Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville

Vierailija
01.09.2024 |

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…

""Mikä minussa on vikana?"

Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."

Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.

- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.

Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."

Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?

Kommentit (1478)

Vierailija
941/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on ollut vanhojapiikoja ja vanhojapoikia, eikä siitä ole tehty mitään ihmisoikeusongelmaa. Ja ennen nettiaikaa niillä peräkylien yksinäisillä on ollut paljon vähemmän mahdollisuuksia edes saada kontaktia potentiaalisiin kumppaneihin.

Valtterilla on sitä paitsi jutun mukaan kavereita, joten hän ei ole mikään totaaliyksinäinen. Kaverittomuus on mielestäni paljon huolestuttavampaa kuin parisuhteettomuus - ellei ihminen ole omasta tahdostaan erakoitunut.

Elämässä ei nyt vaan käy onnen lahjat tasan. Kukaan ei ole oman onnensa seppä. Onnellisen ja menestyksekkään elämän edellytys on sarja onnekkaita sattumia, kuten hyvä geeniperimä, ja  syntyminen oikeanlaiseen perheeseen ja ympäristöön.

Mä en itke sitä että mua ei ole siunattu päämäärätietoisuudella ja hyvällä stressinsietokyvyllä, mistä syystä olen köyhä päähänpotkittava duunari. Valtteria ei ole siunattu ominaisuuksilla jotka kiinnostaisivat naisia. Se on voi voi. Tasan ei mee nallekarkit 

Jossain ehkä on peräkamarin tyttö joka jutun luettuaan haaveilee, että uskaltaisi ottaa yhteyttä Valtterin. Se, kelpaisiko tämä tyttö Valtterille, onkin sitten eri kysymys. 

Vierailija
942/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kahvitella ja seurustella,, kahvitella ihan kaveriseurassakin, mutta yhtäkään lasta en tee, joten minusta ei olisi Valtterille seuraksi.

Itse olen taas 'liian' vanha , veikkaan että.hän etsii nuorta missiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparin vonkaus on luotaantyöntävä.piirre.

Vierailija
944/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia."

Selkäpiitä karmii tuo lause "hän haluaisi naisen". Ei naisystävää, ei elämänkumppania tai vaimoa, vaan naisen. Niin kuin halutaan joku esine.

Ensimmäinen askel parisuhteeseen pyrkimisessä voisi olla sen huomioiminen, että naiset ovat ihmisiä. 

Vierailija
945/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vaimon ja lapsia, ok. Mutta mites se isyys sitten käytännössä? Millainen näkemys Valtterilla on isyydestä? Mitä hänen mielestään isyyteen kuuluu, esimerkiksi ihan arki vauvan tai lapsen kanssa?

Pitäisikö kaikki olla jo valmiiksi suunniteltu? Jos olisi, torjuisit tuollaisen miehen automaattisesti. Pitäisit sitä epäilyttävänä.

Ei tarvitse olla valmiina suunniteltu, mutta perusvalmiudet pitää olla olemassa, jos ollaan niin pitkällä, että ihan oikeasti alettaisiin niitä lapsia hankkimaan. Teinitkin voivat puhua, että haluavat aikanaan lapsia eikä heidän tarvitse vielä sillä hetkellä olla siihen valmiita. 

Vierailija
946/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla täällä oli samanlainen ketju jossa 32v nainen valitti ettei ole ikinä seurustellut eikä tule ikinä löytämään ketään. Ketju oli täynnä kannustavia kommentteja muutaman sivun verran. Täällä on melkein 50 sivua "valtterin" haukkumista. Onko teillä kaikki muumit laaksossa?

Eri asia, nainen ei "valittanut" vaan totesi, ettei milloinkaan ole halunnut parisuhdetta tai sellaista etsinyt. Ketään ei tietenkään saisi haukkua: soisin Valtterin löytävän rinnalleen jonkun, jos hän sitä toivoo.

Vierailija
947/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Valtterista tulee mieleen MS Romatik-tvsarjan Matias. Valtterin saisi varmasti samalla tavalla peräänsä laivaristelilyn ajaksi kun erehtyisi sanomaan muutaman ystävällisen sanan (kun ei kehtaa sanoa että painu kuuseen). Tästä Valtteri loisi mielikuvan, että siinä on minun tuleva vaimo.

Vierailija
948/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun tästä ei tule ilmi hänestä oikein mitään (en ole tilaaja), mutta kuvan perusteella hänellä on ihan ok piirteet ja vaikuttaa olemukseltaan ihan tavalliselta. Luulisi, että voisi löytää jonkun kaltaisensa? Vähän pyöreä tavallinen nainen? 

Jos haluaa jotain nätimpiä naisia, niin siinä tapauksessa pitää laihduttaa, saada iho parempaan kuntoon (tulee luultavasti parempien elämäntapojen myötä) ja päivittää tyyliä tähän päivään. 

