Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero

Vierailija
31.08.2024 |

Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.

Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.

Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.

Kommentit (269)

Vierailija
121/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli homoilen naisen kanssa sun mielestä ja olen mies?.hyvä hyvä vanha piika.

Ei vaan otat sträppäriä perseeseen naiselta kun et uskalla tunnustaa haluavasi mieheltä aisaa. En ole vanhapiika, että uli uli vain vajakkihomo.

piika nukkumaan jo.en edelleenkään halua miehen kanssa mitään.onko vaikea ymmärtää.

Et vain homo uskalla tunnustaa edes itsellesi, että haluat miehiltä aisaa perseeseen. Haluat olla oikein homohuora ja kaikkien pantavana.

Vierailija
122/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea mies en usko.dildo sun mies on ja varo ettei mene peppuun tai olet homo.

Älä usko, ei ole mun ongelma. Mä kuitenkin saan seksiä oikealta mieheltä. Naisena en voi olla homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilinaiset ovat oksettavia.

Kuka tässä on pedofiili? Mistä lähtien 32v karvapallimies on ollut lapsi?

Vierailija
124/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja läskit.ne täällä itkee

Heitä homo voltti.

Vierailija
125/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homorunkkari ei osaa enää edes lainauksia tehdä. Sen lisäksi tänä vajaaälyinen ei osaa laittaa välilyöntiä pisteen jälkeen eikä tunne isoja alkukirjaimia. Oikein älykkö vauhdissa.

vanha piika nyt nukkumaan jo.sua ei kukaan pane

En ole vanhapiika enkä mene nukkumaan jonkun homon käskystä. Saan seksiä komealta oikealta mieheltä. En huoli mitään aisaa perseeseen ottavia homoja.

iltaa äikän ope mitä pilkun viilaaja kusipää?

Mitäs homo?

mitäs äikän ope?.lihava sika itkee täällä vaa.

En mä ole mitään itkenyt enkä ole opettaja. En ole kuitenkaan tuollainen vajaaälyinen kuten sä. En ole myöskään lihava sika. Sä sen sijaan olet homo etkä uskalla tunnustaa sitä edes itsellesi.

Vierailija
126/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä homo voltti.

ota läski vähän lisää ruokaa.kyl läskit akat on kuvottavia.

Vierailija
127/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan otat sträppäriä perseeseen naiselta kun et uskalla tunnustaa haluavasi mieheltä aisaa. En ole vanhapiika, että uli uli vain vajakkihomo.

piika nukkumaan jo.en edelleenkään halua miehen kanssa mitään.onko vaikea ymmärtää.

Et vain homo uskalla tunnustaa edes itsellesi, että haluat miehiltä aisaa perseeseen. Haluat olla oikein homohuora ja kaikkien pantavana.

jankutatko aina samaa paskaa vaikka sulle sanotaa ettei miehet kiinosta.vai ootko vammanen ja et ymmärrä

Itse sä aloitit riehumisen tässä ketjussa ja aloit haukkua ap:ta. Kestä nyt kun saat samalla mitalla takaisin. Vai eikö homo kestä?

Vierailija
128/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jankutatko aina samaa paskaa vaikka sulle sanotaa ettei miehet kiinosta.vai ootko vammanen ja et ymmärrä

Tule jp ulos kaapista, niin ei tarvitse täällä kiukuta.

Vierailija
129/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä homo voltti.

ota läski vähän lisää ruokaa.kyl läskit akat on kuvottavia.

Heitä homo voltti. 

Vierailija
130/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule jp ulos kaapista, niin ei tarvitse täällä kiukuta.

Samaa olen yrittänyt tuolle reppanalle sanoa, mutta ei vain uskalla tulla kaapista. Kiukuttelee vain.

Vierailija
131/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sä aloitit riehumisen tässä ketjussa ja aloit haukkua ap:ta. Kestä nyt kun saat samalla mital

en edelleenkään ole homo.mites läski harrastaa seksii sammuttaako miehesi valot ja ajattelee jotai muuta kun panee takaapäin.takaapäin paneminenkin voi olla homoa vaikka mies ja nainen hommissa eikö?

Vierailija
132/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sä aloitit riehumisen tässä ketjussa ja al

Heitä homo voltti ja anna kaverillesi Kakelle persettä.

Vierailija
133/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

ai saakeli et oli hyvä juttu nauroin 2 tuntii maha kippurassa.itekkö keksit?

Vierailija
134/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

sä se jaksat jankuttaa tota homo juttua.ootko jankuttanu koko päivän?

Vierailija
135/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homolla menee niin tunteisiin, että ei reppana osaa enää tehdä lainauksiaan. Säälittävä vajakkihomo.

Vierailija
136/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko jankuttanu homo sanaa koko illan?

Vierailija
137/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua pitäis vetää takaapäin ja sen jälkeen turpaa niin oppisit käyttäytymään.

Vierailija
138/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko jankuttanu homo sanaa koko illan?

Miksi suutut noin kun sulle vittuillaan vaikka itse aloitit vittuilun ap:lle? Jos et kestä vittuiliua takaisin, niin älä sitten tee sitä itse muille. 

Vierailija
139/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sua pitäis vetää takaapäin ja sen jälkeen turpaa niin oppisit käyttäytymään.

Oho, homo alkaa jo uhkailla.

Vierailija
140/269 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen rähinä täällä mun ketjussa on meneillään?! Menkää muualle siitä sekoilemasta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi