Uusi deittikumppani tuli ekaa kertaa kylään tyhjin käsin
Kun olet alkanut tapailla jotain uutta tyyppiä ja menet ekaa kertaa käymään hänen luonaan kutsuttuna, niin oletko vienyt tullessasi jotain ? Esim. Kahvipaketti, kukkia, suklaata...?
Kävin pari kertaa treffeillä kahvilassa/lounaalla erään kivan miehen kanssa ja kolmansille treffeille kutsuin hänet kotiin kylään. Kun hän tuli luokseni, sanoi hän: "Mä mietin, että pitäisikö mun käydä ostamassa kukkia". Hän siis tuli tyhjin käsin. Ihmettelin vaan,kun hän sanoi sen ääneen, että oli ajatellut ostaa kukkia, mutta kuitenkin hän oli tullut siihen päätökseen, että ei tuo. En sitten kehdannut kysyä, että miksi hän päätyi siihen, ettei tuo. Olisiko nuukuus iskenyt? Kyllähän joku kukkakimppu maksaa joku 20€...
Kerran eräs deittikumppani tuli toisilla treffeillä mun luokse kylään ja hän toi tullessaan pullon alkoholitonta kuoharia (itse olen siis raitis ja se oli hänen tiedossa) ja se oli hienossa lahjakassissa ja se kuoharia oli vieläpä kallista sorttia. Minusta se tuntui hienolta eleeltä. Kerran sitten itse kun menin erään deitin luokse ekaa kertaa kylään, vein myös tullessani pullon kuoharia ja hän oli (positiivisesti) yllättynyt siitä.
Kommentit (64)
Mies sanoo ajatuksensa ääneen ja sä tulet tänne ihmettelemään? 🤔
Tuo on manipulointitaktiikka, kannattaa jo heti alkaa miettimään kannattaako seurustella.
On meinaa sellaisia miehiä, jotka aina sanovat mitä he aikoivat tehdä, mutta eivät sitten koskaan tee.
Eli just toi, että "mietin, että olisin ostanut kukkia" tai myös että "mietin, että olisin vienyt sut yhteen hienoon ravintolaan" tai vastaavaa.
Aina vaan paljon puhetta siitä miten haluaisi tehdä mutta ei kuitenkaan koskaan tee.
Itsellä ollut tapana viedä aina jotain, varsinkin jos ensi kertaa menee käymään ellei ole ihan ex tempore.
Mulle ei kyllä kukaan mies ole ekalla kerralla tainnut tuoda mitään :D
En ole loukkaantunut. Jos tulevia kertoja tulee niin tietävät mikä menee aina käyttöön ja arvostan.
Sain kuitenkin lastillisen lämmintä soosia kakkoseen.
-ap
Mitään isoa ei tarvitse viedä, eikä mitään sellaista kannata mistä ei voi olla varma. Itse en esim. halua saada kukkia koska saan niistä helposti oireita.
Jos tietää että toinen esim. juo kahvia tai teetä niin paketti sitä riittää viemisiksi. Tai jos on tiedossa että deitti syö suklaata niin vaikka suklaalevy, tai jotain vastaavaa pientä.
Ei sitä tarvitse tai pidäkään rahallisesti ruveta satsaamaan hirveästi, mutta siis ihan tyhjin käsin ekaa kertaa toisen luo meneminen on kyllä vähän moukkamaista.
Tietysti ekalla kerralla viedään jotain pientä kivaa; kuten kukkia ja/tai suklaata. Ihan perusasioita. Olen käytännössä huomannut myös toisin päin eli jos nainen ei ekalla vierailulla toimi samoin niin naisen voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ekalla kerralla viedään jotain pientä kivaa; kuten kukkia ja/tai suklaata. Ihan perusasioita. Olen käytännössä huomannut myös toisin päin eli jos nainen ei ekalla vierailulla toimi samoin niin naisen voi unohtaa.
Jos nainen/mies on pyytänyt naista käymään ja tekee ruokaa, niin silloin on hyvän tavan mukaan tuotava joko jotain vähän arvokkaampaa juotavaa tai vastaavasti jälkiruoka. Jos vähääkään haluaa tehdä vaikutuksen, niin auttaa myös siivoamisessa (sekä ruuanlaitossa) jos ruoka ei ole vielä valmis kun on saapunut,.
Jos kävelee naisen/miehen luokse ilman mitään ja sitten istuu samaan tapaan, kuin teinit jotka odottaa kun äiti tekee ruokaa, niin ei kannata itkeä jos ei uusia treffejä enää tule tai naiselta menee kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen/mies on pyytänyt naista käymään ja tekee ruokaa, niin silloin on hyvän tavan mukaan tuotava joko jotain vähän arvokkaampaa juotavaa tai vastaavasti jälkiruoka. Jos vähääkään haluaa tehdä vaikutuksen, niin auttaa myös siivoamisessa (sekä ruuanlaitossa) jos ruoka ei ole vielä valmis kun on saapunut,.
