Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka käytät tiukkoja leggingsejä lyhyen yläosan kanssa

Vierailija
31.08.2024 |

Olethan tietoinen, että varsinkin, jos takapuolesi on yhtään runsaampi muodoiltaan, takapuolesi jokainen yksityiskohta piirtyy takanasi olevien ihmisten katsottavaksi? Jos olet tietoinen, onko tämä se tarkoitus?

Mietin vain, kun äsken kävelin kaupassa yhden nuoren naisen perässä. Hän oli hieman tukevampi, niin kuin monet nuorista nykyään ovat, ja voin sanoa, että peräpään yksityiskohdista ei mikään jäänyt arvailun varaan. Mun mielestä tuollainen pukeutuminen on suoraan sanottuna hieman häiritsevää. Välillä kyllä mietin, että moni ei itse ymmärrä, miten paljastavasta asusta on kyse.

Kommentit (211)

Vierailija
181/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa tuo ei ole ongelma. Siellä nuoret naiset pukeutuvat nätisti ja eivät ole paljastavia. Heillä on korkeakulttuuria.

M28

niinkö? Ai Japanissa ei muka pukeuduta räväkästi?

Vierailija
182/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ketju lähtenyt aivan liitoon tänään mutta ei kai siinä leggarit jalkaan ja iltalenkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihanaa kun saa katsella kauniita naisia virtaviivaisissa housuissa.... Mmmmmm slöprs

Vierailija
184/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vain hyväkroppaiselle naiselle, joka haluaa näyttää sitä kroppaansa!

Vierailija
185/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läpinäkyvissä leggareissa erottaisit ihmisen takapuolen syntymämerkit, säärien mahdolliset suonikohjut, leikkausarvet jne. Nyt sinä erotat korkeintaan ääriviivat. Se ero ap. siinä on. Tämä asia saa sinut niin kiihdyksiin, jopa fanaattiseksi. Sinua ahdistaa nähdä leggareita käyttävä ihminen ja se aiheuttaa sinulle ahdistusta. Et sinä muuten niin kovasti tahtoisi kertoa ihmisille, että pukeutuisivat peittävämmin. Onko lapsuudenkodissasi ollut jyrkkä ja/tai ahdasmielinen suhtautuminen alastomuuteen? Se voisi asiaa selittää."

Jok'ikisen ääriviivan ja sen, millaiset alushousut olivat.

Voisitko kertoa, millä taajuudella tunnet tuon kiihtymyksen, fanaattisuuden ja ahdistuksen? Kun minä en noita tunteita tunne. Kirjoittelen tässä näitä viestejä ja keskustelen. Tulee mieleen, mahdatko projisoida omia tunnetilojasi minuun?

Ap

Vierailija
186/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla kaiken lisäksi ruma, lihava ja löysä takapuoli. Kannattaisi katsoa peilistä, miltä se sellupersaus näyttää. 

Ei vaan kuulu sullulle persumoukka miten ihmiset pukeutuu .    Vai miten sinun elämään vaikuttaa ....vastaa .

Moukka moukka moukka moukka moukka moukka joka ikisessä ketjussa 🙄 etkö ihan oikeasti osaa sanoa mitään muuta?? 

Vierailija
187/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tuollaisia raejuustoperseitä vastaan, löysiä laatikkomaisia läskiperseitä, jotka on verhottu sukkahousumaisilla millä lie, ja ovat väriltään sellaiset, ettei mitään jää arvailujen varaan (valkoiset, maksamakkaran väriset jne). Ei todellakaan ole soveliasta pukeutumista julkisille paikoille, seksuaalista häirintäähän tuo on esitellä reikiään kaikelle kansalle ja jokin perversio tuollaiset pukevalla on. Todella epämiellyttävää esim. ruokaillessa nähdä tuollaista.

Liekö sattumaa, että nämä ovat olleet kymmeniä kiloja ylipainoisia, hakevat huomiota ainoalla saamallaan tavalla? Voisi vain kuvitella sitä ulinan määrää, jos joku mies pukisi tuollaiset ja kullija pallit paistaisivat housuista läpi. Vinkuuhan jotkut urheilijamiestenkin vaatteista ja ne ovat sentään vaattteineen siellä missä kuuluukin eli urheilemassa.

Vierailija
188/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pukeudun noin treeneihin,koska siinä tosiaan näkee kaiken,kuten sen,että tekee treenin oikein(oikeet lihakset aktivoituu). Jos sitä treenien jälkeen meen kauppaan,ihan sama mulle,mitä näkyy.

Vierailija
189/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä pukeudun noin treeneihin,koska siinä tosiaan näkee kaiken,kuten sen,että tekee treenin oikein(oikeet lihakset aktivoituu). Jos sitä treenien jälkeen meen kauppaan,ihan sama mulle,mitä näkyy.

Tämä taitaakin olla nykyajan ydin: ihan sama mulle, mä saan tehä mitä mä haluun, muita ihmisiä ei tarvii ottaa huomioon.

Mä menen nyt suihkuun ja jätän nuo tunnejankkaajat selviämään omista tunnetiloistaan.

Ap

Vierailija
190/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku mies pukisi tuollaiset ja kullija pallit paistaisivat housuista läpi. 

Miesten treenihousut ei todellakaan jätä mitään arvailun varaan ja olen kyllä nähnyt miehiä treenitrikoissa esimerkiksi kaupassa.

Vierailija
191/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne ovat niitä kehopositiivisia mielestään.

Vierailija
192/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas eniten ahdistaa ja kuvottaa noiden leggingsien kanssa se, kun pillun rajat tulee tosi selvästi näkyviin, siis häpyhuulia myöten paistaa niiden housujen läpi. Oikein näyttää ahdistavalta kun pillu huutaa apua niiden tiukkojen housujen sisällä.

😬😂

Vierailija
193/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos joku mies pukisi tuollaiset ja kullija pallit paistaisivat housuista läpi. 

Miesten treenihousut ei todellakaan jätä mitään arvailun varaan ja olen kyllä nähnyt miehiä treenitrikoissa esimerkiksi kaupassa.

Ai sellaisissa sukkahousumatskusta tehdyissä tiukoissa housuissa, joissa on vielä rypytys persereiän kohdalla :D

Vierailija
194/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on löysät pakarat ja reidet varustettuna selluliitillä, niin mitä hittoa se sulle kuuluu. Kuitenkin vaatteet päällä etkä paljasta persettä joudu tuijottaa.

No se ei todella kuulu, jos et pukeudu sellaisiin vaatteisiin, että ne näkyvät paitsi minulle, myös kaikille muille paikallaolijoille. Sehän pointtini olikin.

Ap

Hä, jos siis mulla on läpikuulltava paita topin ja legginsien päällä, niin se häiritsee sua, Mutta jos laitan lantiolle yltävän t-paidan, joka ei peitä legginsillä päällyttettyä persettä, niin se on sulle ok. Mitä eroa?

Onko se jotenkin siistimpää, että pukeutuisin telttaan ja löysiin housuihin, joissa varmasti näyttäisin muodottomalle?

Vierailija
195/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaakin olla nykyajan ydin: ihan sama mulle, mä saan tehä mitä mä haluun, muita ihmisiä ei tarvii ottaa huomioon.

Mä menen nyt suihkuun ja jätän nuo tunnejankkaajat selviämään omista tunnetiloistaan.

Ap

No kunhan suihkusta tuut,kerro mikä siinä häiritsee. Henk.koht. en koe, että toisten pukeutuminen häiritsisi minua, joten en kuitenkaan osaa nähdä,mikä siinä voi häiritä . Ja vastaukseksi ei käy, että se kun kamelin varvas ja persevako. Miksi ne häiritsee?

Vierailija
196/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on sellaiset valkoiset ihan ohuet legginssit. Niistä näkyy ihan oikeasti joka muhkura läpi. 

Niinku Sanna Marinilla?

https://www.seiska.fi/kotimaa/paparazzi-iski-kireat-trikoot-myotailivat…

Sannaa ei kyllä voi syyttää hyvästä mausta.