Tässä esim. joku suomalainen somettajanainen jonka mies on tavallinen talliainen ja voisin kuvitella, että palstamiehet on aikalailla tuon tyyppisiä olemukseltaan, mutta ovatko persoonaltaan? Toki nämä olleet nuoresta asti yhdessä. 

https://www.instagram.com/reel/C_BTHisg5uj/?igsh=MTBjM2hwMjhyaWxvZw==

Tavis? Toihan on komea ku mikä. Ihankuin joku malli. Isäkin ja haluaa olla lastensa kanssa kotona. Ihan kultaa. Noita miehiä ei vapaana juuri kuljeskele.

Vierailija
949/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että saatuaan ensimmäisen tyttöystävän tapahtuisi joko niin, että Valtteri lähtisi jossain kohtaa etsimään uusia naisia  päästyään ensin hommassa alkuun. Kuka kolmekymppinen nainen haluaa lähteä harjoitustyttöystäväksi jos itsekin haluaa perustaa perheen? Tuskin Valtteri tuolla luonteella varustettuna haluaa olla sekään mies, joka on elämässään ollut vain yhden naisen kanssa? 

Tai sitten sek*iä saatuaan Valtteri katkeroituu entisestään, kun siitä ei tulekaan sitä koko elämän pelastavaa juttua. Vaikk ei ole enää neitsyt, asuu edelleen vanhempien kanssa ja on edelleen ihmispelkoinen, kouluttamaton kolmekymppinen. 

Vierailija
950/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja.

Muijille ei kelpaa enää tavallinen mies. Luxusta vaan pitäisi olla ja elämyksiä.

Minulle ei ainakaan. Riittäisi sitoutuminen, turvallisuus, tavallinen arki ja rakkaus. Yhteenkään ei tarvitse rahaa.

Vierailija
951/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että saatuaan ensimmäisen tyttöystävän tapahtuisi joko niin, että Valtteri lähtisi jossain kohtaa etsimään uusia naisia  päästyään ensin hommassa alkuun. Kuka kolmekymppinen nainen haluaa lähteä harjoitustyttöystäväksi jos itsekin haluaa perustaa perheen? Tuskin Valtteri tuolla luonteella varustettuna haluaa olla sekään mies, joka on elämässään ollut vain yhden naisen kanssa? 

Tai sitten sek*iä saatuaan Valtteri katkeroituu entisestään, kun siitä ei tulekaan sitä koko elämän pelastavaa juttua. Vaikk ei ole enää neitsyt, asuu edelleen vanhempien kanssa ja on edelleen ihmispelkoinen, kouluttamaton kolmekymppinen. 

Ihan kuin seksi toisi hänelle ammatin, työn ja itsenäisyyden. Ei toi ole isäksi sopiva miltään osin, ei riitä että pelkästään haluaa kauniin naisen ja lapsia. Pitäisi olla paljon muutakin.

Vierailija
952/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muijille ei kelpaa enää tavallinen mies. Luxusta vaan pitäisi olla ja elämyksiä".

Hohhoijaa. Ne muutama sata suosittua Instagram-tyttöä jotka muutenkin tulevat varakkaasta taustasta, heistäkö tässä puhutaan?

Loput suomalaiset naiset toivoo varmasti "vain" luotettavaa kumppania, joka kohtelee tavallisen hyvin ja osaa tulla toimeen itsensä ja muiden kanssa normaalisti. Tämä tarkoittaa että ei ole päihteiden suurkuluttaja tai addikti, ei elä pelkästään työlleen tai jollekin kaiken vapaa-ajan vievälle harrastukselleen, ja ei ole väkivaltainen henkisesti ja/tai fyysisesti. Onko nämä kriteerit teille marisijoille jotenkin ylitsepääsemättönän hankalia toteuttaa? 

Vierailija
953/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja.

Muijille ei kelpaa enää tavallinen mies. Luxusta vaan pitäisi olla ja elämyksiä.

Minulle ei ainakaan. Riittäisi sitoutuminen, turvallisuus, tavallinen arki ja rakkaus. Yhteenkään ei tarvitse rahaa.

Itse asiassa turvallisuuteen ja tavalliseen arkeen tarvitaan rahaa. Ei miljoonia, mutta kyllä sitä tarvitaan. 

Vierailija
954/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoko valtteri tosiaan tossa haastattelussa, että haluaa kauniin naisen? Vai keksittekö tuon osuuden itse päästänne?

Hämmästyttävää, jos tosiaan tuollainen toive hänellä on."

Aivan kirjaimellisesti Valtteri toivoo "kaunista vaimoa ja kahta lasta" ja kertoo tämän vision jumiutuneen mieleensä eikä siitä pääse irti. Ja on nimenomaan ollut ihastunut nuorena vain yhteen tiettyyn tyttöön, jota ei ole saanut. Eli ei ole todellakaan ollut avoin muille vaihtoehdoille. Myöhemmin kysynyt kahville muutamaa yksittäistä naista (oletettavasti kaunista), joista osa on ollut varattuja ja osa ei ole ollut kiinnostunut. Tämä antaa myös ymmärtää, että ei ole heihin sanottavasti tutustunut aiemmin.

Kieltämättä tämä huutaa minullekin jonkinlaista autismin kirjoa sen masennuksen ja ahdistuksen lisäksi. Edesmennyt mummo jaksoi häntä kuunnella ja ymmärtää, mutta nyt on jäänyt yksin murheensa kanssa vanhempiensa elätiksi.

Vierailija
955/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan samassa tilanteessa samanikäisenä kuin Valtteri. Sitten päätin etsiä ulkomailta ja sieltä löytyi nainen ja vuoden päästä oltiinkin jo naimisissa ja ensimmäinen lapsi rattaissa. 

Joten Valtteri, etsi ulkomaista naista, joka haluaa lapsia. Kerro suoraan että voit perustaa perheen hänen kanssaan ja esitä ainakin positiivista vaikka mielessä pyörisikin negatiivisia asioita, mutta älä kerro niitä ääneen. Hassuttelee lapsen kanssa ja kehu vaimoa ja keskity vain siihen että perheellä on hyvä olla. Siitä se oma mieliala alkaa muuttumaan positiivisempaan suuntaa.  

Hienoa! Elättääkö nainen perheenne, vai pääsitkö yli sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta ja masennuksesta, valmistuit ja hankit työn? Asutteko vanhempiesi luona kuten Valtteri, vai muutitteko omaan asuntoon? Kiinnostaa :)

Vierailija
956/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko, naiset eivät lähde...

Ei vaan Valtteri on niin epätoivoinen, ettei itse viehätä naisia

Naiset eivät lähde, koska Valtteri ei uskalla lähestyä ja pyytää kahville.

Vierailija
957/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on liian vaativia nykyään. Ei kelpaa enää normaali mies.

Normaali mies on työtön, masentunut, ihmisarka, koulut kesken, asuu vanhempien luona ja kaikki tämä melkein nelikymppisenä? En usko, että tuon on normaalia. Jos on, niin huh huh, onpa suomalaiset miessukupolvet huonontuneet.

Naiset on ottaneet miesten roolin :D

Katsos kun jonkun pitää olla se aikuinen, kun mies vaan pelaa äidin helmoissa eikä käy edes töissä.

Muna vai kana tilanne

Eikö 32 vuotias jo ole ihan itse vastuussa elämästään? Jos vanhemmat paapoo liikaa, niin itsenäistyy. Joku vastuu aikuisella omasta elä

Tämä. Vanhemmat paapovat häntä. Mutta Valtteri ei ole saanut hyviä kokemuksia ja uskoa itseensä lapsuudessakaan, eli edes vanhemmat eivät ole tukeneet häntä. Ja nyt he tukevat häntä väärin, sillä paapovat kannustamisen ja terapiaan viemisen sijaan.

Vierailija
958/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan naisia muuallakin kuin Suomessa. 

Missä olisi sitten sellaisia naisia jotka etsivät Valtterin tilanteessa olevia miehiä vapaaehtoisesti? 

Kyllä Valtteri naisen löytäisi, jos hänelle kelpaisi oman tasoisensa nainen. Mutta luulen, että hän pyytää kahville niitä unelmiensa naisia, ei tasoisiansa. Niille hänen unelmiensa naisille on ihan toiset muesmatkkinat. Kyllä niitä on syrjäytyneitä, koulunsa keskeyttäneitä, mt- ongelmaisia naisiakin olemassa, jopa hänen ikäisiään.  Miksei Valtteri hakeudu itsensä kaltaisten naisten seuraan?

Luulen, ettei Valtteri pyydä kahville ketään naista, koska on jo etukäteen varma saavansa pakit.

Vierailija
959/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera incel-mies ei kiinnosta ketään. Todennäköisesti syyttäisi naista kaikista ongelmistaan ja odottaisi passaamista ja paapomista. Ei kiitos.

Vierailija
960/1478 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vaimon ja lapsia, ok. Mutta mites se isyys sitten käytännössä? Millainen näkemys Valtterilla on isyydestä? Mitä hänen mielestään isyyteen kuuluu, esimerkiksi ihan arki vauvan tai lapsen kanssa?

Pitäisikö kaikki olla jo valmiiksi suunniteltu? Jos olisi, torjuisit tuollaisen miehen automaattisesti. Pitäisit sitä epäilyttävänä.

Jos parisuhteessa miehestä ei tulekaan tasaveroista kumppania ja isää, niin nainen saa syytökset niskaansa, miten syy oli hänen. Täällä on sanottu, että miehestä pitää selvittää etukäteen miten hän toimii parisuhteessa ja isänä. Jos mies on kouluttamaton, työtön, masentunut, aloitekyvytön tekemään mitään ja asuu yli kolmekymppisenä vanhempien luona, niin tuleeko hänestä ahkera, aikaansaapa ja huolehtiva isä heti lapsen syntymän jälkeen? Epäilen.