Onko palstalla yli 70v ihmisiä, jotka ei osaa olleenkaan englantia/Osaavat huonosti?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Näin on kyllä näppylät
T: Ritva 75
Aika nuori Ritva oot, mun tuntemat ritvat on reilusti päälle 80 vuotiaita jopa 90 v.
Mun isä ei osaa suunnilleen yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Onko teillä siellä ylilaudalla kaikilla teineillä natiivitasoinen englanti hallussa, kun suomenkin kanssa on jo suuria vaikeuksia?
Vidhu sentään miten on? Idiootti. satana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on kyllä näppylät
Aika nuori Ritva oot, mun tuntemat ritvat on reilusti päälle 80 vuotiaita jopa 90 v.
Ok. Luuletko, että Ritva nimestä luovuttiin tuntemiesi naisten nimeämisen jälkeen?
Mutta kiva kuulla olevansa nuori :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on kyllä näppylät
Ok. Luuletko, että Ritva nimestä luovuttiin tuntemiesi naisten nimeämisen jälkeen?
MITEN ON PÄSSI? VASTAA KYSYMYKSEEN!
Englanti tuli saksan tilalle ensimmäiseksi vieraaksi kieleksi oppikoulussa noin vuonna 1965. Näin ainakin Keski-Pohjanmaalla sijaisevassa kotikunnassani. Sen mukaan suurin osa alle 70v. on opiskellut englantia 1. vieraana kielenä ja nykyiset 75v. saksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai niitä nyt on jos ei monet nuoretkaan osaa. Hemmetin pässi 🐏🐏
Paska vastaus. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Niille pässeille, jotka eivät vielä tajunneet, niin haluan painottaa että kysymys on otsikossa.
Oletko lihava kun painotat?
Vierailija kirjoitti:
Englanti tuli saksan tilalle ensimmäiseksi vieraaksi kieleksi oppikoulussa noin vuonna 1965. Näin ainakin Keski-Pohjanmaalla sijaisevassa kotikunnassani. Sen mukaan suurin osa alle 70v. on opiskellut englantia 1. vieraana kielenä ja nykyiset 75v. saksaa.
Ja paskat miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille pässeille, jotka eivät vielä tajunneet, niin haluan painottaa että kysymys on otsikossa.
Olen sairaalloisen lihava hikikasa
T: LÄSKI AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa tarkennuksia kun pässit eivät muuten tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on kyllä näppylät
MITEN ON PÄSSI? VASTAA KYSYMYKSEEN!
Bää bää
Ei taida sen ikäiset osata englantia. 🤔
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
BÄÄ
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
JOO
Älä tämän jälkeen enää sössötä samasta aiheesta. Ei jaksaisi joka päivä.
Yes yes. I don t speak at all. Silence is nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niitä nyt on jos ei monet nuoretkaan osaa. Hemmetin pässi 🐏🐏
Paska vastaus. Idiootti.
Mikäpä sulle paskalle kelpais
Noin se menee.