Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi deittikumppani tuli ekaa kertaa kylään tyhjin käsin

Vierailija
29.08.2024 |

Kun olet alkanut tapailla jotain uutta tyyppiä ja menet ekaa kertaa käymään hänen luonaan kutsuttuna, niin oletko vienyt tullessasi jotain ? Esim. Kahvipaketti, kukkia, suklaata...? 

Kävin pari kertaa treffeillä kahvilassa/lounaalla erään kivan miehen kanssa ja kolmansille treffeille kutsuin hänet kotiin kylään. Kun hän tuli luokseni, sanoi hän: "Mä mietin, että pitäisikö mun käydä ostamassa kukkia". Hän siis tuli tyhjin käsin. Ihmettelin vaan,kun hän sanoi sen ääneen, että oli ajatellut ostaa kukkia, mutta kuitenkin hän oli tullut siihen päätökseen, että ei tuo. En sitten kehdannut kysyä, että miksi hän päätyi siihen, ettei tuo. Olisiko nuukuus iskenyt? Kyllähän joku kukkakimppu maksaa joku 20€...

Kerran eräs deittikumppani tuli toisilla treffeillä mun luokse kylään ja hän toi tullessaan pullon alkoholitonta kuoharia (itse olen siis raitis ja se oli hänen tiedossa) ja se oli hienossa lahjakassissa ja se kuoharia oli vieläpä kallista sorttia. Minusta se tuntui hienolta eleeltä. Kerran sitten itse kun menin erään deitin luokse ekaa kertaa kylään, vein myös tullessani pullon kuoharia ja hän oli (positiivisesti) yllättynyt siitä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kutsuin erään vasta tapaamani miehen syömään kotiini, niin hän toi tullessaan punaviinipullon

Vierailija
2/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin viedä jotain syötävää, siis jotain sellaista mitä voi yhdessä sitten syödä. En veisi alkoholia (koska en itse juo, se voisi olla jotenkin outo tilanne). Riippuu todella paljon miten hyvin tunnetaan, että mitä voi viedä ja mitä ei. Itse en kyllä odota mitään tuomisia jos kutsun jonkun kotiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs saippuasarjasta tai naistenlehdestä tuo on omaksuttu että aina pitäis olla jotain tuliaisia? Noinko sitten parisuhteessakin? Etttei ole töistä kotiin asiaa ellei tuo rouvalle tullessaan jotain? Toimiiko myös toisinpäin? Vietkö itse deittikumppanillesi jotain mennessäsi luokseen? 

Vierailija
4/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs saippuasarjasta tai naistenlehdestä tuo on omaksuttu että aina pitäis olla jotain tuliaisia?

En ole noin väittänyt. Se mies itse otti puheeksi sen, että hän harkitsi tuovansa minulle kukkia, mutta päätyi siihen, ettei tuo mitään. Miksi hän piti sanoa se ääneen?

Ap

Vierailija
5/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs saippuasarjasta tai naistenlehdestä tuo on omaksuttu että aina pitäis olla jotain tuliaisia?

En ole noin väittänyt. Se mies itse otti puheeksi sen, että hän harkitsi tuovansa minulle kukkia, mutta päätyi siihen, ettei tuo mitään. Miksi hän piti sanoa se ääneen?

Ap

Kysy siltä. Voi jessus että taas pitää ihan keksimällä keksiä päässään pyöriteltävää .. aikuiset ihmiset jumaliste!

Vierailija
6/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki naiset eivät pidä yhtään kukista ja pitävät sitä ällönä eleenä ja pyörittelevät silmiään, eli mies tuskin tiesi kumpaan kastiin kuulut.

Olitko kertonut pitäväsi kukista?

Olisi kannattanut sanoa: "Se olisi ollut ihana ele"

Nyt et saa seuraavallakaan kerralla mitään jollet kerro edes mieltymyksistäsi, jos sitä nyt tuskin edes tulee kun toinen miettii vain varallisuus/piheys asiaa josta saa gold diggerin maineen.

Vierailija
7/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri meni kuulemma ensimmäisellä kotiinkutsulla heti vessaan toiselle hädälle.

Vierailija
8/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuitenkin kassit täynnä? Onhan siinä tuliaista

Vierailija
9/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että saantiin vaikuttaisi onko viemisiä vai ei.

