Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jyrähtää Arto Satonen: - Keskustelu on pikkuisen absurdia

Vierailija
30.08.2024 |

Työministeri Arto Satonen puolustaa hallituksen esitystä niin sanotusta kolmen kuukauden säännöstä. Satosen mukaan myös Ruotsissa on kolmen kuukauden sääntö, Norjassa ja Tanskassa kuuden kuukauden sääntö.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010659159.html

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen on aktivoimit minut. Ennen kävin Sastamalan cittarissa, koska se on lähin. Nyt ajan Nokialle tai Pirkkalaan asti, ettei tarvitse nousta Sastamalassa autosta. Sastamala kärsiköön pojastaan.

Kannattaa joskus jutella Satosen kanssa ihan henkilökohtaisesti. Saatat yllättyä positiivisesti.

Mulle on ainakin aivan vi-tun se ja sama kuinka mukava idealisminsa sokaisema varas on, oikeasti mukava mies ei varastele kokoajan kaikista heikoimmilta.

Kaksinaamainen se on.

Pitäisikö hiukan miettiä mitä mölyää ja haukkuu ihmisiä varkaiksi. Ymmärrän, ettei sun ulostulosi ole kovin vahvaa, mutta voisit nuo varkaaksi syyttämiset silti jättää omaan päähäsi 

Sun lompakko on kevyempi koska sinulle ANNETAAN vähemmän, ei koska sinulta OTETTAISIIN jotain pois.  Vain etuoikeuksiin tottunut sosialisti ei kykene ymmärtämään eroa. 

Vierailija
102/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun lompakko on kevyempi koska sinulle ANNETAAN vähemmän, ei koska sinulta OTETTAISIIN jotain pois. Vain etuoikeuksiin tottunut sosialisti ei kykene ymmärtämään eroa. "

Eli, kun minä vi-ttuilin sulle siitä että sanojen merkityksellä pelleily epäreilusti ei muuta mun todellisuutta mihinkään, niin ainoa mitä sinä kykenet vastaan siihen on väännellä niitä sanoja lisää?

Mun todellisuus on se että kokkareet kävi mun lompakolla ja antoi ne mun naapurille joka ei tarvinnut niitä.

Sun kyvyttömyys ymmärtää lukemaasi ei muuta sitä miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lompakko on kevyempi koska sinulle ANNETAAN vähemmän, ei koska sinulta OTETTAISIIN jotain pois. Vain etuoikeuksiin tottunut sosialisti ei kykene ymmärtämään eroa. 

Tuota, minä en ymmärrä eroa ja minä olen ihan vanhan linjan yritysjohdon jäärä.

Ei ihmiset ole noin tyhmiä, taidat olla aikamoisen kaikkivoipaisuus harhan vallassa mutta et oikeasti osaa ajatella edes perustasolla.

Vierailija
104/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sun lompakko on kevyempi koska sinulle ANNETAAN vähemmän, ei koska sinulta OTETTAISIIN jotain pois. Vain etuoikeuksiin tottunut sosialisti ei kykene ymmärtämään eroa. "

Eli, kun minä vi-ttuilin sulle siitä että sanojen merkityksellä pelleily epäreilusti ei muuta mun todellisuutta mihinkään, niin ainoa mitä sinä kykenet vastaan siihen on väännellä niitä sanoja lisää?

Mun todellisuus on se että kokkareet kävi mun lompakolla ja antoi ne mun naapurille joka ei tarvinnut niitä.

EI käyneet, sinulta ei otettu mitään.  Olet saaja.  Ymmärrätkö?

Sinulle annetaan, vähemmän, mutta annetaan kumminkin.  Uppoaako punikin kalloon?

Jos haluat ettei valtiovalta vaikuta lompakkosi paksuuteen elätä itse itsesi.

Vierailija
105/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä OTETTIIN suojaverkot jotka me on itse maksettu töillä ja veroilla.

Kehtaatkin.

Vierailija
106/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle annetaan, vähemmän, mutta annetaan kumminkin.  Uppoaako punikin kalloon?

Vi-ttu minä olen maksanu koko ikäni veroja niitä suojaverkkoja varten, ne OTETTIIN, VARASTETTIIN. 

Minä olen tehnyt töitä koko ikäni enkä ole vasemmistoa ja vaikka olisinkin se ei oikeuta tätä, yhteiskuntarauhan perussopimus on rikottu.

Vierailija
107/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun todellisuus on aika hemmetin riippuvainen siitä että ymmärrät asiat tahalteen väärin, huomasin vaan.

-eri

Vierailija
108/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ettei valtiovalta vaikuta lompakkosi paksuuteen elätä itse itsesi.<

Huomasit muttet ymmärtänyt.  Sosialismista luopuminen saattaa olla henkisesti vaikeaa sosialismiin tottuneelle mutta välttämätöntä se on.   

Vierailija
109/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ettei valtiovalta vaikuta lompakkosi paksuuteen elätä itse itsesi.<

Ne suojaverkot ovat aina olleet sosialistien kaunis valhe jonka varjossa on oikeutettu riistoverotus ja pääomien siirto sosialistien hallintaan.  Sosialismi johtaa aina tähän samaan lopputulokseen, köyhyyteen ja kurjuuteen.   

Vierailija
110/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen puolustelee persuja. Persut lähtee hallituksesta, jos niiden rasistiset päätökset ei tule voimaan. 

