Nainen, merkittävin syy miksi et halua seksiä?
Olen itse miettinyt miksi seksi ei kiinnosta minua parisuhteessa ja olen tullut siihen tulokseen ettei mieheni herätä minussa minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa ja siksi koko seksi on muuttunut minulle merkityksettömäksi. Mikä on teidän muiden naisten syy seksityömyyteen?
Kommentit (111)
Mulla on kyllä mukava mies mutta omat halut ovat hieman muuttuneet nyt kun yhteisiä vuosia yli 15.
Oma mies on hoikka ja urheilullinen, mutta seksuaalisesti hän on liian hoikka makuuni, jotenkin se ei kiihota. Voin kyllä paneskella mutta hän ei ota minua miehekkäällä tavalla. Mulla on salaista seksiä toisen kanssa ja hän taas on miehekäs ja käyn ihan kuumana.
Muuten hyvä mutta miten tästä palaa siihen että oma mies sytyttäisi kun on kokenut mieletöntä kiimaa. Eli lopputulos voi olla ankea vaikka nyt tilanne on hyvä
Haluaisin rakastella, en harrastaa seksiä. Siinä syy.
Tyytymättömyys omaan kehoon ja omat traumat ja kompleksit, sekä negatiivinen sisäinen puhe on niin pahat, että ei niitä kenenkään miehen rakkaus tai kehut pysty korjaamaan. Helpompi olla yksin kuin työstää tämä asia kuntoon.
n 42
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ymmärrä mikä siinä on käsittämätöntä? Olen siis tuo sama joka kirjoitti myös seuraavan viestin. Olen kyllä kertonut miehelle mitä haluan, olen kertonut etten pääse tunnelmaan jos ja kun minun sormettamista kommentoidaan tylysti tai naureskellaan minun reaktioille tai kommentoidaan että ei tästä mitään tule ikinä.
En siis enää halua yrittää saada seksiä toimimaan, koska tulee vain surullinen ja loukattu olo kun kertoo mitä toivoo ja tarvitsee ja toinen ei tee mitään.
Meillä on seksiä kahdesta kolmeen kertaan viikossa ja mies kyllä saa siinä.
Kiitos vastauksesta. Boldaus lainauksessani viime kerralla ei toiminut, ja nyt kokeilen uutta tapaa lainata viestiä, koska foorumin tekniikka on erityisen huono, eikä anna lainata pitkiä sisäkkäisiä viestejä. Katsotaan jos lainaus menee nyt oikein.
Juuri tuo oli käsittämätöntä, ettet halua yrittää saada toimimaan, mutta vastauksesi avasi tilannetta jonkin verran. Silti edelleen en voi luopua ajatuksesta, että parempi kommunikointi sinulta voisi auttaa ja pidemmän päälle ratkaista ongelmianne. On jotenkin tosi vaikea kuvitella tilannetta, missä mies ei halua korjata tilannetta, JOS hänelle on viestitetty että hänen käytös loukkaa sinua niin ettet oikeain enää edes halua saada seksiä toimimaan (sinulle). Siis kommunikoitu niin että mies ymmärtää! Ei niin että sinä luulet että hän ymmärtää, eikä niin että hänen pitäisi kyllä ymmärtää, mielestäsi. Eli yksityiskohtaisesti, suorin sanoin, ilman ainuttakaan vihjettä tai kiertoilmaisua. Eikä tietenkään pelkästään syyttäen, vaan samalla ehdottaen tekoja ja tapoja jotka johtavat parempaan tulevaisuuteen. Ehkä sinä olet puolestasi loukannut miestäsi, ehkä hän on jopa ansainnut sitä, mutta veetuilun kierteellä ainoastaan pahennetaan tilannetta.
Rujoa tekstiä. Parisuhteeseen on pitänyt päästä, mutta kyselyn perusteella enemmän kuin joka kolmatta naista "seksi ei yleensäkään kiinnosta".
Toki otanta on vielä pieni, (noin 90 ääntä) , mutta toisaalta seksipalstaa lukevien voisi olla olevan keskimääräistä kiinnostuneempia seksistä ja seksuaalisuudesta... Minkähänlaiset lukemat olisi vastaavalla kyselyllä "aihe vapaa" osiossa?
