Fyysinen lähestyminen ja flirtti yöelämässä
Hesari kirjoitti keväällä jutun nuoren naistoimittajan punaisessa mekossa saamasta huomiosta helsinkiläisessä junttiyökerhossa. Nyt saman testin teki paikallinen toimittaja Tallinnassa. Miehet tulevat lähestymään aktiivisesti.
Itse olen miehenä huomannut, että ihan sama meno on homobaareissa. DTM:ssä kyllä useampikin lähestyy tanssilattialla ihan fyysisesti tällaista nuorekasta ja hyvärunkoista tyyppiä. Kukaan näistä ei kiinnostanut, mutta aika sitkeästi yrittävät tanssia lähellä ja hieman hipaista.
Lehtijutuissa ahdisteluna pidetään jopa sitä, että yritetään puheen kautta iskeä ja tehdä tuttavuutta. Ja siksi aloin miettiä, että onko Tinderit ja muut deittiapit etäyttäneet meidät perinteisestä livenä iskemisestä? Pitäisikö nykyään lähestyä vain ruutujen kautta?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Sekä nettideittailussa että oikeassa elämässä pätee vain yksi sääntö miehille: saat lähestyä naisia vain jos olet pitkä, komea, menestyvä ja jykeväleukainen. Tavismiehet ällöttävät naisia ja heihin tyydytään vain äärimmäisessä hädässä.
Isäs oli kun sinua teki. Vttu hakeudu lääkäriin noiden harhaluulojesi kanssa. Ehkä sua voidaan vielä auttaa, ehkä ei.
Sun ongelma on omassa itsetunnon puutteessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sallittaisiin yhteiskunnissa vain naisten lähestyä miehiä? Itse miehenä en ole koskaan kokenut uhkaa, jos joku nainen tulee flirttailemaan/lähestyy. Veikkaan, että raiskaukset/seksuaalinen häirintä vähenisi merkittävästi.
Problem solved!
Tuolloin ihmiset kuolisivat sukupuuttoon.
Mitä pahaa siinä olisi? Muut lajit kiittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sallittaisiin yhteiskunnissa vain naisten lähestyä miehiä? Itse miehenä en ole koskaan kokenut uhkaa, jos joku nainen tulee flirttailemaan/lähestyy. Veikkaan, että raiskaukset/seksuaalinen häirintä vähenisi merkittävästi.
Problem solved!
En näe tuota ongelmana. Jos minä saisin päättää, estäisin kaikki miesten ja naisten lähestymiset vastakkaista sukupuolta kohtaan, ja antaisin ihmiskunnan kuolla sukupuuttoon.
Te palstajormat ette osaa käyttäytyä missään normaalisti. Siksi teillä ei ole ystäviäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitäisikö nykyään lähestyä vain ruutujen kautta?"
Mun mielestä pitäisi. Tiedän että jotkut ovat eri mieltä, mutta kyllä mä ainakin olisin valmis kieltämään lähestymiset täysin, muuten kuin virtuaalisesti siis. Mun mielestä tosielämässä tehtyjen lähestymisen haitat ovat suuremmat kuin hyödyt.
Ei ole kauankaan aikaa Hesarin artikkelista, jossa syvennyttiin live-vuorovaikutuksen ja kosketuksen merkitykseen. Siihen miten ihminen tarvitsee pienestä lapsesta asti kosketusta, joka luo turvaa ja kasvattaa itseluottamusta. Ja myös totuttaa ja opettaa fyysisen kosketuksen merkitykseen vanhempana. Eikä nyt puhuta pelkästään puolisosta ja perheestä, vaan ihmisistä yleisesti. Siis siihen miten tärkeää on ihmisten eleet, ilmeet ja kosketus livenä tapahtuvassa vuorovaikutuksessa. Virtuaalisesti 95 % viestinnästä karsiutuu
Miksi et muuta johonkin missä miehiä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole sanottu, että ei tovottu kosketus olisi suotavaa tai hyödyllistä, järjetön ajatuskin. Jälleen etsit tekosyitä ahdistella.
Ahdistelu on aina väärin. Olen miehenä saanut myös ei-toivottua koskettelua, enkä puolustele sitä yhtään. Mutta en myöskään kannata sitä suuntausta, jossa ollaan varotoimenpiteenä kieltämässä vaikkapa hyväntahtoinen olalle taputus, jos ensin ei ole pyydetty kirjallista suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Problem solved!
Mitä pahaa siinä olisi? Muut lajit kiittäisivät.
Muut lajit pitäisi kyllä siinä samalla myös ajaa sukupuuttoon. Eläinten elämä luonnossa on jatkuvaa eloonjäämiskamppailua, jossa kipua on moninkertaisesti verrattuna nautintoon. Maapallo pitäisi olla tyhjä kaikesta elämästä, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole sanottu, että ei tovottu kosketus olisi suotavaa tai hyödyllistä, järjetön ajatuskin. Jälleen etsit tekosyitä ahdistella.
Ahdistelu on aina väärin. Olen miehenä saanut myös ei-toivottua koskettelua, enkä puolustele sitä yhtään. Mutta en myöskään kannata sitä suuntausta, jossa ollaan varotoimenpiteenä kieltämässä vaikkapa hyväntahtoinen olalle taputus, jos ensin ei ole pyydetty kirjallista suostumusta.
Miksei sitä kirjallista suostumusta voi ensin pyytää?
Opettele puhumaan ja kuuntelemaan, ap. Ei tarkoittaa ei ja lopetat änkeilysi siihen.
Harjoittele miesten kanssa. Niistäkin monella on aivot ja normaali tunne-elämä.
Unohda "flirtti". Se ei sinulta onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä nettideittailussa että oikeassa elämässä pätee vain yksi sääntö miehille: saat lähestyä naisia vain jos olet pitkä, komea, menestyvä ja jykeväleukainen. Tavismiehet ällöttävät naisia ja heihin tyydytään vain äärimmäisessä hädässä.
Isäs oli kun sinua teki. Vttu hakeudu lääkäriin noiden harhaluulojesi kanssa. Ehkä sua voidaan vielä auttaa, ehkä ei.
Sun ongelma on omassa itsetunnon puutteessasi.
Tuo on fakta eikä sillä tuon kirjoittajan itsetunnon kanssa ole mitään tekemistä. Itsetuntohan on hyvä kun ymmärtää ja hyväksyy tuon eikä elä harhaluuloisia kuten naiset.
Vierailija kirjoitti:
Opettele puhumaan ja kuuntelemaan, ap. Ei tarkoittaa ei ja lopetat änkeilysi siihen.
Harjoittele miesten kanssa. Niistäkin monella on aivot ja normaali tunne-elämä.
Unohda "flirtti". Se ei sinulta onnistu.
Luitko sä edes tota aloitusviestiä 😂?
AP valitti siitä kuinka häntä lähestytään, eikä siitä että hänellä olisi ongelmia lähestyä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauankaan aikaa Hesarin artikkelista, jossa syvennyttiin live-vuorovaikutuksen ja kosketuksen merkitykseen. Siihen miten ihminen tarvitsee pienestä lapsesta asti kosketusta, joka luo turvaa ja kasvattaa itseluottamusta. Ja myös totuttaa ja opettaa fyysisen kosketuksen merkitykseen vanhempana. Eikä nyt puhuta pelkästään puolisosta ja perheestä, vaan ihmisistä yleisesti. Siis siihen miten tärkeää on ihmisten eleet, ilmeet ja kosketus livenä tapahtuvassa vuorovaikutuk
Muuta sinä lukutaidoton, impulsiivinen idioottimies johonkin miissä ei ole ihmisiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Problem solved!
En näe tuota ongelmana. Jos minä saisin päättää, estäisin kaikki miesten ja naisten lähestymiset vastakkaista sukupuolta kohtaan, ja antaisin ihmiskunnan kuolla sukupuuttoon.
