Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko palstan ainoa porvari?

Vierailija
25.05.2025 |

Tuntuu suurin osa olevan hard core vasemmistolaisia

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, täällä numero kaksi.

Vierailija
2/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ainoa ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisessa retoriikassa porvari usein tarkoittaa oikeistolaista henkilöä, joka puolustaa vapaan markkinatalouden, yksityisomistuksen ja vähäisen valtiollisen sääntelyn arvoja.

Vierailija
4/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelli neukkukuutiossa porvari 😂

Vierailija
5/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet porvarin?

Mä oon vasurisinkkunainen, jolla iso velaton omistusasunto Helsingin keskustaajamassa, auto ja 50% omakotitalosta. 

Ja todellakin vaadin myös oikeistolta lain, oikeusvaltion, tieteen ja ihmisyyden kunnioitusta, vaikkei se teille luontaista olekaan vähä-älymystönä.

Vierailija
6/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelli neukkukuutiossa porvari 😂

Vuokralla. Maksuhäiriöitä. Auto ei leimassa.

Vierailija
7/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vasurisinkkunainen, jolla iso velaton omistusasunto Helsingin keskustaajamassa, auto ja 50% omakotitalosta. 

Ja todellakin vaadin myös oikeistolta lain, oikeusvaltion, tieteen ja ihmisyyden kunnioitusta, vaikkei se teille luontaista olekaan vähä-älymystönä.

Oikeusvaltio jankutus on rasittavaa🤮

Vierailija
8/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Porvarit" on oikeasti persnasuja, joilla venäläinen huåra äitinä. Isästä ei tietoa. Koulut kesken, varallisuutta fillari, jonka kumit lytyssä.

Vierailija
9/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusvaltio jankutus on rasittavaa🤮

Toki kaikki älyä vaativa rasittaa aivotonta persjunttia, kuten viimeisessä virkkeessäni sanoin. Et edes jaksanut lukea sinne asti, putinistipersu . 

Vierailija
10/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä paljonkin räkää roiskuvia fanaatikkoja, joten koita sinä olla ensimmäinen fiksu porvari. Onnistuuko?

Vierailija
11/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain köyhiä vasemmistolaisia. Mua on haukuttu, kun asun vuonna 2030 valmistuneessa tuliterässä, modernissa kerrostalossa, mulla on vuoden 2018 Audi A5 ja harrastan vuosittain Japanissa matkustelua.

Kerran sanoin "menkää töihin, loiset", niin nämä vasemmistolaiset suuttui. Laiskoja verorahojen tuhlaajia. M28

Vierailija
12/12 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vain köyhiä vasemmistolaisia. Mua on haukuttu, kun asun vuonna 2030 valmistuneessa tuliterässä, modernissa kerrostalossa, mulla on vuoden 2018 Audi A5 ja harrastan vuosittain Japanissa matkustelua.

Kerran sanoin "menkää töihin, loiset", niin nämä vasemmistolaiset suuttui. Laiskoja verorahojen tuhlaajia. M28

Oho. 2020 siis. En sentään elä tulevaisuudessa. :D Vaikka tosin tykkäänkin Back to the Future -trilogiasta. M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme