Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anonyymillä ylilaudalla huorittelu toi tuomiot

Vierailija
31.08.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010657172.html

Eli olivat kommentoineet asiattomia naisen kuvaan, mutta ip-osoitteista saatiin identiteetit selville. Joutuvat maksamaan korvauksia ja tuomio on lainvoimainen.

Kommentit (440)

Vierailija
121/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos käräjäoikeus olisi päättänyt että kyseessä oli tuon henkilön subjektiivinen loukkaantuminen, niin tuo tyyppi ei varmaan olisi saanut tuomiota. Eikö käräjäoikeus ole juuri sitä varten?"

Jos jokainen veisi vaikka vauvalla esitetyt turaukset rosikseen, niin oikeuslaitos olisi tukossa alta aikayksikön. Eli voiko subjektiivinen mielenpahoittaminen olla kriteeri tuomion saamiselle. Miksi ylilautajonne saa tuomion, mutta tämä vihervassu ei: "Oletko jotenkin vajavainen vai onko persujen identiteettipolitiikka raískannut aivosi?" Eikö jokaisesta solvauksesta pitäisi tulla tuomio?

On vähän erilaista haukkua anonyymina toista anonyymia henkilöä vauva-palstalla, kun käyttää jonkun henkilön koko nimeä ja haukkua tätä.

Kannatatko keskustelupalstoille rekisteröitymistä vahvalla tunnistautumisella, vai sananvapautta ja anonyymiä öyhöttämistä?

Vierailija
122/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On, mutta et saa laittaa anonyymistäkään sellaisia tietoja mistä hänet tunnistaa."

Kirjoitin "haukkua toista ANONYYMIA henkilöä". Ei silloin ketään tunnisteta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei minua kiinnosta mitä Purra tekee. En seuraa vihervassujen puheita vaan käytän aikani paremmin. Suosittelen sinullekin."

Osallistut kuitenkin vihapuheen rangaistavuutta ja kunnianloukkauksia käsittelevään keskusteluun. Nuohan ovat mitä parhaimpia indikaattoreita vihervassujen logiikasta ja älyllisestä rehellisyydestä. Onko siis niin, että oman viiteryhmän kuningattaren sanominen Sokoksen kassaksi on naisvihaa ja kunnianloukkaus, mutta Purra-viestit ovat sinusta ok?

Luepa ensin mitä Marinista kirjoitettiin (kirjoitit) vaikka viimeisen neljän vuoden ajalta. Katsotaan sitten mihin suuntaan niitä rangaistavuuksia ja kunnianloukkausia voisi miettiä.

"Koska mun jumalattaresta ja hänen osaamisestaan sanottiin ilkeästi, niin mä voin sanoa ihan mitä mä haluan. Silmä silmästä ja vielä tuplat päälle ja mä olen se hyvä ihminen tässä!!!"

Vierailija
124/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannatatko keskustelupalstoille rekisteröitymistä vahvalla tunnistautumisella, vai sananvapautta ja anonyymiä öyhöttämistä?"

Kannatan rekistöröitymistä. 

Vierailija
125/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kirjoittanut kenestäkään niin, että hänet voisi tunnistaa ja jos olen itse kirjoittanut itsestäni niin eri ketjuihin. 

Vierailija
126/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos käräjäoikeus olisi päättänyt että kyseessä oli tuon henkilön subjektiivinen loukkaantuminen, niin tuo tyyppi ei varmaan olisi saanut tuomiota. Eikö käräjäoikeus ole juuri sitä varten?"

Jos jokainen veisi vaikka vauvalla esitetyt turaukset rosikseen, niin oikeuslaitos olisi tukossa alta aikayksikön. Eli voiko subjektiivinen mielenpahoittaminen olla kriteeri tuomion saamiselle. Miksi ylilautajonne saa tuomion, mutta tämä vihervassu ei: "Oletko jotenkin vajavainen vai onko persujen identiteettipolitiikka raískannut aivosi?" Eikö jokaisesta solvauksesta pitäisi tulla tuomio?

On vähän erilaista haukkua anonyymina toista anonyymia henkilöä vauva-palstalla, kun käyttää jonkun henkilön koko nimeä ja haukkua tätä.

Kertoo paljon sun moraalista. Saa sanoa mitä vaan, kunhan ei jää kiinni :D

Vierailija
127/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kirjoittanut kenestäkään niin, että hänet voisi tunnistaa ja jos olen itse kirjoittanut itsestäni niin eri ketjuihin. 