Aloitatko itsestäsi? Ranteet auki vaan ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei tarvitse kyllä ketään tuntematonta alkaa olalle taputtelemaan. Ei yksinkertaisesti mitään syytä. Jos tuollaista tekisit mulle baarissa, hakisin välittömästi poken paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan puheen kauttakin voi kyllä ahdistella, jos ei esim ymmärrä kohteliasta "kiitos mutta ei kiitos" vastausta lähestymisyrityksiin, vaan jää jankkaamaan (tai alkaa huo rit telemaan tms), tai se "lähestymisyritys" on tyyliin hyvä perse, mennäänkö panemaan.
Flirtistä (myös sanallisesta) tulee ahdistelua nimenomaan siinä vaiheessa, kun toinen tekee selvästi että ei kiinnosta mutta lähestyminen jatkuu. Äärimmäisen yksinkertainen asia mutta miehillä ei mene jakeluun.
Ymmärrän todella hyvin turhautumisen. Tyhmien ihmisten jankkaaminen on todella ärsyttävää. Kuitenkin jos tehdään haastattelututkimus parisuhteessa olevilta, jotka on tavanneet livenä. Niin monenko kohdalla luulet, että salamat iski välittömästi ja heti sanottiin tahdon. Monet suhteen alkaa pikku hiljaa ja ihmiset ei heti alkuun lämp
Kyllä mun tuttavapiirissä on suhteet alkaneet niin, että vaikutelma siitä toisesta osapuolesta on ollut positiivinen alusta asti. Ei ne kipinät välttämättä heti lennä, mutta tyyppi vaikuttaa kuitenkin kivalta. Jos tulee torjunta suoralta kädeltä niin ei siinä kannata tehdä muuta kuin poistua paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauankaan aikaa Hesarin artikkelista, jossa syvennyttiin live-vuorovaikutuksen ja kosketuksen merkitykseen. Siihen miten ihminen tarvitsee pienestä lapsesta asti kosketusta, joka luo turvaa ja kasvattaa itseluottamusta. Ja myös totuttaa ja opettaa fyysisen kosketuksen merkitykseen vanhempana. Eikä nyt puhuta pelkästään puolisosta ja perheestä, vaan ihmisistä yleisesti. Siis siihen miten tärkeää on ihmisten eleet, ilmeet ja kosketus livenä tapahtuvassa vuorovaikutuk
Muuta sinä lukutaidoton, impulsiivinen idioottimies johonkin miissä ei ole ihmisiä ollenkaan.
Sinullahan se ongelma on niin voit mennä johonkin missä kokemasi ongelmat häviää. Rakenna oma yhteiskunta kaltaistesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitäisikö nykyään lähestyä vain ruutujen kautta?"
Mun mielestä pitäisi. Tiedän että jotkut ovat eri mieltä, mutta kyllä mä ainakin olisin valmis kieltämään lähestymiset täysin, muuten kuin virtuaalisesti siis. Mun mielestä tosielämässä tehtyjen lähestymisen haitat ovat suuremmat kuin hyödyt.
Miehen vastuulla on käyttäytyä,ei naisella ole mitään velvollisuutta muuttaa minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon suuntauksen olet itse keksinyt. Tosin kukaan ei halua että säikytellään.
On käynyt muutaman kerran niin, että se takaapäin taputtelija on saanut kyynärpäätä palleaan.
Sun ongelma on ilmeinen empatiakyvyn puute. Et osaa asettua toisen asemaan. Käyttäydyt omituisesti.
Miehet olettavat seksikkäästi pukeutuvat naiset alemmalle tasolle kuin ne oikeasti ovat. Miehet näkevät heidät pelkkiä objekteina ja tyhjäpäinä seksiseuran hakijoina. Naiset voivat meikata ja pukeutua ihan vain itseään varten. Tätä egoistiset miehet eivät ymmärrä.