Millaiset ihmiset käyttävät woltia ja foodoraa?
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin surunvalittelukukkien sijaan valmista ruokaa ystävälleni kun hänen miehensä oli kuollut.
Minä tekisin muutamaa eri kotiruokaa, laittaisin pakasterasioihin ja täyttäisin niillä hänen pakastintaan. Sen lisäksi tietysti, että veisin parin päivän ruuat jääkaappiin. Katsoisin samalla, mitä jääkaappiin voisi ostaa ja kävisin hänen puolestaan kaupassa.
Siis. Jäisit vapaalle omasta työstäsi, jättäisitkö perheesi ja matkustaisit 400km päähän tekemään tämän? Yöpyisit tietysti hotellissa, koska et ole ainoa ihminen joka ystävästäsi välittää, etkä toivottavasti menisi sinne ( päiväkausiksi, kuinka pitkän palkattoman loman sitten ottaisitkaan).
Myönnän olevani huonompi ystävä. Minä vain kuuntelin puhelimessa, sanoin että minulle saa soittaa mihin vu
No mun ystävät ei asu 400 km päässä. Ei olisi mikään ongelma laittaa ensin kotona ruokia ja viedä niitä sitten ystävälle ja käydä hänen puolestaan kaupassa.
Pitkäksi aikaa en kerrallaan voisi jäädä, enkä usko että kukaan sureva haluaakaan ystävien suunnilleen muuttavan luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylityöt, sairastelu, reissutyö, yllätysvieraat, jne, kyllä näitä tilanteita tulee.
Yllätysvieraille tilaat kebabit? Vau.
Muita vaihtoehtojako ei ole?-eri
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiset, kiireiset, perheelliset? Sellaiset jotka haluu olla työviikon jälkeen rauhassa kotona lasten kanssa saunan jälkeen eikä ajella keskustaan jonottelemaan ravintoloissa? Oon 3 lapsen vuoroviikko-äiti ja myös melkoisen vaativa ura tässä samalla niin lisää todellakin elämänlaatua tilata 2-3 krt viikossa ruokaa kotiin.
Mitä sinä lapsillesi sillä opetatkaan?
Ihan kuin kotiinkuljetus palvelut olisi uusi keksintö, mitkä tulleet vasta foodoran tai woltin myötä. Juoksupoikia ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylityöt, sairastelu, reissutyö, yllätysvieraat, jne, kyllä näitä tilanteita tulee.
Ihan pullat, keksit, leivokset yms. mitä nyt yleensä kahvin kanssa tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiset, kiireiset, perheelliset? Sellaiset jotka haluu olla työviikon jälkeen rauhassa kotona lasten kanssa saunan jälkeen eikä ajella keskustaan jonottelemaan ravintoloissa? Oon 3 lapsen vuoroviikko-äiti ja myös melkoisen vaativa ura tässä samalla niin lisää todellakin elämänlaatua tilata 2-3 krt viikossa ruokaa kotiin.
Ainakin meillä opetetaan maistamaan eri tyyppisiä ruokia? Usein otetaan jaettavaksi, niin voivat maistaa tulisempiakin yms
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei nyt täältä saa ideaa auttaa surevaa kaveria jollain kaupassa juoksemisella ja pakastimen täyttämisellä, kun ihan vaan kuunteleminen on silloin tärkeää. Apua, miten pihalla jotkut oikein ovat..
Tiedätkö, että ne eivät sulje toisiaan pois? "Vaan kuunteleminen" ei aina riitä, vaan myös arjen apu on etenkin lapsiperheessä tosi tärkeää tuollaisessa tilanteessa. Kuunnella pitää, mutta kaikki surevat eivät jaksa koko ajan puhuakaan.
Kyllä kaupassa käyminen voi olla ihan tarpeen, jotta ruokaa on seuraavanakin aamuna.
Ja montako kuuntelijaa ja paikalla istujaa kerralla tarvitaan? Koko suku ja kaikki kaverit? Kyllä yksi joutaa käymään välillä kaupassa ja täyttämään pakastintakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä vajaaälyinen. En ole tuo kelle vastasit, mutta ihan samat tarjoilut yllätysvieraille saa tilattua K-marketista Woltilla kuin menemällä itse K-markettiin. Mikä pakkomielle sulla on miettiä vain pitsaa ja kebabia?
Itse tilaan kesällä aina jäätelöä pakastimen täydeltä Woltilla. Tulevat sulamattomina perille. Jos itse hakisin kaupasta bussilla, ne sulaisivat sinne termokassiin siinä 50 minuutin bussimatkani aikana.
En ole aiemmin ajatellut, että ruoan tilaamisessa olisi jotain ihmeellistä tai joku ei sitä joskus tekisi. Kaikkea sitä täältä saa taas lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on heti roskaruoka mielessä. Woltilla voi tilata esim. K-Marketista. Esim. kasviksia, kanaa, leipää, keksiä, maitoa jne.
Itsestäni tuntuu siltä että sinkut käyttää. Kerran kokeillut kumpaakin ja perheelliselle tulee liikaa hintaa. Ateriat kalliimpia kuin paikan päällä ja kallis kuljetus sekä valinnanvaraa liian vähän. Ei hyvä koska ei asuta lähellä hyviä ruokapaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kebabit? Minä olen tilannut yllätysvieraalle turkulaisesta Gaggui-kaffelasta ihanat kakku- ja leivosherkut Woltilla. On muuten mielestäni Suomen paras konditoria. Erikoista, jos sinulle vieraiden tullessa tulee ekana mieleen syödä kebabia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei nyt täältä saa ideaa auttaa surevaa kaveria jollain kaupassa juoksemisella ja pakastimen täyttämisellä, kun ihan vaan kuunteleminen on silloin tärkeää. Apua, miten pihalla jotkut oikein ovat..
Tiedätkö, että ne eivät sulje toisiaan pois? "Vaan kuunteleminen" ei aina riitä, vaan myös arjen apu on etenkin lapsiperheessä tosi tärkeää tuollaisessa tilanteessa. Kuunnella pitää, mutta kaikki surevat eivät jaksa koko ajan puhuakaan.
Kyllä kaupassa käyminen voi olla ihan tarpeen, jotta ruokaa on seuraavanakin aamuna.
Ja montako kuuntelijaa ja paikalla istujaa kerralla tarvitaan? Koko suku ja kaikki kaverit? Kyllä yksi joutaa käymään välillä kaupassa ja täyttämään pakastintakin.
Se vähäinen aika kannattaa käyttää sellaiseen arjen apuun, jota ei saa tilaamalla. Lasten harrastusviennit ja muut. Aika on kuitenkin todella kortilla myös niillä ystävillä. Älytöntä juosta silloin kaupassa, kun sen kassin saa parilla eurolla puolessa tunnissa ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pullat, keksit, leivokset yms. mitä nyt yleensä kahvin kanssa tarjotaan.
Sieltä Afrimin Kebab&Pizzasta saa varmaan hyvät pullat.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus työmatkalla tilannut hotelliin ruokaa Woltilla. Pitkän työpäivän jälkeen ei ole jaksanut lähteä jonnekin ravintolaan istumaan. Tai kerran kun sairastuin matkalla, piti jäädä sänkyyn lepäämään niin sai ruokaa. (Hotellissa ei ollut edes ravintolaa.)
Miten toimii jos tilaat hotelliin ruokaa? Tuovatko ihan ovelle vai esim respaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä opetetaan maistamaan eri tyyppisiä ruokia? Usein otetaan jaettavaksi, niin voivat maistaa tulisempiakin yms
Meillä tehdään eri tyyppisiä ruokia itse ja opetetaan lapsetkin tekemään. Ja opetamme heille samalla myös taloudellisuutta. Ruuanlaitto on oikein mukava yhdessäolon muoto, opettaa myös toimimista yhteistyössä perheen eteen.
Eettisyyttäkin opetamme, ja moraalia. Suosittelen teidänkin perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä vajaaälyinen. En ole tuo kelle vastasit, mutta ihan samat tarjoilut yllätysvieraille saa tilattua K-marketista Woltilla kuin menemällä itse K-markettiin. Mikä pakkomielle sulla on miettiä vain pitsaa ja kebabia?
Itse tilaan kesällä aina jäätelöä pakastimen täydeltä Woltilla. Tulevat sulamattomina perille. Jos itse hakisin kaupasta bussilla, ne sulaisivat sinne termokassiin siinä 50 minuutin bussimatkani aikana.
Meillä kyllä tilataan Prismasta.
Woltissa maksat ensin 30% kalliimmat hinnat kuin ravintolassa. Siihen kuljetusmaksu päälle.
Miten te sitten hoidatte sairaana kauppaostokset, jos ette tilaa woltilla tms.? Toki kaikkialle ei toimita, mutta silloin varmaan muutenkin on paremmin varautunut kaikkeen, jos matkaa palveluihin on.
Tekisi kyllä jos vammani ei estäisi pyöräilyä.