Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oikeasti liikkuu äijien päässä jotka pettää, mutta eivät jätä naisystäviään, vaimojaan jne?

Vierailija
01.09.2024 |

Ja silti vaan pettäminen jatkuu. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini opetti minulle pettämisen jalon taidon

Vierailija
22/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin. On tylsän näköinen vaimo, jonka kanssa leikkiä perhettä ja edustaa sukujuhlissa. On ollut sama tylsä istumatyö yli 20 v. Pihassa pari autoa ja lapsilla liian kalliit harrastukset. Helvetin tylsää elämää, jota sivusuhde piristää. Ilman sitä elämässä ei olisi mitään kiinnostavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi rakastaa montaa eri ihmistä ja myös eri asioita. Pitäisikö ihmisen jättää esimerkiksi muut lapsensa, jos rakastaa vaikka nuorimmaista lastaan? Pitäisikö ihmisen hylätä kissansa syksyllä, jos rakastaa syksyn tuoksuja? Pitäisikö ihmisen jättää puolisonsa, jos liitto on muuten hyvä, mutta vain seksi puuttuu?

Seksiä on mutta silti petetään. Ja miksi ei sitten kerro että hakee muualta niin tyttöystävä / vaimo voi tehdä omat valintansa. 

ap

Vierailija
24/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä nyt miehellä kyökkipiika olla, joka "antaa miehen olla mies".

Vierailija
25/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne eroais pettäjänaisista? Enemmän mun kokemuksen mukaan naiset pettää. Ei ihme, koska naiset saa muutenkin helpommin seksiä.

Vierailija
26/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä. Itse olen joutunut töissä useamman kerran yhden (ilmeisesti) varatun miehen ahdistelemaksi. Sormustahan nämä saalistajat eivät tunnetusti käytä. Itse olen naimisissa ja rengastettu, mutta asia ei näytä olevan miehille minkäänlainen este/ rajoite.

Vierailija
27/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää?

Tuo jättämisjuttu kuuluisi tehdä sen naispuolison.  Miksi katsella sellaista miestä nurkissaan joka käy vieraissa, ellei sitten mies ole hyvin varakas ja antelias.

Tavallista taunoa joka pettää ei toimita katsella ja kestiä nurkissaan ellei ole niin paljon hyviä asioita joita suhteeseen tuo että kompensoi tuon vieraissa käymisen ja tautiriskin.

Vierailija
28/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää?

Tuo jättämisjuttu kuuluisi tehdä sen naispuolison.  Miksi katsella sellaista miestä nurkissaan joka käy vieraissa, ellei sitten mies ole hyvin varakas ja antelias.

Tavallista taunoa joka pettää ei toimita katsella ja kestiä nurkissaan ellei ole niin paljon hyviä asioita joita suhteeseen tuo että kompensoi tuon vieraissa käymisen ja tautiriskin.

No mutta, mieshän tuossa haluaa olla jonkun toisen kanssa, vaimo ei. Miksei mies sitten mene ja ole sen toisen kanssa?

Vierailija
29/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi rakastaa montaa eri ihmistä ja myös eri asioita. Pitäisikö ihmisen jättää esimerkiksi muut lapsensa, jos rakastaa vaikka nuorimmaista lastaan? Pitäisikö ihmisen hylätä kissansa syksyllä, jos rakastaa syksyn tuoksuja? Pitäisikö ihmisen jättää puolisonsa, jos liitto on muuten hyvä, mutta vain seksi puuttuu?

Seksiä on mutta silti petetään. Ja miksi ei sitten kerro että hakee muualta niin tyttöystävä / vaimo voi tehdä omat valintansa. 

ap

Jos ei halua luokata toista? Myös vaikka seksiä olisi, sitä voi olla äärimmäisen harvoin tai vääränlaista. Monen ihmisen mieltymykset seksin suhteen voivat muuttua ikääntyessä. Joku voi kaivata seksiin enemmän läheisyyttä ja esimerkiksi pidempiä esileikkejä, sitä että vulvalliselle saa antaa suuseksiä tms.

Vierailija
30/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää?

No mutta, mieshän tuossa haluaa olla jonkun toisen kanssa, vaimo ei. Miksei mies sitten mene ja ole sen toisen kanssa?

Voi se vaimokin olla asian suhteen aktiivinen ja kerätä kampsunsa ja lähteä.

Mikäli tykkää asua entisessä yhteiseesä asunnossa niin ero vireille ja vaatimus että lunastaa miehensä puoliskon asunnosta itselleen.

Vierailija
31/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää?

Voi se vaimokin olla asian suhteen aktiivinen ja kerätä kampsunsa ja lähteä.

Mikäli tykkää asua entisessä yhteiseesä asunnossa niin ero vireille ja vaatimus että lunastaa miehensä puoliskon asunnosta itselleen

No mutta ongelma on selkeästi sillä miehellä. Mies hoitakoon itse asiansa kuntoon. 

Vierailija
32/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisin kun tällä tavalla voin syödä kakun ja säästää sen.

Vierailija
33/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä. Itse olen joutunut töissä useamman kerran yhden (ilmeisesti) varatun miehen ahdistelemaksi. Sormustahan nämä saalistajat eivät tunnetusti käytä. Itse olen naimisissa ja rengastettu, mutta asia ei näytä olevan miehille minkäänlainen este/ rajoite.

Mikähän mahtaa olla sormuksettoman perustelu puolisolleen - miksi haluaa salata suhteen? Häpeääkö, vai mikä on syy?

Vierailija
34/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät..

Vierailija
35/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sitoudu, haluavat pitää molemmat naiset, kotihiiren ja villikissan. Rakastavat vain itseään. Käyttävät naisia omiin tarpeisiinsa. 

Vierailija
38/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla sormuksettoman perustelu puolisolleen - miksi haluaa salata suhteen? Häpeääkö, vai mikä on syy?

Miksi häpeäisi vuosikaudet kun erotakin voi.

Pettäjä on oma rotunsa, halutaan valloituksia ja jännitystä. Suhteessa ei välttämättä ole mitään vikaa, pettäjä vaan kyllästyy eikä kestä arkea. Pitää saada perhosia vatsaan ja kiksejä. 

Vierailija
39/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa se on ihan okei jos mies käy vieraissa tai prostituoidun kanssa harrastamassa seksiä. Kunhan ei ole tunteita toista naista kohtaan.

M28

Vierailija
40/42 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosiahan ne miehet on. Tämän takia en enää ikinä ota miestä.

Mies lähti salasuhteen matkaan ja jätti minut kuin nallin kalliolle 16  avioliittovuoden jälkeen. Ihan tuosta noin vain, ilmoituksella. Se oli niinku että moro vaan ja ovi kävi. Sinne meni eikä takas tullu. Ei edes katunut.