Nainen, merkittävin syy miksi et halua seksiä?
Olen itse miettinyt miksi seksi ei kiinnosta minua parisuhteessa ja olen tullut siihen tulokseen ettei mieheni herätä minussa minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa ja siksi koko seksi on muuttunut minulle merkityksettömäksi. Mikä on teidän muiden naisten syy seksityömyyteen?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut rakastunut mieheeni. Monesti en edes siedä häntä. Halusin vain naimisiin ja saada lapsia. Minulla ei ollut muitakaan miehiä, jotka olisivat näyttäneet halua mennä kanssani naimisiin.
Aika raaka kusetus.
En oo löytänyt omaa turvallista ja kunnollista tavismiestä. Siispä varmaan neitsyenä hautaan saakka :D Seksi kiinnostaa kyllä, mutta ei random jännämiesten kanssa. Henkinen yhteys pitää olla luottamuksen ja turvallisuudentunteen kanssa :) n32
Valitettavasti seksi ei jaksa kiinnostaa minua enää, koska sen uutuudenviehätys on mennyt jo ajat sitten. Toisekseen oma mieheni ei ole koskaan saanut minua tulemaan, niin senkin takia seksi on tuntunut täysoin turhanpäiväiselle. Aiemmin masturboin mieheltä salaa jos sattui oikeasti himottamaan, mutta nykyisin ene edes masturboi. Voisin hyvin viettää lopun elämäni täysin ilman seksiä, vaikka en koe olevani edes aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
> Mies on taitamaton seksissä
Mistä tämä johtuu, mikä estää naista viestimästä mistä seksissä tykkää. Miehet(kään) eivät osaa ajatusten lukemisen jaloa taitoa.
Ohhoijaa. Kun on viestitty vaikka miten monta kertaa mutta mies toteaa ettei osaa, ei halua yrittää tms. Ja tämä sama toistunut useamman miehen kanssa.
En vastannut kyselyyn, mutta laitan tänne. En tiedä miksi vaimo tuli haluttomaksi, halusi ehkä kokea intohimoa, mitä ei kanssa kai koskaan kokenut. Ihmettelen aina hänen jäykkää suhtautumista seksiin ja suuteluun. Yritin opettaa suuteluakin, mutta ne olivat aina hänen puoleltaan enemmän pusuja kuin suudelmia. Lopulta vaimon petettyään riittävästi, hän tiesi mitä on intohimoinen seksi, mutta ei koskaan halunnut oikein antautua minulle sitä ennen. Halusin vaimoa paljon, joskus puin sen kauniiksi sanoiksi kun lapsia ei ollut ympärillä. Vaimo vaan piti lapset ympärillä aina, eikä halunnut lähteä kanssani minnekään. Tein kotitöistä puolet ja olin tukena ja kannustava. Pettämisen jälkeen hän tajusikin, että olen intohimoinen ja hyvä sängyssä. Hän ei vaan antanut minulle koskaan mitään mahdollisuutta. Asiat tehtiin niin kuin vaimo halusi ja kaikki meni päin metsään. Koko avioliitto. Jälkeenpäin ymmärrän, että vaimo ei osannut oikeasti avautua mistään mitä oikeasti haluaa tai tarvitsee. Ehkä olin hänelle vain mies, joka tarjoaa hyvän elämän. Ehkä hän ei koskaan edes rakastanut minua. 30 vuoden parisuhteeni hänen kanssaan taisi olla vain kokoajan minun hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut rakastunut mieheeni. Monesti en edes siedä häntä. Halusin vain naimisiin ja saada lapsia. Minulla ei ollut muitakaan miehiä, jotka olisivat näyttäneet halua mennä kanssani naimisiin.
Sairasta tuollainen.
Jos otetaan puuhtaasti tämän kyselyn tutkimustulokset, niin erittäin surullista luettavaa. 96% naisista elää parisuhteessa, jossa ei halua seksiä ja näistä puolessa siksi, että mies on surkea.
Herää kyllä kysymys, että miksi ihmeessä haluatte edes olla parisuhteessa.
Onko kyselyyn vastanneilla naisilla kuitenkin sellainen mies puolisona, jotka haluavat seksiä? Jos on, niin miksi ihmeessä olette tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa?
En ymmärrä miten mies voi tyynen rauhallisesti olla noin sysipska rakastaja ja täysin sinut asian kanssa.
Minusta sinun tulisi jättää hänet. Löytäisit varmasti paremman. Yksinkin olisi parempi kuin noin surkean miehen kanssa. Hänhän masturboi sinulla!
Vierailija kirjoitti:
Onko kyselyyn vastanneilla naisilla kuitenkin sellainen mies puolisona, jotka haluavat seksiä? Jos on, niin miksi ihmeessä olette tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa?
Lapset ja yhteinen laina?
En ole itse surkeassa suhteessa, mutta arvelen, että syyt liittynevät rahaan ja perhesuhteisiin. Olen ennemmin yksin kuin itsekkään räpeltäjän kanssa.
Huonon miehen kanssa suhteessa /huonossa seksissä kadottaa naiseutensa ja seksuaalisuutensa.
Ja naisten väitetään olevan hyviä kommunikoimaan