Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rapukausi parhaillaan!! Oletko siinä aatelisia joka kutsutaan rapujuhliin?

Vierailija
30.08.2024 |

Minulla tänä vkon loppuna juhlat. Juntit jää pois.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko turhempaa juhlaa olla

Rapukestit ovat vain tekosyy ottaa vähän enemmän kirkasta.

Ja juuri tästä syystä itse olen viime vuosina skipannut kaikki rapujuhlakutsut. Koska se todellakin on niin, että ihmiset juo sitä kirkasta ja ovat ellun käkenä päissään. Itse olin samanlainen vielä ennen elämäntapamuutosta. Lihava syöttöporsas, joka ei urheillut, mutta joi sitäkin enemmän. Absolutistiksi en toki alkanut, mutta kaikki juhlat missä pääpointtina on juoda humala, niin olen skipannut. Kunnon känni tietäisi että se on vähintään puolet seuraavasta viikosta treenit pilalla, jos edes sinne saa itsensä raahattua.

Ei meillä vaan. Meillä on isot rapujuhlat puutarhassamme joka vuosi ja jo monena vuonna on alkoholiton snapsi tehnyt kauppansa. Muutoin juomme rapujen kanssa valkoviiniä ja pääruoan kera punaviiniä. Meillä on tosi hauskaa, mutta kukaan ei ole kännissä. Se kuului nuoruuteen, jolloin rajoja piti vähän kokeilla.

Vierailija
22/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että vain aateliset järjestävät niitä, minäkin tavallinen talliainen olen ollut jo kaksissa rapujuhlissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen, ja sinä ilmeisesti et ole veikkaan...

Oletko suomenruotsalainen RKP:n jäsen ja räzisti, jonka suku on mittaillut Suomalaisten varastettuja kalloja rotututkimuslaitoksella? Vai kuulutko vain Palstan 'aatelisiin"?

Vierailija
24/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tästä syystä itse olen viime vuosina skipannut kaikki rapujuhlakutsut. Koska se todellakin on niin, että ihmiset juo sitä kirkasta ja ovat ellun käkenä päissään. Itse olin samanlainen vielä ennen elämäntapamuutosta. Lihava syöttöporsas, joka ei urheillut, mutta joi sitäkin enemmän. Absolutistiksi en toki alkanut, mutta kaikki juhlat missä pääpointtina on juoda humala, niin olen skipannut. Kunnon känni tietäisi että se on vähintään puolet seuraavasta viikosta treenit pilalla, jos edes sinne saa itsensä raahattua.

Ei meillä vaan. Meillä on isot rapujuhlat puutarhassamme joka vuosi ja jo monena vuonna on alkoholiton

Rapujuhlat päättyvät yleensö gängbängiin puutarhan isolla pöydällä.

Vierailija
25/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei ne hyviä olekaan.

Vierailija
26/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan. Meillä on isot rapujuhlat puutarhassamme joka vuosi ja jo monena vuonna on alkoholiton

Eikös rapujuhlat kuuluisi järjestää jossain veden äärellä? 

Vierailija
27/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, rapu sopassa ne saksien kärjet on turhan kovia, hammas voi lohjeta.  En suosittele.

t. Diplomi-insinööri

Vierailija
28/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan. Meillä on isot rapujuhlat puutarhas

Tämä. Rapujuhlissa ravut eikä edes viina ole pääasia, vaan nussiminen. Kaikki ovat pukeutuneet hienosti, sitten naukkaillaan rapuja ja teräviä paukkuja. Vietetään aikaa hienossa ympäristössä ja sitten aloitetaan nussiminen. Monta hienostorouvaa on naitu näissä juhlissa joka reikään 

Vierailija
29/32 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt rapua. Haluaako joku kutsua minutkin juhliin?

Vierailija
30/32 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli 10 hengen rapujuhlat. 15 rapua naamaa kohti eikä yhtäkään alle 12 senttistä. Itse pyydettyjä tietenkin, kirkkaasta vedestä. Viiniä sopivasti, ei joutavia snapseja. Tosi mukavaa, rento kesäkauden lopetus.

Vierailija
31/32 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli 10 hengen rapujuhlat. 15 rapua naamaa kohti eikä yhtäkään alle 12 senttistä. Itse pyydettyjä tietenkin, kirkkaasta vedestä. Viiniä sopivasti, ei joutavia snapseja. Tosi mukavaa, rento kesäkauden lopetus.

Vi har säsongens sista kräftskiva om två veckor.

Vierailija
32/32 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten olimme rapujuhlissa. 96 rapua kuudelle alkupalaksi. 

On se hyvää! Valtavan kokoisia tänävuonna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä