Onko teillä varaa käydä kauneushoitolassa?
Ennen kotonaan kävin joskus, mutta nyt hinnat ovat hilautuneet tosi ylös. Meni fiilis.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä kauneushoitolassa käyminen maksaa, kun en ole koskaan käynyt. Luultavasti olisi varaa, mutta ei minkäänlaista kiinnostusta käydä. Mitä siellä edes tehdään?
Katso jonkun hoitolan hinnasto netistä. On kasvohoitoja,vartalohoitoja, hierontaa, karvanpoistoa, meikkausta.
Olisi, mutta ei ole tarvetta. Mulla on hyvä iho. Kävin kerran lahjakortilla ja kosmetologi haisi tupakalle 🤮
Olisi, mutta en koe sille tarvetta, ihoni on hyvä ja toistaiseksi myös rypytön (olen48v) ja puhdistus+kosteutus+kuorinta+seerumi(t) repertuaarissa. Lisäksi saunon 3-5x/vkossa joka myös iholleni hyväksi.
Kampaajalla käyn 8-9vkon välein.
Haluaisin kyllä käydä, mutta en raaski. Ihonpuhdistukseen voisin kyllä joskus mennä, ehkä oppilastyönä 🤔
Varaa olisi, mutta en ole vuosiin käynyt, mitä nyt jossain etelän lomilla, jossa ne ei maksa paljon mitään.
Olisi, mutta en koe että se olisi hintansa väärti. Samalla rahalla saan enemmän iloa käyttämällä sen muuhun. Ja vaikka sitä rahaa jää reippaasti ylikin tilille makaamaan, tiedän että sille tulee parempia käyttötarkoituksia.
Kotonakin voi tehdä kasvohoitoja ja paljon halvemmalla.
Muutama vuosi sitten kävin säännöllisesti, kerran kuukaudessa. Kasvoille tehtiin aina jotain (siis mitään muita kauneushoitoja en ottanut); ultraäänikuorintaa, joskus happohoitoa, jne. Sitten aloin miettimään, että mitä hittoa mä ramppaan kasvohoidoissa ja kannan rahaa kosmetologille, kun naama on näppyläinen, vaikka mitä hoitoa tehdään ja ostan kalliita tuotteita.
Kyllästyin ja lopetin käymisen. Iho on oikeastaan paremmassa kunnossa kuin kosmetologilla ramppaamisen aikaan. Enää en todellakaan raaski käydä kauneushoidoissa, kun katselen niitä hintoja. Ei ole varaa, tai vaikka joskus olisikin, niin piheys on iskenyt.
Hiukset leikkautan kampaajalla pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi, ikinä en ole kähnyt. Parturikin on pakkopulaa. N52
Tässä kiteytyy suomalaisten naisten todella omituinen ajettulutapa.
Käyn muutaman kerran vuodessa. Kampaajalla en käy, pidän pitkiä hiuksia. Ei ole tekoripsiä tai kynsiäkään, mutta kasvoja käyn hoidattamassa sekä otan alkaviin hamsterinpusseihin väkäslangoilla kohotusta. Ei botoxia.
Käyn säännöllisesti jalkahoidossa ja vartalohoidoissa sekä pari kertaa vuodessa kasvohoidossa. Rakastan kun joku muu tekee hoitoja. Naisten kannattaa käyttää rahaa itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin voi tehdä kasvohoitoja ja paljon halvemmalla.
Voi tehdä mutta ei ole sama asia kun jos ammattilainen tekee esim. kasvohieronnan.
Joskus on varaa, yleensä ei. Käyn silti, koska mulle tulee sellaisia ikäviä ruskeita ja roikkuvia rasvaluomia kaulan alueelle. Ihan tavallisen puhdistuksen vaikutus tuntuu mun mielestä naaman kunnossa ehkä viikon, eli tuntuu pääosin turhalta. Satsaankin sellaisenpiin järeämpiin käsittelyihin, joissa oikeasti tapahtuu jotain.
On. Juuri kaksi päivää sitten kävin loman lopuksi laittamassa kynnet, kulmat ja ripset. Yhteensä 140 euroa. Olen hyvätuloinen joten minusta on tärkeää että me joilla on varaa, edelleen kulutamme.
On, ja käynkin nyt kun olen tutustunut tuohon lähellä olevaan kosmetologiin - aluksi kävin vaan laitattamassa kulmat kun en tykkää että joku vieras lääppii, mutta nykyään tosiaan ollaan sen verran kaverit että saa lääppiä. Jotain tavallisia kasvohoitoja ja lymfaa otan.
Välillä oon käynyt tuossa paikallisella koulullakin, seuraan vähän missä vaiheessa opintoja siellä ollaan, en ihan ekalla lukukaudella vielä viitsi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesti jalkahoidossa ja vartalohoidoissa sekä pari kertaa vuodessa kasvohoidossa. Rakastan kun joku muu tekee hoitoja. Naisten kannattaa käyttää rahaa itseensä.
Sinä rakastat, mutta osaatko kuvitella että kaikki eivät? Minusta on suorastaan inhottavaa kun joku vieras koskettelee naamaa. Vertautuu hammaslääkärikäyntiin, mutta se on ns pakollinen joten sitä sietää.
Vierailija kirjoitti:
On. Juuri kaksi päivää sitten kävin loman lopuksi laittamassa kynnet, kulmat ja ripset. Yhteensä 140 euroa. Olen hyvätuloinen joten minusta on tärkeää että me joilla on varaa, edelleen kulutamme.
Etkö osaa itse lakata kynsiä ja värjätä kulmakarvoja? Tekoripset on WT... (ja tekokynnet myös, jos sellaiset ostit)
Käyn kasvohoidossa parin kk välein. Saan siitä kicksejä.
Kainaloiden sokeroinnissa 6vkon välein.
Muutaman kerran käynyt. En koe saavani sille rahalle vastinetta joten en käy säännöllisesti. Eikä oikein ole varaakaan