasolla ei ole mitään väliä, eikä ulkonäöllä. On totta, että minuun vetoaa eniten sellaiset miehet, jotka ovat rotevia, mitään salikäyntejä en kuitenkaan vaadi. Ylipainoa saa olla. Kunhan ihminen huolehtii itsestään ja omaa hyvän asenteen elämään, se on jo todella hyvä alku. Raha ei kiinnosta minua.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi