Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi deittikumppani tuli ekaa kertaa kylään tyhjin käsin

Vierailija
29.08.2024 |

Kun olet alkanut tapailla jotain uutta tyyppiä ja menet ekaa kertaa käymään hänen luonaan kutsuttuna, niin oletko vienyt tullessasi jotain ? Esim. Kahvipaketti, kukkia, suklaata...? 

Kävin pari kertaa treffeillä kahvilassa/lounaalla erään kivan miehen kanssa ja kolmansille treffeille kutsuin hänet kotiin kylään. Kun hän tuli luokseni, sanoi hän: "Mä mietin, että pitäisikö mun käydä ostamassa kukkia". Hän siis tuli tyhjin käsin. Ihmettelin vaan,kun hän sanoi sen ääneen, että oli ajatellut ostaa kukkia, mutta kuitenkin hän oli tullut siihen päätökseen, että ei tuo. En sitten kehdannut kysyä, että miksi hän päätyi siihen, ettei tuo. Olisiko nuukuus iskenyt? Kyllähän joku kukkakimppu maksaa joku 20€...

Kerran eräs deittikumppani tuli toisilla treffeillä mun luokse kylään ja hän toi tullessaan pullon alkoholitonta kuoharia (itse olen siis raitis ja se oli hänen tiedossa) ja se oli hienossa lahjakassissa ja se kuoharia oli vieläpä kallista sorttia. Minusta se tuntui hienolta eleeltä. Kerran sitten itse kun menin erään deitin luokse ekaa kertaa kylään, vein myös tullessani pullon kuoharia ja hän oli (positiivisesti) yllättynyt siitä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pitkä punainen ruusu on aina romanttinen ele.

Vierailija
62/64 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo parasta punaviiniä pöytään ja ehkäisyvälineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs saippuasarjasta tai naistenlehdestä tuo on omaksuttu että aina pitäis olla jotain tuliaisia?

En ole noin väittänyt. Se mies itse otti puheeksi sen, että hän harkitsi tuovansa minulle kukkia, mutta päätyi siihen, ettei tuo mitään. Miksi hän piti sanoa se ääneen?

Ap

Mies ajatteli että puhuminen jotenkin paikkaa sitä virhettä ettei tuo mitään. Kun meinasi tuoda niin sehän on muka vähän sama kuin että toi. Ajatus on tärkein jne. Oli tietoinen virheestä muttei tehnyt asialle mitään.

Onhan se etikettivirhe ettei mitään tuoda. Kukat olisi minimi.

Vierailija
64/64 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on manipulointitaktiikka, kannattaa jo heti alkaa miettimään kannattaako seurustella.

On meinaa sellaisia miehiä, jotka aina sanovat mitä he aikoivat tehdä, mutta eivät sitten koskaan tee. 

Eli just toi, että "mietin, että olisin ostanut kukkia" tai myös että "mietin, että olisin vienyt sut yhteen hienoon ravintolaan" tai vastaavaa.

Aina vaan paljon puhetta siitä miten haluaisi tehdä mutta ei kuitenkaan koskaan tee. 

Just tätä. Turhan lupaaja ja luulee että se riittää.