Rapukausi parhaillaan!! Oletko siinä aatelisia joka kutsutaan rapujuhliin?
Minulla tänä vkon loppuna juhlat. Juntit jää pois.
Kommentit (32)
Kyllä on. Meilläkin rapujuhlat raumalla. Juhlat on puutarhassa. Tosiaan kaikki ne jätettiin kutsumatta, joiden koulutus ei yllä yliopistoon.
Me pyydystetään raakkuja, ne ovat paremman makuisia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Meilläkin rapujuhlat raumalla. Juhlat on puutarhassa. Tosiaan kaikki ne jätettiin kutsumatta, joiden koulutus ei yllä yliopistoon.
Meillä alempi rima. Korkeakoulu on minimini koulutusvaatimus.
Viikon kuluttua la perinteinen tapaaminen ystävien luona. Oliskohan 25 kerta? Omasta järvestä nostavat n 100
Kuka hitto suomalaisia rapuja syö. Hummeri on meillä juhlaruokana, on tosin vähän kalliimpaa mutta mitäpä väliä rahalla on. Joskus kun iskee säästäväisyyden tunne niin joutuu tyytymään loheen eikä sitälään paria kiloa enempää tule ostettua
Järjestän yleensä itse. Tänä vuonna en vaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko turhempaa juhlaa olla
Rapukestit ovat vain tekosyy ottaa vähän enemmän kirkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tästä syystä itse olen viime vuosina skipannut kaikki rapujuhlakutsut. Koska se todellakin on niin, että ihmiset juo sitä kirkasta ja ovat ellun käkenä päissään. Itse olin samanlainen vielä ennen elämäntapamuutosta. Lihava syöttöporsas, joka ei urheillut, mutta joi sitäkin enemmän. Absolutistiksi en toki alkanut, mutta kaikki juhlat missä pääpointtina on juoda humala, niin olen skipannut. Kunnon känni tietäisi että se on vähintään puolet seuraavasta viikosta treenit pilalla, jos edes sinne saa itsensä raahattua.
Järkkäsimme jo tässä kuussa rapujuhlat ja kaveriperhe järkkää ensi kuussa.
Helan går!!
Kaikkihan me täällä ollaan aatelisia.
En ole aatelinen, mutta parit juhlat tänä vuonna juhlinut. Hauskaa, mutta rankkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto suomalaisia rapuja syö. Hummeri on meillä juhlaruokana, on tosin vähän kalliimpaa mutta mitäpä väliä rahalla on. Joskus kun iskee säästäväisyyden tunne niin joutuu tyytymään loheen eikä sitälään paria kiloa enempää tule ostettua
Hummerissa ainoa hyvä ja maukas on kastike. En ole ikinä päässyt sen makuun vaikka monta kertaa olen pitkin hampain syönyt
Suomalaisessa ravussa on makua, Jäämeren kuningasrapukin ihan ok. Hummeri ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä turhaa on rakkaitten ystävien kanssa syömisessä?
Ravut nyt vaan on tämän hetken kausiruokaa.
Tänä viikonloppuna juhlitaan venetsialaista ravuilla tai ilman rapuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tästä syystä itse olen viime vuosina skipannut kaikki rapujuhlakutsut. Koska se todellakin on niin, että ihmiset juo sitä kirkasta ja ovat ellun käkenä päissään. Itse olin samanlainen vielä ennen elämäntapamuutosta. Lihava syöttöporsas, joka ei urheillut, mutta joi sitäkin enemmän. Absolutistiksi en toki alkanut, mutta kaikki juhlat missä pääpointtina on juoda humala, niin olen skipannut. Kunnon känni tietäisi että se on vähintään puolet seuraavasta viikosta treenit pilalla, jos edes sinne saa itsensä raahattua.
Nostutan huuliani snapsissa mutta en juo kokonaan edes sitä yhtä. Muut juo yhden akvavitin illan mittaan. Muuten viiniä tai olutta. Perseet ei ole kukaan.
Vain juntit ei osaa juomatapoja
Olenkin aatteellinen ja syön rapuja vain koska ne on punaisia. Tietysti pitää olla myös punaiset servietit ja lauletaan rillumareitä pää punaisena.
Olen ollut usein rapujuhlissa, vierailta ei ole ammattia/koulutusta/perhetaustaa kyselty, vaan osallistujia ovat olleet ystävät ja kaverit.
Viime vuosina olen kuitenkin skipannut juhlat useammastakin eri syystä, jotka eivät kuitenkaan riipu kenenkään taustasta.
Erikoinen aloitus.
No olen, ja sinä ilmeisesti et ole veikkaan...