Jos kopioi toisen viestejä pötköön samaan ketjuun niin että ihminen tunnistetaan niin syyllistyy rikokseen.

Vierailija
128/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon sun moraalista. Saa sanoa mitä vaan, kunhan ei jää kiinn

Mitä oikein selität? Jos haukun sua aivottomaksi luupääksi, niin onhan se ihan eri asia, kun että tähän kirjotettaisiin henkilön nimi ja ikä ja paikkakunta ja sitten haukutaan. Ensimmäisestä ei mitään tuomioita pitäisi tulla, mutta toisessa kylläkin. 

Vierailija
129/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kopioi toisen viestejä pötköön samaan ketjuun niin että ihminen tunnistetaan niin syyllistyy rikokseen.

Myös viestien kopiointi on omalla vastuulla.

Vierailija
130/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra voi myös tehdä rikosilmoituksen jos hän haluaa. Ei häntä mikään estä. 

Ja se ei olisi mielestäsi herkkänahkaista ja narsistista turhasta pöyristymistä? Onko kukaan muuten nähnyt yhdenkään vihervassun toppuuttelevan Purraan ja persuihin kohdistuvaa vihapuhetta ja epäinhimillistämistä?

Persun erikoistaito, etukäteen uhriutuminen. Ei kai tästä ketjusta voi muuta päätellä kuin että aika moni muistelee löysät housussa omia kirjoituksiaan.

Myös vihervassupuolella kannattaa tarkkailla housujen sisältöä, vai uskotko näiden menevän oikeutetun kritiikin piikkiin:

"Räkä-Riikka lipsuttelee ja lypsää EK:n hillotolppaa kaksin käsin."

"Aina tulee melkein oksu kun näkee tuon kotkan vitivalk

Riikkahan näistä voi nostaa syytteen jos haluaa. Sinä voit avuliaasti vaikka lähettää ne hänelle jos kukaan muu ei ole vielä sitä tehnyt.

Vierailija
131/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomien ihmisten pilkkaaminen se vasta tekeekin hyväksi ihmiseksi, jolla on varaa moralisoida muita.

Vierailija
132/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomien ihmisten pilkkaaminen se vasta tekeekin hyväksi ihmiseksi, jolla on varaa moralisoida muita.

En ole pilkannut ketään. Oletko sinä haukkunut työttömiä eli pilkannut?

Vierailija
133/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko puuterinvärisen Sloggin virttynyt puntti tutisemaan? Jos Purra haluaa nostaa syytteen tänne kopsatuista viesteistä, niin ip-osoite saadaan kyllä selville. Internetissä kukaan ei ole oikeasti anonyymi, kulta.

Vierailija
134/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit edustaa.

Ja sitten ihmettelevät kun ei "kiltti mies" kelpaa.

Vierailija
135/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa keskustella turvallisesti, niin trollaa mumma&puppa juttuja..

Vierailija
136/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan kenen ip:sta nuo kopioidut viestit on.

Jos joku on kirjoittanut itsestä terveystietoja johonkin ketjuun niin et voi kopioida niitä ja sitten kopioida toisesta ketjusta henkilöstä muita tunnistettavia tietoja, tällöin syyllistyt rikokseen ja täältä on jo mennyt nettivinkkinä tällainen juttu.

Vierailija
137/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas ja huonosti kasvatettu pitää olla että alkaa haukkua tuntemattomia ihmisiä netissä? Siis ihan oikeasti ettei yhtään omatunto kolkuta vaan ihan hyvillä mielin h*uorittelee tuntematonta tyttöä? 

Kannustan kaikkia viemään näitä tapauksia oikeuteen 👍

Vierailija
138/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko puuterinvärisen Sloggin virttynyt puntti tutisemaan? Jos Purra haluaa nostaa syytteen tänne kopsatuista viesteistä, niin ip-osoite saadaan kyllä selville. Internetissä kukaan ei ole oikeasti anonyymi, kulta.

Halla-ahon äidillä ja tyttärillä on aika vahva mahdollisuus saada korvaukset heistä suolletusta paskasta. Sananvastuu koskee myös vihervassuja.

Vierailija
139/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala puntti tutisemaan, koska en ole kirjoittanut kenestäkään henkilöstä mitään. Noi on jonkun muun ip:stä.

Vierailija
140/440 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon sun moraalista. Saa sanoa mitä vaan, kunhan ei jää kiinni

Siis mistä ei jää kiinni jos haukkuu anonyymia anonyymina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi