Mitä kasvisruokia teillä ensiviikolla?
Meillä listalla
purjokeitto
kasvissosekeitto
tomaattifetapasta
kukkakaaligratiini
Nyt satokausi on parhaimmillaan.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Miksi syödä jotain kasvissosekeittoa kun vartin päästä on jo nälkä?
Ootko läski vai?
Jaa oon sekasyöjä mutta mietitääs mitä kaapista löytyy...
pottuja, porkkanaa, hemapa-pussi. Sipulia, linssejä, papuja, riisiä, tomaattimurskaa.. valkosipulia. öljyä. kuivattuja herneitä... maustekastikkeita. kai noista jonkun kasvishöystön vois väsätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä.
Mun mies on kasvissyöjä ja meillä on aina syöty kasvispainotteisesti. Mun lapset eivät pienenä edes ymmärtäneet käsitettä "kasvisruoka", kun sellainen oli heille vain ruokaa.
Ihmisten kuuluu syödä monipuolisesti mutta kasvissyöjät jättää tärkeän ravintoaineen pois ja syövät siksi yksipuolisesti.
Lihansyöjät on myös kasvissyöjiä.
Kasvissyöjälapset täytyy ottaa huostaan koska kaikilla lapsilla täytyy olla oikeus terveelliseen ja aivoja kehittävää ruokavalioon. Siihen ei kasvisruoka riitä.
Mikä ravintoaine liha on? Ei lihassa ole jotain maagisia ravintoaineita joita ei muualtak
Jodia saa maitotuotteista ja kalasta. Seleeniä saa kalasta enemmän kuin tarpeeksi jos sitä syö
Ei saa Suomessa jodia maitotuotteista, ellei lehmien ravintoon lisätä jodia. Suomen maaperässä kun ei ole sitä riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kalakeittoa ilman Kalaa.
Karjalanpaistia ilman Lihaa.
Kyljyksiä ja muusia ilman Kyljyksiä.
Savulohta ilman Lohta.
Hihihiii voi kun sä olet hauska!
Maapähkinävoi-porkkanakeittoon hommasin ainekset.
Naudanmaksaa,se ainakin oli kasvissyöjä.
Tänään ainakin syödään eiliseltä jääneitä keitettyjä perunoita, sienikastiketta ja punajuuri-halloumipihvejä. Pidemmälle en ole miettinyt.
Et tykkää pannukakusta, sämpylöistä, munakkaasta tai pitsastakaan?