Se mitä tämä sisäsiittoinen ääliölauma ei tajua, on se että Suomessa on paljon niitä negatiivisia puolia ulkkareille, josta yksi josta ei pääse eroon on Suomen kieli. Ja rasismi. 

En tiedä yhtään pätevää syytä miksi joku pätevä ihminen tulisin Suomeen töihin, eikä vaikka Ruotsiin tai Norjaan. 

Puhutaan työperäisestä mmuutosta. Miten ajattelit valtion rahojen riittävän koko maailman sosiaaliturvaan?

On ihan oikein vaatia, että kolmessa kuukaudessa työllistyy, jos on kerran työn perässä tänne tullut. Sama sääntö on EU-kansalaisillekin. Miten joku kolmannesta maailmasta tullut olisi eri asia?

Mikähän tämä EU-kansalaisia koskeva sääntö mahtaa olla? EU-maassa työttömäksi jäävä toisen EU-maan kansalainen poistetaan EU-maista vai? Ihme ja kumma että suomalaiselle maksetaan Suomesta käsin työttömyysturvaa jos lähtee toiseen maahan työnhakijaksi - se raja on 3 kuukautta.

Oikeus työttömyysturvaan EU-kansalaisen jäädessä työttömäksi ei ole kiinni minkä maan kansalainen on vaan missä maassa on työskennellyt. Vai ajattelitko, että jos on oikeutettu ansiosidonnaiseen esim. 9 kuukauden ajan Saksassa, niin joutuu lähtemään Suomeen 3 kuukauden sisällä?

Vierailija
111/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista satonen p a s k a

Vierailija
112/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen on aktivoimit minut. Ennen kävin Sastamalan cittarissa, koska se on lähin. Nyt ajan Nokialle tai Pirkkalaan asti, ettei tarvitse nousta Sastamalassa autosta. Sastamala kärsiköön pojastaan.

Kannattaa joskus jutella Satosen kanssa ihan henkilökohtaisesti. Saatat yllättyä positiivisesti.

"Me puhumme teoin." 

Vierailija
113/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen ei osaa edes krakaa laittaa oikein, saati sitten jotain monimutkaisempaa. Kuola valuen vaan haaveilee viinereistä. Absurdi koko vtn ukko

Vierailija
114/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne suojaverkot ovat aina olleet sosialistien kaunis valhe jonka varjossa on oikeutettu riistoverotus ja pääomien siirto sosialistien hallintaan. Sosialismi johtaa aina tähän samaan lopputulokseen, köyhyyteen ja kurjuuteen.   "

Ai.. viimeks se johti kansainvälisesti noteerattuun menestystarinaan nimeltä Suomi, mut sehän ei sun valikoivaan todellisuuteen kelpaa?

On aika ultra-narsistinen meno oikeiston osaajilla tässä ketjussa, eiks teidän riveistä löydy ensimmäistäkään ihmistä joka osais lukea ja kirjottaa ilman tommosta lapsellista temppuilua?

Alkaa meinaan hävettää myöntää olla samaa sakkia teidän kans.

Vierailija
115/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus hoitaa homman.

Putinin tilaaman: tuhotkaa Suomi.

Vierailija
116/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kyllä naurattaa kun uhoa täynnä olevat ukot päätyy kadulle ja vieläpä ilman naista, itkemään ja parkumaan.

Elättäköön uhoavat urpot siinä sitten itsensä vaikka bersettään myyden, voi joku Satosen kaveri käydä vetäsemässä mustalla mamballa kunnon valssit ja nauraa paskasesti päälle.

Vierailija
117/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tähänkin ketjuun kirjoittavista punikeista voi päätellä on sosialismi mielenterveysongelma.  Vuosikymmenten ideologisen aivopesun tuloksena on valtioriippuvaisia ihmisraunioita jotka ovat täysin haluttomia ja kyvyttömiä ottamaan vastuuta omasta elämästään.  Nämä ihmisrauniot pitävät oikeutenaan nauttia muiden työn hedelmistä.

Sosialismin aika on onneksi ohi valtion tukehtuessa velkaan, sosialismi törmää jälleen kerran reaalimaailman rajoitteisiin ja tuhoaa itsensä.

Vierailija
118/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tähänkin ketjuun kirjoittavista punikeista voi päätellä on sosialismi mielenterveysongelma.  Vuosikymmenten ideologisen aivopesun tuloksena on valtioriippuvaisia ihmisraunioita jotka ovat täysin haluttomia ja kyvyttömiä ottamaan vastuuta omasta elämästään.  Nämä ihmisrauniot pitävät oikeutenaan nauttia muiden työn hedelmistä.

Sosialismin aika on onneksi ohi valtion tukehtuessa velkaan, sosialismi törmää jälleen kerran reaalimaailman rajoitteisiin ja tuhoaa itsensä.

Kuten tästäkin ketjusta huomaa, oikeiston osaaminen rajoittuu yksinomaan muista ilkeästi valehteluun mielikuvituspohjalta.

Teillä on niin paljon noita joiden vikaa kaikki on mitä te teette että yhtään kukaan meistä ei jää sen ulkopuolelle, te olette ihmisyyden vihollisia.

Vierailija
119/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt, ilman höpönlöpöä, miten se on sosialismin vika että meidän talous ei kestä enää roistopuoluetta joka varastelee kaiken yhteisen oman mikä irti lähtee vallassa ollessaan?

Vierailija
120/146 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Lapanen on historian huonoin työministeri.

Jopa huonompi kuin Jari Lindström ja se on jo melkoinen "saavutus" se.