Jos kävelee naisen/miehen luokse ilman mitään ja sitten istuu samaan tapaan, kuin teinit jotka odottaa kun äiti tekee ruokaa, niin ei kannata itkeä jos ei uusia treffejä enää tule tai naiselta menee kiinnostus.
Käytän sanaa naista, mutta tarkoitan kumpaakin naista ja miestä.
No yleensä jos olen tavannut jonkun tosi kivan tyypin, niin kyllä mä haluan tehdä vaikutuksen häneen ja toivon, että hän ajattelisi minusta myös, että olenpa mukava tyyppi ja haluan tutustua lisää.
Oon kuullut aika monia kauhutarinoita siitä, että naisen pyytäessä käymään kun hän tekee ruokaa, niin mies tulee sinne tuomatta mitään ja sitten vaan istuu sohvalla ja odottaa, kun nainen kokkailee. Ruokailun jälkeenkin ei siivoa, vaan jättää tiskit siihen ja menee takaisin sohvalle katsomaan telkkaria. Sitten yrittää lähennellä, että seksiäkin pitäisi antaa. Suuttuu, jos ei saa ja sitten ihmettelee, että naisesta ei enää kuulu mitään.
Tuleekohan nääkin miehet aina valittamaan palstalle, että naiset on muka liian nirsoja ja vain kiinnostuneita niistä leukapielilentäjälääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitään isoa ei tarvitse viedä, eikä mitään sellaista kannata mistä ei voi olla varma. Itse en esim. halua saada kukkia koska saan niistä helposti oireita.
Jos tietää että toinen esim. juo kahvia tai teetä niin paketti sitä riittää viemisiksi. Tai jos on tiedossa että deitti syö suklaata niin vaikka suklaalevy, tai jotain vastaavaa pientä.
Ei sitä tarvitse tai pidäkään rahallisesti ruveta satsaamaan hirveästi, mutta siis ihan tyhjin käsin ekaa kertaa toisen luo meneminen on kyllä vähän moukkamaista.
Orkidea käsittääkseni harvemmin aiheuttaa oireita allergisille. Ja jos kukkakimppu vaikka tuoksuu liikaa, voi vastaanottaja laittaa sen maljakkoon parvekkeen tai terassin pöydälle, näköetäisyydelle sisältä, jos nyt ei pakkasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orkidea käsittääkseni harvemmin aiheuttaa oireita allergisille. Ja jos kukkakimppu vaikka tuoksuu liikaa, voi vastaanottaja laittaa sen maljakkoon parvekkeen tai terassin pöydälle, näköetäisyydelle sisältä, jos nyt ei pakkasta ole.
Kyllä tuossa vaiheessa olisi miehen jo pitänyt osata naiseen sen verran tutustua, että tietää tämän kukkamieltymyksistään.
Huono tapa, että käydään treffeillä, ja sitten ruoditaan netissä toisen virheitä. Julmaa. Miehet ei näytä tätä harrastavan.
Onpas vaikeaa. Onneksi olen varattu niin ei tarvitse deittailla ja miettiä mitä itse teki väärin ja mitä toinen teki väärin.
Eräs mies ehdotti treffejä luokseni, että voisin tehdä jotain ruokaa. Ei tuonut mitään tullessaan. Muutenkin vaikutti siltä, että odotti että minä passaan häntä. No eihän tuollaisen kanssa vakavaan suhteeseen viitsinyt lähteä, hetki nähtiin seksin merkeissä. Siinäkin alkoi sitten vtuttaa kun aina odotti että tarjoan jotain pientä naposteltavaa tai juotavaa. Ikinä ei itse mitään tuonut. Kuitenkin työssä käyvä mies ja minä olin opiskelija. Eli olisi voinut edes joskus jotain tuoda. Kun seksissäkin alkoi olla itsekäs, laitoin kiertoon.
Kylään ei mennä tyhjin käsin! Tietty jos asutaan yhdessä niin silloin se ole enää kyläpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuitenkin kassit täynnä? Onhan siinä tuliaista
Heti ovella muna kädessä, että voitko tuosta vemputtaa, niin saan nuo tuliaiset ulos tuolta kasseista.
Mitä välii kun kaikki kuitenkin sammuu ennemmin tai myöhemmin. Kukaan muista mitään. Iso leka koskenkorvaa toimii aina.
Heti lokkina tuliaisia odottamassa.
Mielellään ei saisi myöskään tauteja tai satiaisia tuliaisena.