Tuntuu etten jaksa enää mitään
Elämässä paljon asioita jotka kuormittaa, luo stressiä. Asioita jotka tehneet surulliseksi ja ahdistuneeksi. Monia eri asioita.
Olen nyt ollut muutaman päivän töissä loman jälkeen ja tuntuu etten jaksa tehdä mitään. Ei vain olisi voimia ja pitää pakottaa itsensä toimimaan. Itkettää ja ahdistaa. En jaksa aina edes nauraa hauskoille asioille. Tekisi vain mieli nukkua ja istua sohvalla pläräten puhelinta.
En tiedä miten selviän tästä syksystä kun on töitä ja opiskeluita. Lisäksi sydän ihan palasina.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tyroksiinin tarve isompi kuin annoksesi? Minä voin normaalisti vain silloin, kun syön yleislääkärin mielestä liian isoa annosta yksi endokrinologi sanoi, että tärkeintä pitäisi olla oma vointi, ei se, mikä näkyy verikoearvoissa.
Muuten tulee mieleen lähinnä, että voitko yksinkertaistaa elämää vielä jotenkin? Kuulostaa helpommalta kuin on todellisuudessa. Sellainen haave on silti itselläni yleensä ollut stressaavina aikoina. Tänne palstalle pitäisi saada pitkä ketju siitä, miten elämää voisi yksinkertaistaa.
Ei tämä ole kilpirauhasesta johtuvaa enkä tarvitse isompaa annosta. Mulla ei edes ollut mitään oireita kun sain lääkityksen, mutta lääkäri tiesi eräästä syystä odottaa vajaatoimintaa. Lääkitys ei muuttanut mun oloa mitenkään. Annostusta on nostettu verikoearvojen perusteella eikä ole ollut mitään oireita eikä annoksen nostaminen ole muuttanut oloa mitenkään.
Miten mä voin yksinkertaista elämääni jos on työ ja opinnot? En ala jättämään opintoja kesken loppumetreillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun piti kesäloman aikana siivota kaappeja, heittää tavaraa pois ja laittaa osaa myyntiin. Piti tehdä opinnäytetyötä ja muita osiskelujuttuja. Yhden helpon etäkurssin tein ja se siinä. Muuta en saanut aikaiseksi. Ei vain ole voimia.
Ap
Varaa joka päivä aikaa 50 minuuttia raivaukseen. Alle tunti on sen verran lyhyt aika, että varmasti jaksat sen. Jatka sitä 1-2 viikkoa, niin huomaat, että olet jo saanut aikaan jotain hyödyllistä.
Tämä kuulosti oikeasti hyvältä idealta! En enää tänään tee tätä koska luen tenttiin, mutta huomenna voisin aloittaa tentin jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siivoat yhden hyllyn päivässä.
Joo näin täytyy tehdä yrittää liikaa kerrallaan. On vain koko omakotitalo joka pitäisi käydä läpi. Talossa on vielä exänkin tavaroita.
Ap
Lisää stressiä. Autosta hajosi eilen vaihdelaatikko. Tämä tästä vielä puuttuikin.
ap
Varaa joka päivä aikaa 50 minuuttia raivaukseen. Alle tunti on sen verran lyhyt aika, että varmasti jaksat sen. Jatka sitä 1-2 viikkoa, niin huomaat, että olet jo saanut aikaan jotain hyödyllistä.