Kuten nähdään, legenda hääkakun turmiollisesta vaikutuksesta seksihaluihin ei ole vailla totuuspohjaa.
Seksi on kaiken kaikkiaan täysin yliarvostettua ähellystä, joten en yhtään ihmettele ettei kiinnosta erityisesti naisia.
Vierailija kirjoitti:
Rujoa tekstiä. Parisuhteeseen on pitänyt päästä, mutta kyselyn perusteella enemmän kuin joka kolmatta naista "seksi ei yleensäkään kiinnosta".
Toki otanta on vielä pieni, (noin 90 ääntä) , mutta toisaalta seksipalstaa lukevien voisi olla olevan keskimääräistä kiinnostuneempia seksistä ja seksuaalisuudesta... Minkähänlaiset lukemat olisi vastaavalla kyselyllä "aihe vapaa" osiossa?
Kuten nähdään, legenda hääkakun turmiollisesta vaikutuksesta seksihaluihin ei ole vailla totuuspohjaa.
Ääliö. Otsikossa kysytään niiltä naisilta, jotka eivät halua seksiä, että miksi he eivät halua. Silloin tietenkin ne vastaavat, jotka eivät halua. Ne jotka haluavat, eivät vastaa.
Meillä minä haluaisin, mutta mies on ollut täyshaluton jo 1,5 vuotta.
N50+
Seksi oli minulle huonoa. Mies ei halunnut edes kokeilla mitään mistä minä tykkäisin, vaikka itse tein kaiken mitä hän edes vihjasi. Paljon myös juttuja jotka oli itselle epämieluisia. Tämä tappoi omat halut kokonaan vaikka yritin sietää tilannetta 5 vuotta ja siitä keskusteltiin toistuvasti, ja lopulta erottiin viiden täysin seksittömän vuoden jälkeen kun enää pystynyt itselleni epämieluisaan näyttelyyn.
Vierailija kirjoitti:
> Mies on taitamaton seksissä
Mistä tämä johtuu, mikä estää naista viestimästä mistä seksissä tykkää. Miehet(kään) eivät osaa ajatusten lukemisen jaloa taitoa.
Oletpa naiivi. Hyvin harva mies ottaa palautteesta onkeensa, ne haluavat tehdä niinkuin itse haluavat, viis naisten haluista. Sanoisin että vähintään 90% ignooraa naisen toiveet täysin, ihan sama miten ne kommunikoidaan.
Esim tuo ex puolisoni (olen se joka edellä erosi) vain sanoi ettei hän oikein osaa eikä koe ehdottamiani asioita itselleen sopiviksi. Eikä sitten ikinä edes koettanut, ei edes sen jälkeen kun seksi sitten kokonaan loppui. Minulle on myös sanottu muiden toimesta esim "En, se on tylsää" kun olen pyytänyt miestä hidastamaan, tai lopetettu esim sormettaminen kokonaan "no emmä osaa" kun pyysin olemaan hellempi. Ja monia monia muita esimerkkejä. Ei miehet kuuntele eikä välitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut rakastunut mieheeni. Monesti en edes siedä häntä. Halusin vain naimisiin ja saada lapsia. Minulla ei ollut muitakaan miehiä, jotka olisivat näyttäneet halua mennä kanssani naimisiin.
Säälin miestäsi. Päästä hänet heti vapaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Merkittävin syy miksi EN SAA seksiä tarpeeksi on se että olen sinkku ja treffailu on rankkaa. Pitkät nettikeskustelut, treffit ja sitten yhden illan nainti, parhaassa tapauksessa nähdään uudestaan. Viikkojen runba muutaman orgasmin tähden on melko rankkaa ja aikaa vievää. Pitäisi saada muutama fwb, jolloin saisi ainakin kohtuullisesti tyydytystä, mutta tällöinkin ollaan muiden aikataulujen varassa. Eli itse käännän tämän kyllä miesten syyksi!
