Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, merkittävin syy miksi et halua seksiä?

Vierailija
01.09.2024 |

Olen itse miettinyt miksi seksi ei kiinnosta minua parisuhteessa ja olen tullut siihen tulokseen ettei mieheni herätä minussa minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa ja siksi koko seksi on muuttunut minulle merkityksettömäksi. Mikä on teidän muiden naisten syy seksityömyyteen?

Miksi et halua seksiä parisuhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselle miehenä vaikea ymmärtää, miksei miiehet haluasi rakkaallle naiselleen parasta nautintoa ja mikseivät kuuntelisi."

Koska ne miehet eivät aidosti välitä ja rakasta sitä naista. Ja/tai ovat misogynistejä jotka luulevat tietävänsä paremmin mitä se nainen haluaa ja/tai eivät oikein edes usko naisten seksuaaliseen nautintoon. Erittäin moni mies suhtautuu kumppaniinsa kuin kodinkoneeseen. Ei sen tunteita kuunnella, kunhan se tekee hommansa. Ja jos ei tee, on kone rikki, ei suinkaan sen käyttäjä. 

Vierailija
62/111 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itselle miehenä vaikea ymmärtää, miksei miiehet haluasi rakkaallle naiselleen parasta nautintoa ja mikseivät kuuntelisi."

Koska ne miehet eivät aidosti välitä ja rakasta sitä naista. Ja/tai ovat misogynistejä jotka luulevat tietävänsä paremmin mitä se nainen haluaa ja/tai eivät oikein edes usko naisten seksuaaliseen nautintoon. Erittäin moni mies suhtautuu kumppaniinsa kuin kodinkoneeseen. Ei sen tunteita kuunnella, kunhan se tekee hommansa. Ja jos ei tee, on kone rikki, ei suinkaan sen käyttäjä. 

Näin olen ymmärtänyt, ettei monien miesten älykkyysosamäärä ole kummoinen ymmärtämään edes omaa parastaan. Puhumattakaan tunneälykkyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymyksen asettelu ja hyvä avaus. Toki kukaan ei voi tarkistaa ovatko kaikki vastaajat naisia. Varmaan suurin osa kuitenkin.

Näyttäisi, että suhteessa kumppaniaan (miestään) haluamattomista naisista puolet ei näe "vikaa" miehessä ja noin puolet näkee. Eli puolet haluttomista tässä "äänestää" palstan vakioteesiä ( kyllähän hyvää seksiä aina haluaa, jos kumppani on muuten ok) vastaan.

Voi olla, että ne haluttomat jotka näkevät haluttomuutensa syyn kumppanissa tai hänen seksitaidoissa (varmasti nämäkin ihan todellisia syitä, en sitä yritä pois selittää ) ovat helpommin purkamassa mieltään tällä palstalla kuin ne, jotka kokevat syyn haluttomuuteensa löytyvän peilistä.

Vierailija
64/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhtään ihmettele miksi naiset eivät halua seksiä miesten kanssa, vaan suhteet naisten välillä ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti...

Vierailija
65/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie halut, kun mies käyttäytyy kuin lapsi. Ei tee kotitöitä, kuin pari hassua juttua kuukauteen. Käyttää aikansansa tietokoneella, eikä harrasta mitään liikuntaa, kuin pakotettuna. Ei se ulkomuoto, vaan se yleinen laiskuus vie halut. Olen kovin seksuaalinen ja nautin seksistä. Haluaisin seksiä päivittäin, mutta miehen käytös on niin epäkiihottavaa.

Vierailija
66/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Naisten sinkkuus on yhä lisääntymään päin kun naiset ovat huomanneet, etteivät heterosuhteet anna naisen elämään lisäarvoa, päinvastoin. Usein heterosuhde laskee naisen elämänlaatua. 

Vierailija
67/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vie halut, kun mies käyttäytyy kuin lapsi. Ei tee kotitöitä, kuin pari hassua juttua kuukauteen. Käyttää aikansansa tietokoneella, eikä harrasta mitään liikuntaa, kuin pakotettuna. Ei se ulkomuoto, vaan se yleinen laiskuus vie halut. Olen kovin seksuaalinen ja nautin seksistä. Haluaisin seksiä päivittäin, mutta miehen käytös on niin epäkiihottavaa

Aina voi erota. Miksi haaskata elämänsä huonoon suhteeseen. 

Vierailija
68/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kaiken kaikkiaan täysin yliarvostettua ähellystä, joten en yhtään ihmettele ettei kiinnosta erityisesti naisia.

Suurimman osan miehistä kanssa varmastikin juuri näin.

Kun kerran kokee kunnollista seksiä hyvän rakastajan käsittelyssä, ei ikinä enää tyydy. Sitä on yksin mieluummin kuin huonon miehen kanssa. 

Vierailija
69/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada määrää, mutta ei laatua. Nainen ei tee epämieluisalla seksikumppanilla yhtään mitään, pahimmillaan jopa pääsee hengestään. Deittiapit on täynnä tyhjäpäisiä, epärehellisiä ja jopa vaarallisia miehiä, eikä sieltä todellakaan ole helppoa löytää miestä joka on turvallinen, luotettava, ja jota kiinnostaa myös naisen nautinto. 

Tämä. Mutta miehet eivät halua tätä ymmärtää. Miehet sivuuttavat naisten kommentit tälläkin palstalla. Siitä voi palstalaisetkin jo päätellä, että miehet sivuuttavat naisten kommentit ja toiveet myös irl. Miehiä ei vaan kiinnosta eikä naisista edes välitetä. 

Vierailija
70/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Mies on taitamaton seksissä

Mistä tämä johtuu, mikä estää naista viestimästä mistä seksissä tykkää. Miehet(kään) eivät osaa ajatusten lukemisen jaloa taitoa.