Vierailija
10/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kutsun miehen kotiin treffeille, niin en toivo muuta tuliaista kuin kestävän mieskunnon.

Vierailija
11/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta! Kehuiko kuitenkin kattausta ja huomasiko, että olit laittanut sen paremman kahviastiaston esille?

Vierailija
12/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs saippuasarjasta tai naistenlehdestä tuo on omaksuttu että aina pitäis olla jotain tuliaisia? Noinko sitten parisuhteessakin? Etttei ole töistä kotiin asiaa ellei tuo rouvalle tullessaan jotain? Toimiiko myös toisinpäin? Vietkö itse deittikumppanillesi jotain mennessäsi luokseen? 

Ihan kotoa opittuja perustason käytöstapoja ja kauniita eleitä. Ei päde pelkkiin romanttisiin suhteisiin. Minusta on vähän moukkamaista mennä kylään tyhjin käsin.

Vierailija
13/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta! Kehuiko kuitenkin kattausta ja huomasiko, että olit laittanut sen paremman kahviastiaston esille?

Ei huomannut! Haukkui serviettejä, kyseli miksei ole kukkia maljakossa ja samalla hankasi itseään pöydän suojassa.

Vierailija
14/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huomannut! Haukkui serviettejä, kyseli miksei ole kukkia maljakossa ja samalla hankasi itseään pöydän suojassa.

Missä vaiheessa alkoi repiä hiuksista ja työntää makuuhuoneeseen? Oliko santsikupin jälkeen?

Vierailija
15/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kuuluu hyviin tapoihin viedä jotain kun menee kylään. Ei toki sitten kun kyläillään jatkuvasti toisen luona ja ollaan tutumpia, mutta noin ainakin ekalla kertaa. 

Olen etäsuhteessa enkä odota mitään tuliaiaisia mutta mies tuo aika usein vielä vuosien jälkeen tullessaan jotain. Joskus se on kuoharipullo, viiniä, kahvia tms. ja ainahan se kiva on. Mun synttärinä kukkakaupan lähetti tuo aina kukkakimpun. Pieni ele, pieni panostus mutta iso asia minulle.

Vierailija
16/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaja.

Vierailija
17/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki naiset eivät pidä yhtään kukista ja pitävät sitä ällönä eleenä ja pyörittelevät silmiään, eli mies tuskin tiesi kumpaan kastiin kuulut.

Olitko kertonut pitäväsi kukista?

Olisi kannattanut sanoa: "Se olisi ollut ihana ele"

Nyt et saa seuraavallakaan kerralla mitään jollet kerro edes mieltymyksistäsi, jos sitä nyt tuskin edes tulee kun toinen miettii vain varallisuus/piheys asiaa josta saa gold diggerin maineen.

En kyllä usko, että kukaan pitää ällönä eleenä tai pyörittelee silmiään, jos saa kukkia (tai sitten ei osaa käytöstapoja). Eri asia jos on allerginen ja toinen tietää sen ja silti tuo kukkia.

Vierailija
18/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri meni kuulemma ensimmäisellä kotiinkutsulla heti vessaan toiselle hädälle.

Jos hätä iskee niin mitä siinä voi tehdä muuta? Vai onko se joku ihme toimitus.

Vierailija
19/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata ihan noin paljon analysoida kaikkea.

Vierailija
20/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että on parempi olla menemättä kylään mihinkään, koska näemmä automaattisesti aina leimautuu huonokäytöksiseksi tolloksi, jollei vie jotain. En ole koskaan ollut hyvä viemään tuliaisia (enkä kyllä odota niitä omilta vierailtanikaan - parempi, kun tulevat ilman tuomisia), joten toisinaan on tullut mentyä visiitille "tyhjin käsin". Olen kuvitellut, että se ei ole visiitin tärkein juttu, mutta nyt täältä on saanut monet kerrat lukea moitteita siitä, kuinka joku kehtaakin tulla kylään ilman tuomisia.

Vastauksena aloitukseen. En ole vienyt mitään eikä deittini ole tuonut mitään. Olisin ehkä pitänyt oudompana, jos olisi tuonut jotain.