Ulkonäöstäni tai muusta ei liene kysymys, koska olen "päässyt" aina treffeille kun olen niitä ehdottanut
T: N35
Nainen löytää Tinderistä todella helposti FWB seuraa, jos haluaa. Tinderissä on todella suuri epäsuhta miesten ja naisten välillä. Olen naimisissa oleva mies, avoimessa suhteessa ja minulla on Tinderistä löytynyt FWB. Yksi, sillä enempään ei olisi oikein aikaa. Hyvä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Otsikossa kysytään niiltä naisilta, jotka eivät halua seksiä, että miksi he eivät halua. Silloin tietenkin ne vastaavat, jotka eivät halua. Ne jotka haluavat, eivät vastaa.
N50+
No, jos he eivät halua seksiä, miksi he ovat halunneet parisuhteeseen? Muistivatko kertoa suhteen alussa miehelle että "by the way, minua ei sitten seksi kiinnosta"?
en ole suhteessa ja vastasin yleisellä tasolla, että mies ei herätä halua
jos on tavannut jonkun miehen ja syystä tai toisesta hän ei sytytä, niin ei kannata kehittää juttua intiimiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+
No,
Jospa se onkin alussa kiinostanut, mutta mies osoittautunut huonoksi taii alun jölkeen heittäytynyt itsekkääksi. Voihan syy olla noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies lopetti seksin pari vuotta sitten. Valitin siitä aika pitkään ja otin puheeksi ja vaadin muutosta. Sitten lopulta mies muutaman kerran on tehnyt aloitteen seksiin ja se osoittautui äärimmäisen kiusalliseksi ja kömpelön oloiseksi. Aiemmin se oli mahtavaa ja nyt ihan kamalaa. Oli tunne, ettei hän oikeasti halunnut, kunhan pakotti itsensä siihen. Sen jälkeen minäkään en ole halunnut enää. Tajusin että seksin tarpeessa miehen kanssa se pointti oli, että olisin halunnut tuntea itseni halutuksi. Teknisesti pystyn hoitelemaan itseni itsekin, kuten viimeksi eilen tein. Avioliittomme ei tule kyllä selviämään tästä seksittömyydestä, en tiedä, mitä ihmettä mies ajattelee, mutta minä yritän saada itseni ottamaan eron. Välimme ovat kohteliaan etäiset, jotain small takia vedämme hetken päivän aikana.
Puolisoni on oikeastaan aina ollut haluton ja estoinen ja minulla on ollut muutama pidempi sivusuhde. Ensimmäinen oli on/off seksisuhde ja seuraava suhde oli aika vakava ja päättyi siihen, että nainen olisi halunnut lapsia ja minä en niitä lisää halunnut (oli 20v nuorempi kuin minä). Kerroin tästä suhteesta puolisolleni ja kävimme pariterapiassa. Vähän aikaa hän yritti miellyttää, mutta pikku hiljaa seksielämä kuoli.
Nostin lopulta kissan pöydälle ja sanoin, että minulla on läheisyyttä ja seksiä joko kotona tai muualla, hän saa valita. Puolisoni totesi, että sitten hänkin saa hakea muualta, joka sopi oikein hyvin. Tulemme hyvin toimeen, tosin en saa häneltä minkäänlaisia hellyydenosoituksia, mutta en silti halua erota. Onneksi minulla on nyt FWB suhde eronneeseen naiseen, joka tietää tilanteen ja jonka kanssa on läheisyyttä ja mahtavaa avomielestä seksiä, jossa molemmat nauttii.
Suosittelen ennen eroamista keskustelemaan muista vaihtoehdoista. Sarjamonogamia on yksi polygamian muoto, on niitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittävin syy miksi EN SAA seksiä tarpeeksi on se että olen sinkku ja treffailu on rankkaa. Pitkät nettikeskustelut, treffit ja sitten yhden illan nainti, parhaassa tapauksessa nähdään uudestaan. Viikkojen runba muutaman orgasmin tähden on melko rankkaa ja aikaa vievää. Pitäisi saada muutama fwb, jolloin saisi ainakin kohtuullisesti tyydytystä, mutta tällöinkin ollaan muiden aikataulujen varassa. Eli itse käännän tämän kyllä miesten syyksi!