Vierailija
197/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut tuollaisia raejuustoperseitä vastaan, löysiä laatikkomaisia läskiperseitä, jotka on verhottu sukkahousumaisilla millä lie, ja ovat väriltään sellaiset, ettei mitään jää arvailujen varaan (valkoiset, maksamakkaran väriset jne). Ei todellakaan ole soveliasta pukeutumista julkisille paikoille, seksuaalista häirintäähän tuo on esitellä reikiään kaikelle kansalle ja jokin perversio tuollaiset pukevalla on. Todella epämiellyttävää esim. ruokaillessa nähdä tuollaista.

Liekö sattumaa, että nämä ovat olleet kymmeniä kiloja ylipainoisia, hakevat huomiota ainoalla saamallaan tavalla? Voisi vain kuvitella sitä ulinan määrää, jos joku mies pukisi tuollaiset ja kullija pallit paistaisivat housuista läpi. Vinkuuhan jotkut urheilijamiestenkin vaatteista ja ne ovat sentään vaattteineen siellä missä kuuluukin eli urheilemassa.

Me naiset odotamme että miehet laittavat legginssit tai treenihousut päälle. Joskin suihkun jälkeen ja trimmauksen. Antakaa palaa sedät! Maailma on teidän.

Vierailija
198/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te muiden arvostelijat olette tosi rumia ihmisiä. Sisäisesti, mutta todennäköisesti myös ulkoisesti, koska kauniit ihmiset eivät pukeudu säkkiin. 

Säkkiin pukeutuminen ja kaikkien intiimialueiden paljastaminen on ihan totaalisesti kaksi eri asiaa. Miten teidän päähän ei mene, että kroppaa voi esitellä tyylikkäästikin, kulkematta lähes alasti.

Vierailija
199/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Läpinäkyvissä leggareissa erottaisit ihmisen takapuolen syntymämerkit, säärien mahdolliset suonikohjut, leikkausarvet jne. Nyt sinä erotat korkeintaan ääriviivat. Se ero ap. siinä on. Tämä asia saa sinut niin kiihdyksiin, jopa fanaattiseksi. Sinua ahdistaa nähdä leggareita käyttävä ihminen ja se aiheuttaa sinulle ahdistusta. Et sinä muuten niin kovasti tahtoisi kertoa ihmisille, että pukeutuisivat peittävämmin. Onko lapsuudenkodissasi ollut jyrkkä ja/tai ahdasmielinen suhtautuminen alastomuuteen? Se voisi asiaa selittää."

Jok'ikisen ääriviivan ja sen, millaiset alushousut olivat.

Voisitko kertoa, millä taajuudella tunnet tuon kiihtymyksen, fanaattisuuden ja ahdistuksen? Kun minä en noita tunteita tunne. Kirjoittelen tässä näitä viestejä ja keskustelen. Tulee mieleen, mahdatko projisoida omia tunnetilojasi minuun?

Ap

Näitkö minkä väriset alushousut olivat? Olivatko ne pitsiä vai mitä materiaalia? Niin, en uskonutkaan. Ap, ihminen ei ole silloin alasti, hänellä on vaatteet päällä.  Sinun sana valintasi, vahva puolustautuminen näkemykseesi ainoana oikeana vaihtoehtona ja muiden ihmisten tuomitseminen heidän housuvalintansa vuoksi ja pyrkimyksesi vaikuttaa leggareita käyttävän ihmisen ajatusmaailmaan, että hän alkaisi käyttää erilaisesta materiaalista tehtyjä housuja. Ne kertovat siitä, että suhtaudut asiaan kiihtymyksellä, fanaattisuudella ja nuo asiat ahdistavat sinua kovasti, koska yrität niin jyrkästi muuttaa toisten ihmisten housuvalintaa, etkä halua nähdä leggareissa olevia ihmisiä. 

Vierailija
200/211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sovitaan sitten että on kauhean kiva nähdä toisten persvaot ja ne kamelinvarpaat, on se niiiiin kaunista katseltavaa..