Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatus äitiydestä ällöttää

Vierailija
30.08.2024 |

En tiedä, miksi. Muut hehkuttavat perhe-elämän ja lastensaannin upeutta, mutta itse en ole koskaan halunnut lapsia. Itse asiassa ajatus raskaana olemisesta tuntuu jopa hivenen inhottavalta - vielä enemmän minua inhottaa ajatus siitä, että joutuisin huolehtimaan lapsesta, joka olisi minusta riippuvainen. 

Kun joku seurustelukumppani on puhunut lasten hankkimisesta edes teoreettisella, hypoteettisella tasolla, mieleni on tehnyt lopettaa koko suhde siihen paikkaan. Miten on mahdollista, että mukamas naiseen rakastunut mies haluaa saattaa naisen raskaaksi tietäen, että nainen tulee kärsimään kammottavista kivuista ja menettää mahdollisesti terveytensä? Puhumattakaan siitä, että lasten saannin jälkeen naisen koko elämän oletetaan pyörivän vain lasten ympärillä ja oma minuus on mennyttä. 

Sanokaa mitä sanotte, äitiys on kuvottavaa. 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lapsia saaneet naiset ovat useimmiten hieman, miten sen sanoisi, ei niin kovin fiksuja. Kaikki jutut pyörivät maidon pumppaamisen, vaippojen, puklujen ja ulosteen ympärillä. Lässynlää. Hei kuulitko jo mitä nokkelaa meidän Pirjopetteri sanoi tänään. V*ttu mitä p*skaa, ei kiinnosta yhtään. 

Lopettakaa jo se lastenne ja lastenlastenne kuvien esittely työpaikalla. Ketään ei kiinnosta. Halveksin äiti-ihmisiä. 

Halveksit siis myös äitiäsi. Ei se mitään, hänkin vihaa sinua. Ja ilman sitä "ei niin kovin fiksua" äitiä sinuakaan ei olisi olemassa, idiootti.

Ahaa, onko sittenkin niin, että useimmat äidit vihaavat salaa lapsiaan? Vihaatko sinä lapsiasi? 

Vierailija
22/94 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen suloinen ketju suloisine naisineen. Pitäkää ehkäisystä huoli, ettei tarvitse raatoja sisältä ulos vedättää ja viskata roskiin. Puhumattakaan jos saatte kolmoset ja kaikki roikkuisivat tisseissänne kuin Tasmanian pikkupirut emonsa nisissä. Raukka juoksee pitkin tasankoja ja nisissä roikkuu jopa kuusi pikkupirua :D

Joku incel traumatisoitui kun naiset eivät tulleetkaan ketjuun hehkuttamaan sikiämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lapsia saaneet naiset ovat useimmiten hieman, miten sen sanoisi, ei niin kovin fiksuja. Kaikki jutut pyörivät maidon pumppaamisen, vaippojen, puklujen ja ulosteen ympärillä. Lässynlää. Hei kuulitko jo mitä nokkelaa meidän Pirjopetteri sanoi tänään. V*ttu mitä p*skaa, ei kiinnosta yhtään. 

Lopettakaa jo se lastenne ja lastenlastenne kuvien esittely työpaikalla. Ketään ei kiinnosta. Halveksin äiti-ihmisiä. 

Voi äiti-parkaasi. Halveksit siis häntäkin. Hänenkin elämästään meni yksi kokonainen vuosi sinun vaippojesi ja ulosteesi ympärillä. Minullakin on mennyt lasten lisäksi useita vuosia mieheni vaippojen ja ulosteiden ympärillä. Tämä on elämää, joskus vähän pa.kasta. Elämä on elämisen arvoista.

Vierailija
24/94 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei varmaan sun kannata tehdä lapsia :D case closed. Voit jättää meille muille ne hommat. 

Vierailija
25/94 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain seksikieltoon. Mutta sinähän sait elämän lahjana, niin sullahan on oikeus siitä nauttia? EIkös näin? Ulkomaille, seksiä miesten kanssa jne jne. Itsekästähän se on, mutta ihan normaalia nykypäivänä.

Vierailija
26/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vain seksikieltoon. Mutta sinähän sait elämän lahjana, niin sullahan on oikeus siitä nauttia? EIkös näin? Ulkomaille, seksiä miesten kanssa jne jne. Itsekästähän se on, mutta ihan normaalia nykypäivänä.

Mikä ihmeen seksikielto? 

Vierailija
27/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksit siis myös äitiäsi. Ei se mitään, hänkin vihaa sinua. Ja ilman sitä "ei niin kovin fiksua" äitiä sinuakaan ei olisi olemassa, idiootti.

Ahaa, onko sittenkin niin, että useimmat äidit vihaavat salaa lapsiaan? Vihaatko sinä lapsiasi? 

Älä käännä tätä minuun. Mutta äitiyden halveksiminen syntyy dysfunktionaalisesta perheestä.

Vierailija
28/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuudessa ei ole mitään vikaa, ei ole pakko haluta lapsia, mutta tuolla tavoin ajattelevia ihmisiä kyllä halveksin. Rumia sisältä. 

Vierailija
29/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksikieltoon vaan vimmaiseen ehkäisemiseen.

Vierailija
30/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pahaa ap:n lapsuudessa on täytynyt tapahtua. Minun äitini opetti minut vihaamaan miehiä ja isäni opetti minut vihaamaan naisia, minkä seurauksena opin vihaamaan itseäni.

Jokainen meistä on joskus ollut lapsi.

Vierailija
31/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan päässyt yli siitä ajatuksesta että lapsen mukana tulee kaikkea mikä pakottaa erilaisiin sosiaalisiin juttuihin. Kaverisynttärit, koulujutut yms. Ja se että oma vapaus mennä ja tulla on mennyttä. 

Vierailija
32/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut ovat itse valittuja. Itse olen saanut kaikki kolme lastani suunnitellulla sektiolla. Ei minkäänlaista kipua. Lapseen kiintyy ihan eri tavalla ilman kivin aiheuttamaa traumaa.

Mieheni tuki minua sektioiden saamisessa.

Vierailija
33/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Aina sanoivat että kyllä sun mieli vielä muuttuu. No nyt ikää 36 v eikä ole muuttunut ja kohta en enää edes voi saada lapsia kun olen jo niin vanha. 

Vierailija
34/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan päässyt yli siitä ajatuksesta että lapsen mukana tulee kaikkea mikä pakottaa erilaisiin sosiaalisiin juttuihin. Kaverisynttärit, koulujutut yms. Ja se että oma vapaus mennä ja tulla on mennyttä. 

Yhtenäisille yöunillekin saa sanoa hyvästit.

Vierailija
35/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry. En oikein viitsi puhua sinulle väikkäriprosessistanikaan, koska et ole kiinnostunut siitäkään, vaikka mulle se on tärkeä osa elämääni, kuten lapsenikin.

Mitäs, jos alustaisit itse useammin keskusteluja haluamistasi aiheista. Esim. työpaikalla on varmasti hankala olla, jos halveksii työkavereita. Onneksi siellä pääsääntöisesti tehdään niitä töitä ja tauoilla voi laittaa luurit päähän, ellei voi paeta ulos.

Vierailija
36/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei ole pakko hankkia, mutta kannattaa hankkia kumppani joka ei myöskään halua niitä. Muuten jompikumpi joutuu tekemään ison kompromissin.

Ei ole pakko hankkia kumppaniakaan. Kulahtaneita liittoja ja suhteita. Vapaus valttia! 

Vierailija
37/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen suloinen ketju suloisine naisineen. Pitäkää ehkäisystä huoli, ettei tarvitse raatoja sisältä ulos vedättää ja viskata roskiin. Puhumattakaan jos saatte kolmoset ja kaikki roikkuisivat tisseissänne kuin Tasmanian pikkupirut emonsa nisissä. Raukka juoksee pitkin tasankoja ja nisissä roikkuu jopa kuusi pikkupirua :D

Joku incel traumatisoitui kun naiset eivät tulleetkaan ketjuun hehkuttamaan sikiämistä

Hih, just noin🤭

Vierailija
38/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tämän tekstin perusteella ei sinustakaan järin fiksu kuva piirry. Pienet ympyrät vaikuttais olevan. 

Vierailija
39/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päävikaisia on monenlaisia, ei voi muuta sanoa.

Varmasti kaikille parempi, että pidät jalkasi tiukasti ristissä vaan. 

Vierailija
40/94 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiporukat ovat todella rasittavia. Olen äiti itsekin, vaan en jaksa olla äitiporukoissa. Elämääni mahtuu äitiydestä huolimatta muutakin kuin äitiys. Useimmilla äideillä ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi