Onko teillä varaa käydä kauneushoitolassa?
Ennen kotonaan kävin joskus, mutta nyt hinnat ovat hilautuneet tosi ylös. Meni fiilis.
Kommentit (47)
En ole ikinä käynyt enkä käy.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Juuri kaksi päivää sitten kävin loman lopuksi laittamassa kynnet, kulmat ja ripset. Yhteensä 140 euroa. Olen hyvätuloinen joten minusta on tärkeää että me joilla on varaa, edelleen kulutamme.
Etkö osaa itse lakata kynsiä ja värjätä kulmakarvoja? Tekoripset on WT... (ja tekokynnet myös, jos sellaiset ostit)
Ei tekoripsiä eikä tekokynsiä. Kestolakkaukset joita tosiaan en osaa itse tehdä. Enkä värejä ripsiin, todellakaan! Miksi ihmeessä alkaisin itse sotkea noita kun ammattilainen osaa kymmenen kertaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
On mutta keksin rahoilleni parempaakin käyttöä. Kerran käynyt kasvohoidossa, ja siinä oli osuus jossa nipistellään otsasta jotain ja muistan sen sietämättämän kivun vaikka tapauksesta on 14 vuotta aikaa. Never again.
Itselläkin vain yksi kokemus kasvohoidosta. Ei ollut yhtään rentouttavaa, ja käytetyt herkän ihon tuotteet saivat kasvoni ja silmäni palamaan tulipunaisina, kunnes ymmärsin pestä kasvot kotona miehen kauhisteltua mitä minulle on tapahtunut.
Nuorempana kävin kun oli finnejä yms - äiti maksoi.
Nyt näin 56 mittarissa en koe tarvetta, eikä olisi varaakaan.
Edit: ripset olisi kiva värjätä, paljonko nykyään maksaa?
Olen käynyt säännöllisesti noin parikymmentä vuotta. Mulle rentouttava hetki, kun hoitoon yhdistyy hartiahieronta, kasvohieronta tai jotain muuta.
^lisäksi käyn muutaman kerran vuodessa kulmien ja ripsien värjäyksessä