Ulkonäöstäni tai muusta ei liene kysymys, koska olen "päässyt" aina treffeille kun olen niitä ehdottanut
T: N35
Nainen löytää Tinderistä todella helposti FWB seuraa, jos haluaa. Tinderissä on todella suuri epäsuhta miesten ja naisten välillä. Olen naimisissa oleva mies, avoimessa suhteessa ja minulla on Tinderistä löytynyt FWB. Yksi, sillä enempään ei olisi oikein aikaa. Hyvä näinkin.
Voi saada määrää, mutta ei laatua. Nainen ei tee epämieluisalla seksikumppanilla yhtään mitään, pahimmillaan jopa pääsee hengestään. Deittiapit on täynnä tyhjäpäisiä, epärehellisiä ja jopa vaarallisia miehiä, eikä sieltä todellakaan ole helppoa löytää miestä joka on turvallinen, luotettava, ja jota kiinnostaa myös naisen nautinto.
Miehille seksi on kuin pizzaa: vaikka se ei olisi kummoista, on se silti hyvää (yli 90% miehistä saa yhdynnässä orgasmin vs naisten 5-15% lähteestä riippuen).
Naisille seksi on kuin sieniä: parhaimmillaan todella herkullista mutta tämä on harvinaistalion tryffelit, yleensä aika meh, mautonta ja kovan vaivan takana, ja pahimmillaan myrkyllistä ja tappavaa.
Tuohon lukuun, että vain 10% meihistä kuuntelee ja haluaa tyydyttää naisen törmää vähän väliä. Ehkä se pitää paikkansa. Itselle miehenä vaikea ymmärtää, miksei miiehet haluasi rakkaallle naiselleen parasta nautintoa ja mikseivät kuuntelisi. Ihan jo siitä syytä, että haluaisivat tyydyttää naisensa ja ihan siitä syystä, että tyydyttämällä naisensa varmistaisivat naisen rakkauden ja seksihalut jatkossakin. Itselle ainakin oman rakkaan tyydyttäminen ollut aina kunnia asiaa ja nostattanut miehisyytäni, koska naisen tyydyttäminen on miehen vastuulla ja sitä naiset mieheltään myös edellyttävät. Näin toimittuna vaimoni haluaa seksiä yhä vieläkin joka viikko 48v jälkeenkin. Tulee jopa ärtyisäksi jos ei saa nuolemista ja kullia. Siten en ole ainut joka ärtyisi seksin puutteesta. Tämä oli toki tavoitteenikin jo nuoresta alkaen ja hyvin on toteutunut. Säälittää vain lukea niiin monia naisten kirjoituksia välinpitämättömistä miehistä, joka eivät edes ymmärrä omaa parastaan. Valittavat että naiset ei halua seksiä ja kumminkin ovat itse ryssineet koko jutun.
En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Siis yhdenkään miehen, vaikka kumppaneita on ollut useita. En myöskään suuseksissä, josta en muutenkaan pidä. Nuorena harrastin seksiä, koska se vain kuului asiaan. En jaksa enää näin yli viisikymppisenä vaivautua, koska en saa siitä itse mitään. Muu läheisyys riittää minulle. Onneksi nykyinen miehenikään ei ole seksin perään, joten tilanne on kannaltani hyvä. Epäilen olevani aseksuaali.
Puolison inhottava, epäystävällinen käytös on tehnyt hänestä ei- haluttavan. Huvittaa kommentit jossain joskus "on kasvettu erilleen", "en tunne enää toista" ym... voisi sanoa suoraan että toisen käytös ja kunnioituksen puute tapaa vetovoiman täysin. Pätee molempiin sukupuoliin. Eräs tuttu nainen piti miehelleen huutosaarnan pari kertaa kuussa ja ihmetteli kun mies ei enää puhunut. Eikä halunnut seksiä. Lopulta mies lähti. Myöhemmin hän oivalsi että hänessä olikin vika. katui kovasti mutta oli myöhäistä.