Nainen, merkittävin syy miksi et halua seksiä?
Olen itse miettinyt miksi seksi ei kiinnosta minua parisuhteessa ja olen tullut siihen tulokseen ettei mieheni herätä minussa minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa ja siksi koko seksi on muuttunut minulle merkityksettömäksi. Mikä on teidän muiden naisten syy seksityömyyteen?
Kommentit (111)
> Mies on taitamaton seksissä
Mistä tämä johtuu, mikä estää naista viestimästä mistä seksissä tykkää. Miehet(kään) eivät osaa ajatusten lukemisen jaloa taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä johtuu, mikä estää naista viestimästä mistä seksissä tykkää. Miehet(kään) eivät osaa ajatusten lukemisen jaloa taitoa.
Totta puhut, voin näin naisena vastata, sen verran paljon olen kuullut muilta naisilta miten he toivoisivat mieheltään jotain. Kun sitten kysyn oletko kertonut tai näyttänyt, niin vastaus on usein ei.
Minulla oli kerran mies, joka ei tajunnut vaikka sanoi. Hänestä en voinut kaivata sellaista mitä ehdotin, koska hänkään ei kaipaa eikä ole kuullut, että kukaan muukaan olisi kaivannut, joten ei viitsinyt vaivautua. Kyseessä ei ollut sen kummallisempi asia, kuin olisin kaivannut mieheltä jotain muuta kuin ainaista romantiikkaa. Siis seksielämämme oli suunniteltu etukäteen, koska mies halusi romanttiset puitteet _aina_. Ei mitään spontaania seksiä, ei edes silloin, kun mies itse sanoi, että panettaa hirveästi, niin sekin piti sitten rakentaa jonkun romantiikan estradille ja siiä siis saattoi mennä sitten seuraavankiin päivään, kun hän oli ehtinyt ostaa kukat, tehdä ruoat ja kaikke. Nytkin itse asiassa alkaa ahdistaa kun ajattelen tuon suhteen tuntemuksiani, kun en vaan ymmärtänyt sitä. Ja yleensä väittävät, että naiset ovat niin romantiikan nälkäisiä pohjattomuuteen asti. Minä sitten löysin miehen, joka on sellainen.
Tajusin kyllä tuossa suhteessa, että me kaikki todellakin ollaan erilaisia ja ihan ensimmäisenä pitää oikeasti selvittää toisen seksuaaliset mieltymykset. Ja jos toinen kertoo oman toiveensa, niin siihen ei saa vastata, että "kun en ole koskaan kuullut muusta" ja sitten jatkaa toimintaansa juuri sillä väärällä tavalla. Mutta tärkeintä on kuitenkin se, että ei pidä tyytyä olemaan suhteessa, jossa ei kohdata seksuaalisesti. Tai sitten suhde pitää avata niin, että saa hakea muualta sen mitä ei kotoa saa, jos tuo "se" on jotain sellaista mitä toinen ei vaan voi antaa ja mitä ilman ei vaan itse voi mitenkään olla menettämättä mielenterveyttään.
En ymmärrä miksi seksi on miehille niin tärkeää. Jos ukon kanssa on asunut saman katon alla jo kolmattakymmentä vuotta, niin ei kovin helposti himot ainakaan minulla herää.
Mies ei luonnostaan lähesty minua oikein, eikä toiveemme seksin osalta kohtaa. Koen myös oloni yksinäiseksi tunnetasolla. Minulla on omia henkisiä ongelmia seksiin liittyen enkä ole koskaan saanut orgasmia nykyisen miehen kanssa. En halua yrittää edes saada seksiä toimimaan, tuntuu ahdistavalta ja tämän takia läheisyyskin inhottaa. Mies koskettaa minua kömpelösti ja väärin. Ulkonäöltään hän on minulle ainakin ysi jos ei täysi kymppi ja hän on luotettava, vahva ja omistautunut. Olen ollut aina rehellinen miksi olen hänet valinnut ja hän hyväksyy tilanteen. Haaveilen välillä seksistä muiden kanssa. Esimerkiksi ex miehen joka oli muuten aika kauhea mutta seksi ja hellyys oli hyvää. :(
Vierailija kirjoitti:
No itse olen kyllä viestinyt, sinnikkäästikin, mutta kun siitä ei vain tule mitään :(
Mies ei luonnostaan tykkää sellaisesta seksistä kuin minä. Paneminen on ainoa mikä häntä oikeastaan kiinnostaa. Tai oikeammin kaikki mikä kohdistuu hänen penikseensä. Olen aika herkkä enkä pääse tunnelmaan jos ja kun minuun koskeminen on miehelle kotityö tai kommentoi että tässäpä kyllä käsi väsyy. En edes voi kuvitella vastaanottavani suuseksiä. Vihaan itseäni seksin jälkeen enkä saa kuitenkaan orgasmia. Aiemmissa suhteissa tämä ei ole ollut ongelma.
Valitsin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi seksi on miehille niin tärkeää. Jos ukon kanssa on asunut saman katon alla jo kolmattakymmentä vuotta, niin ei kovin helposti himot ainakaan minulla herää.
Pakko tunnustaa, tuossa on asennetta. Jatkan samaa linjaa: En ymmärrä miksi läheisyys ja sen osoittaminen on naisille niin tärkeää. Jos on akan kanssa asunut saman katon alla jo kolmattakymmentä vuotta, niin kovin ei kovin helposti halukkuus suukotella tai katsoa yhdessä telkkaria tai käydä yhdessä kaupassa tai sanallisesti osoittaa välittävänsä ainakaan minulla herää.
Minulla on korkea libido. Jos mies on seksissä hyvä ja meillä se sujuu, voin sekstata vaikka tyyppi muutoin olisi ihan kauhea! Pitää vaan tehdä selväksi, että ei olla muuten missään tekemissä. Hyvää seksiä ei oo määrättömästi saatavilla. Olen kuitenkin aika tarkka kenen kanssa olen ed. kirjoituksesta huolimatta. Seksi ilman tunteita on kuitenkin aika hengetöntä. Haluan löytää rakkautta ja siinä hyvää seksiä.
Mies ei kiinnosta yhtään ei seksuaalisesti tai muutenkaan, lisäksi todella huono sängyssä. Panee vaan ja kun valmis, niin osapuilleen pieraisee päälle. Harmi kun ei voi valita kahta tai kolmea, sillä olen myös saeksisuhteessa toiseen naiseen.
Mies on taitamaton tai ehkä ennemminkin laiska enkä saa orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei luonnostaan lähesty minua oikein, eikä toiveemme seksin osalta kohtaa. Koen myös oloni yksinäiseksi tunnetasolla. Minulla on omia henkisiä ongelmia seksiin liittyen enkä ole koskaan saanut orgasmia nykyisen miehen kanssa. En halua yrittää edes saada seksiä toimimaan, tuntuu ahdistavalta ja tämän takia läheisyyskin inhottaa. Mies koskettaa minua kömpelösti ja väärin. Ulkonäöltään hän on minulle ainakin ysi jos ei täysi kymppi ja hän on luotettava, vahva ja omistautunut. Olen ollut aina rehellinen miksi olen hänet valinnut ja hän hyväksyy tilanteen. Haaveilen välillä seksistä muiden kanssa. Esimerkiksi ex miehen joka oli muuten aika kauhea mutta seksi ja hellyys oli hyvää. :(
Tuo boldattu kohta on kyllä täysin käsittämätön. Lisäksi, jos mies kerran hyväksyy tilanteen, teillä kuitenkin on seksiä, ja mies saa siinä? Kuinka usein? Jos saa kysyä?
Ei minussakaan mies herätä seksuaalista halua, mutta pystyn silti nauttimaan seksistä hänen kanssaan.
Mies lopetti seksin pari vuotta sitten. Valitin siitä aika pitkään ja otin puheeksi ja vaadin muutosta. Sitten lopulta mies muutaman kerran on tehnyt aloitteen seksiin ja se osoittautui äärimmäisen kiusalliseksi ja kömpelön oloiseksi. Aiemmin se oli mahtavaa ja nyt ihan kamalaa. Oli tunne, ettei hän oikeasti halunnut, kunhan pakotti itsensä siihen. Sen jälkeen minäkään en ole halunnut enää. Tajusin että seksin tarpeessa miehen kanssa se pointti oli, että olisin halunnut tuntea itseni halutuksi. Teknisesti pystyn hoitelemaan itseni itsekin, kuten viimeksi eilen tein. Avioliittomme ei tule kyllä selviämään tästä seksittömyydestä, en tiedä, mitä ihmettä mies ajattelee, mutta minä yritän saada itseni ottamaan eron. Välimme ovat kohteliaan etäiset, jotain small takia vedämme hetken päivän aikana.
Siksi kun olen kyllästynyt miesten grillimakkaran kokoisiin kaluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo boldattu kohta on kyllä täysin käsittämätön. Lisäksi, jos mies kerran hyväksyy tilanteen, teillä kuitenkin on seksiä, ja mies saa siinä? Kuinka usein? Jos saa kysyä?
En ehkä ymmärrä mikä siinä on käsittämätöntä? Olen siis tuo sama joka kirjoitti myös seuraavan viestin. Olen kyllä kertonut miehelle mitä haluan, olen kertonut etten pääse tunnelmaan jos ja kun minun sormettamista kommentoidaan tylysti tai naureskellaan minun reaktioille tai kommentoidaan että ei tästä mitään tule ikinä.
En siis enää halua yrittää saada seksiä toimimaan, koska tulee vain surullinen ja loukattu olo kun kertoo mitä toivoo ja tarvitsee ja toinen ei tee mitään.
Meillä on seksiä kahdesta kolmeen kertaan viikossa ja mies kyllä saa siinä.
Inhottaa, ällöttää. Ei vain ole sellaista miestä jonka voisin lähelleni päästää.
Oksettaa. Ja joskus naurattaakin nämä katkaravut ja siskonmakkarat.
Ihmisten välisen seksin erottaa muusta luonnon seksistä. apinoista jne se että ihmisurokset ovat ainoita jotka haluavat tyydyttää naisen. Mutta valitettava tosiasia on että enimmät ihmisurokset ovat vieläkin jääneet eläimen tasolle, joille vain oma tyydytys on tärkeää.
Siten naisten kannattaisi parinvalintaa tehdessä ensin koetella miestä ja kokeilla onko hänellle luontaista halua tyydyttää ja onko hänestä naisen tyydyttäjäksi ennen yhdyntää. Näin saisi karsittua itserakkaat eläimet pois elämästään. Itserakas kun ei koskaan opi, eikä kiinnosta edes oppia asettua naisen asemaan ja tyydyttää nainen.
En tunne, että mies haluaisi minua. Hän ei enää puhu minulle eikä ole kiinnostunut asioistani. Siksi minäkään en halua enää häntä.
Jos "Mies on taitamaton seksissä" niin miksi ihmeessä sellaisen kanssa on alunperinkään alettu suhteeseen? Tuossa tapauksessa nainen saa kyllä syyttää ihan itseään jos ne taidot on olleet alusta asti tiedossa
Ihmiset vastaavat usein otsikon perusteella (ja avaavat ketjun ptsikon perusteella)