IL: Naiset eivät lähde Valtterin, 32, kanssa edes kahville
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/10d08906-2e94-4ea1-b0…
""Mikä minussa on vikana?"
Kun Valtteri, 32, pyytää naisia kahville, he vastaavat "ei kiitos". Hän haluaisi yli kaiken vaimon ja lapsia, mutta pitää unelman toteutumista koko ajan epätodennäköisempänä. Hän on yhä neitsyt. "Olen vain surullinen suurimman osan ajasta. Koko ajan mietin, mikä minussa on vikana."
Valtteri on 32-vuotias ja yhä neitsyt. Hän haluaisi naisen, mutta hänellä ei ole heidän kanssaan minkäänlaisia kokemuksia.
- Ei löydy ketään, joka suostuu kanssani edes kahville, hän sanoo.
Ei ole ketään, ei ole koskaan ollut ketään. Hirveästi ahdistaa, että jos ei koskaan tulekaan ketään."
Nyt selityksiä naiset! Miten voi olla, että kolmikymppinen mies on tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (1478)
Netti on täynnä tilastoja, jossa 80% miehistä on naisten mielestä epämiellyttävän näköisiä. Nämä tyypit eivät pärjää Tinderissä eikä heidän kannata tehdä suoria iskuyrityksiä tuntemattomia naisia kohtaan. Näiden miesten pitää päästä tutustumaan naisiin ensin jossain muualla, jossa voivat tuoda esille muutakin kuin ulkoista puoltaan ja sitten vasta viikkojen/kuukausien päästä kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku kiltti nainen opastaisi ja neuvoisi häntä kädestä pitäen ; antaisi hänen kaikessa rauhassa tutustua siihen, mitä hän kuitenkin ehkä eniten kaipaa. Toisi piristystä ja intoa muihinkin asioihin.
Säälipillua? Oikeasti, kuinka reppana voi olla?
Niin, ymmärryksen hakeminen on kai tässä maailmassa säälittävää. Reppana on mies jos sellaista kaipaa.
Ymmärrystäkö on se, että saa vapaasti käsitellä jonkun toisen ihmisen intiimejä ruumiinosia?
Opastusta kai tuossa pyydettiin
Ai näyttämällä Kama Sutrasta kuvia?
Jos et osaa edes etäisesti hahmottaa mitä tuollainen vois tarkoittaa niin ei liene sitten sun juttu. Miks otat niin henkilökohtaisesti
Mä en ymmärrä näitä "tasoja" naisten ja miesten välillä.
Miten tarkalleen ottaen taso mitataan? Ja kuka sen mittaa? Ja mitä ylipäätänsä otetaan huomioon? Pelkästään ulkonäkö?
Mutta aika monille naisille persoona on suuremmassa merkityksessä kuin ulkonäkö. Miten siis arvioidaan tasolta mies, joka on vaikka komeudeltaan jonkun mielestä 8, toisen mielestä 5, kolmannen mielestä 4 ja sitten yhden mielestä sen persoona on 4, toisen 1 ja kolmannen 8?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku kiltti nainen opastaisi ja neuvoisi häntä kädestä pitäen ; antaisi hänen kaikessa rauhassa tutustua siihen, mitä hän kuitenkin ehkä eniten kaipaa. Toisi piristystä ja intoa muihinkin asioihin.
Niin, ymmärryksen hakeminen on kai tässä maailmassa säälittävää. Reppana on mies jos sellaista kaipaa.
Ymmärrystäkö on se, että saa vapaasti käsitellä jonkun toisen ihmisen intiimejä ruumiinosia?
Ainakaan minun kehoni ei ole mikään harjoittelurata. Antakaa te miehet omat pehmeät paikkanne kokemattomien karhuhomosetien käyttöön, hellän opastuksen kera tietenkin 😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään huomattavasti paremman näköisiä ja parikymppisiä? "Instabeibejä" Näitä,joita jokainen mies haluaa ja yrittää.
Mistä keksit, että jokainen mies yrittäisi ja haluaisi jonkin parikymppisen instabeibin? Miksi haluaisin ihmisen kenen kanssa minulla ei luultavasti ole yhtään mitään yhteistä, ei yhteisiä kiinnostuksia tai haluamme seuraaviulta vuosilta aivan erilaisia asioita?
Ei ehkä jokainen, mutta nimimerkki Valtteri, ei kuvaa, ei työtä, asuu vanhempien kotona, vakavia mielenterveyden haasteita, haluaa kauniin vaimon.
Näytä minulle mies, joka sanoo haluavansa ruman vaimon. Näytän sinulle valehtelijan.
Mies haluaa naisen, joka miellyttää hänen silmäänsä. Aivan kuten nainen haluaa miehen, joka miellyttää omaa silmää. Kauneus ja komeus on katsojan silmissä.
Valtterin tapauksessa saattaa tulla mieleen, että joko valitsee kaikki vähänkin miellyttävät, tai kauneuskäsitys on sama kuin AI:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun kehoni ei ole mikään harjoittelurata. Antakaa te miehet omat pe
Juu no ihan suoraan sanoen suuri osa tän sivun käyttäjiltä tuskin on edes etäisesti luonteeltaan sellaisia että tuollaiseen pystyisivät.
Niin mitä se neuvominen ja opastaminen sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun kehoni ei ole mikään harjoittelurata. Antakaa te miehet omat pehmeät paikkanne kokemattomien karhuhomosetien käyttöön, hellän opastuksen kera tietenkin 😇😇😇
Aika erikoinen kommentti 😂
Päteekö tämä logiikka myös kokemattomiin naisiin? Eli jos nainen on kokematon, niin pitääkö hänen ensin opetella seksiä jonkun miehekkään butch lesbon kanssa, ennen kuin hän saa mennä miehen kanssa sänkyyn 😂?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Muistaakseni näin vaan joskus dokkarin jossa tämmöisiä oli. Varmaan jotain että minkälainen kosketus tuntuu naisesta hyvältä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun kehoni ei ole
Juu no ihan suoraan sanoen suuri osa tän sivun käyttäjiltä tuskin on edes etäisesti luonteeltaan sellaisia että tuollaiseen pystyisivät.
Mikä on ihan selvää, koska ihmisillä on vapaa tahto. Kukaan ei ole Valtterille seksiä velkaa eikä sitä ole tulossa hänelle ilmaiseksi ja kotiin kannettuna. Ihan itse pitäisi tehdä jotain sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Ainut joka kaipaa opastusta on Valtteri (tai näin joku kommentoi).
En tiedä. Muistaakseni näin vaan joskus dokkarin jossa tämmöisiä oli. Varmaan jotain että minkälainen kosketus tuntuu naisesta hyvältä jne
Pariin kertaan jo taidettu sanoa että maksusta tuo todennäköisimmin tapahtuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta se on sullakin ollut. Ehkäpä sait silloin säälistä- säälipillua.
Ja miksihän naisen pitäisi tarjota kehonsa ihan muuten vaan jonkun käyttöön?? Ei saatana nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään huomattavasti paremman näköisiä ja parikymppisiä? "Instabeibejä" Näitä,joita jokainen mies haluaa ja yrittää.
Mistä keksit, että jokainen mies yrittäisi ja haluaisi jonkin parikymppisen instabeibin? Miksi haluaisin ihmisen kenen kanssa minulla ei luultavasti ole yhtään mitään yhteistä, ei yhteisiä kiinnostuksia tai haluamme seuraaviulta vuosilta aivan erilaisia asioita?
Ei ehkä jokainen, mutta nimimerkki Valtteri, ei kuvaa, ei työtä, asuu vanhempien kotona, vakavia mielenterveyden haasteita, haluaa kauniin vaimon.
Näytä minulle mies, joka sanoo haluavansa ruman vaimon. Näytän sinulle valehtelijan.
Mies haluaa naisen, joka miellyttää hänen silmäänsä. Aivan kuten nainen haluaa miehen, jo
Joo, mutta jos itse näyttää Väyryseltä, niin ehkä se ainoa adjektiivi sitä haaveiden vaimoa kuvaillessa voisi olla "mukava" tai "rakas" tai "ihana". Jos et itse ole erityisen komea, niin ehkä sen kumppanin fyysiset ominaisuudet kannattaisi laittaa toissijaisiksi ominaisuuksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Sitten tuota kaipaavan miehen kannattaa maksaa jollekin siitä, että hän kertoo ettei rinnoista puristella kovasti eikä jalkoväliin tungeta kättä omin luvan. Ja naiset nyt ovat erilaisia eli yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta kosketuksesta samalle alueelle.
Olen vuoden vanhempi nainen. Naama kirveellä veistetty, eikä sitä meikillä paranneta, kroppa ok. Tähän lisäksi sosiaalinen ahdistus ja ujous.
Ei minullakaan ole miesten kanssa mitään kokemuksia, mutta en ole siitä mediassa ruikuttamassa. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa ja olen sitten keskittynyt muihin asioihin elämässä.
Ei seksi mitään muuttaisi. Ihan samanlainen työtön, kouluttamaton äidin kanssa asuja joka ei uskalla mennä minnekään hän olisi yhä. Ei se pelkkä seksi ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti 😂
Päteekö tämä logiikka myös kokemattomiin naisiin? Eli jos nainen on kokematon, niin pitääkö hänen ensin opetella seksiä jonkun miehekkään butch lesbon kanssa, ennen kuin hän saa mennä miehen kanssa sänkyyn 😂?
Ei, vaan kokematon karhuhomo saa harjoitella kenen kanssa haluaa, aivan kuten sinun mielestäsi Valtterin tulisi saada 💡
Ai eikö kiinnosta antaa kehoasi tällaiseen käyttöön? Ei minuakaan.
N
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi mitään muuttaisi. Ihan samanlainen työtön, kouluttamaton äidin kanssa asuja joka ei uskalla mennä minnekään hän olisi yhä. Ei se pelkkä seksi ketään muuta.
Todennäköisesti se ei edes onnistuisi ventovieraan naisen kanssa jännittämisen vuoksi, joten siinä tulisi yksi mörkö lisää.
Ai näyttämällä Kama Sutrasta kuvia?