Miehet on liian usein laiskoja ja itsekkäitä. Naisen huomioiminen on liian vaivalloista. Heteroseksi on mieskeskeistä. Turhaa touhua useimmiten naiselle. 

Vierailija
71/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu, mikä estää naista viestimästä mistä seksissä tykkää. Miehet(kään) eivät osaa ajatusten lukemisen jaloa taitoa.

Miehet on liian usein laiskoja ja itsekkäitä. Naisen huomioiminen on liian vaivalloista. Heteroseksi on mieskeskeistä. Turhaa touhua useimmiten naiselle. 

Teidän lesbojen osuus on kuitenkin aika pieni.

Vierailija
72/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vie halut, kun mies käyttäytyy kuin lapsi. Ei tee kotitöitä, kuin pari hassua juttua kuukauteen. Käyttää aikansansa tietokoneella, eikä harrasta mitään liikuntaa, kuin pakotettuna. Ei se ulkomuoto, vaan se yleinen laiskuus vie halut. Olen kovin seksuaalinen ja nautin seksistä. Haluaisin seksiä päivittäin, mutta miehen käytös on niin epäkiihottavaa.

Oletko jo pitkäänkin roikkunut suhteessa?

Vierailija
73/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän lesbojen osuus on kuitenkin aika pieni.

Vasta-argumenttien taso ei päätä huimaa. Lesbo=haluaa nautinnollista seksiä. Heteronainen=tyytyy huonoon, epätyydyttävää seksiin. 

Vierailija
74/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mies mies, aina miehen vika...

Nainen kävi Tammikuussa etelässä lomalla ja sen jälkeen ei ole ollut seksiä vaikka pyytäisin tai kohtelisin hyvin.

Vierailija
75/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kovasti seksiä, mutta minun pitäisi saada sitä muulta kuin omalta mieheltäni. Oman miehen kanssa nussiminen ei kiinnosta.

Vierailija
76/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksiä ja paljon, mutta minulla on fwb, eli vähän ristiriitainen kysymys kun on kuitenkin vastausvaihtoehtona "olen seksisuhteessa toiseen henkilöön"

Vierailija
77/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kovasti seksiä, mutta minun pitäisi saada sitä muulta kuin omalta mieheltäni. Oman miehen kanssa nussiminen ei kiinnosta.

Oletko taloudelllisesti invaliidi?

Vierailija
78/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo sinkku, mutta kerron miksi en halunnut seksiä viimeisimmässä suhteessani. En pitänyt miestä fyysisesti haluttavana. Mies oli erittäin mukava ja fiksu, tulimme hyvin juttuun ja meillä oli kivaa yhdessä. Alun ihastumisen aikana koin ehkä jonkinlaista älyllistä kemiaa, vaikka mies ei missään vaiheessa ollut fyysisesti yhtään mun tyyppiäni, ja koska muuten asiat oli hyvin, niin yritin sinnitellä ja tavallaan opetella haluamaan häntä. No eihän se toiminut niin ollenkaan, vaan pikkuhiljaa huomasin pitäväni miehen vartaloa suorastaan vastenmielisenä. Piti vain hyväksyä se, että olen niin  pinnallinen etten voi olla muuten ihan hyvän miehen kanssa, koska hän ei ole mielestäni hyvännäköinen. Lisäksi hänellä oli aika pieni. No mutta minkäs mahtaa, me naiset olemme visuaalisia olentoja. 

Vierailija
79/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jo sinkku, mutta kerron miksi en halunnut seksiä viimeisimmässä suhteessani. En pitänyt miestä fyysisesti haluttavana. Mies oli erittäin mukava ja fiksu, tulimme hyvin juttuun ja meillä oli kivaa yhdessä. Alun ihastumisen aikana koin ehkä jonkinlaista älyllistä kemiaa, vaikka mies ei missään vaiheessa ollut fyysisesti yhtään mun tyyppiäni, ja koska muuten asiat oli hyvin, niin yritin sinnitellä ja tavallaan opetella haluamaan häntä. No eihän se toiminut niin ollenkaan, vaan pikkuhiljaa huomasin pitäväni miehen vartaloa suorastaan vastenmielisenä. Piti vain hyväksyä se, että olen niin  pinnallinen etten voi olla muuten ihan hyvän miehen kanssa, koska hän ei ole mielestäni hyvännäköinen. Lisäksi hänellä oli aika pieni. No mutta minkäs mahtaa, me naiset olemme visuaalisia olentoja. 

Minulla täysin samankaltainen kokemus. En enää koskaan yritä samaa, vaikka kuinka hyvä mies olisi kyseessä. Jos ei sytytä, saa olla. Haluan himoita ja hullaantua. Nauttia myös silmilläni. 

Vierailija
80/111 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan pitkää esileikkiä, yhteyttä henkisellä tasolla, heittäytymistä ja huomiota. Haluan kokea, että minua halutaan. Mies on heti aamulla herätessään valmis, automaattinen aamustondis on hänelle riittävä esileikki. En todellakaan pääse tunnelmaan klo 06.00 aamulla.

Illat on täynnä harrastuksia, tai jos ei ole, niin mies pelaa tai on väsynyt.

Lisäksi minulla on estoja; en kehtaa tehdä aloitetta koska pelkään torjutuksi tulemista (syyt torjumiseen edellisessä kappaleessa). Pelkään myös, että mies nauraa fantasioilleni tai ei osaa eläytyä niihin.

Haluaisin rakentaa kokonaisen seksuaalisen maailman, jossa olisi leikkisyyttä ja ajallista panostusta, mutta ei me vaan jotenkin yhdessä kehdata ja jakseta. Mies ei tohdi tulla edes aikuisten lelukauppaan kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän