Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokoneissa vauvan kanssa matkustaneet! Oletteko vaihtaneet vaipan penkillä vai menneet vessaan?

Vierailija
28.08.2024 |

Miten on?

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa tietysti jos sellainen kerran on.

No se olisi kyllä ensimmäinen vessaton lentokone. 

Vierailija
62/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tietysti provo, koska eihän kukaan voi olla niin pölö, että miettis edes tuollaista. Eihän nyt hyvänen aika kenellekään tule mieleen levitellä matkustamossa pskavaippoja ja esitellä vaipatonta mukulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koneissa haistellut niin pahan hajuisia aikuisia, että vauvojen vaipat ei kyllä haise yhtään millekään niihin verrattuna.

Vierailija
64/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koneissa haistellut niin pahan hajuisia aikuisia, että vauvojen vaipat ei kyllä haise yhtään millekään niihin verrattuna.

Haistelet koneissa ihmisiä?!?! Ihme fetissi. 

Vierailija
65/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se p-haju kiertää siellä koneessa eli vaikka ei haise koko ajan niin koneen ilmanvaihdon kautta p-haju tulee noin 10 minuutin välein. Eihän se mihinkään sieltä suodatu.

Vierailija
66/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta että kukaan edes miettii tällaista. Miten vauvan paska eroaa aikuisen paskasta? Ei aikuisetkaan tee tarpeitaan penkillä. Vai pitäisikö itsekin paskantaa jollekin alustalle?

Ei hemmetti mitä ajatuksenkulkua. Voitte olla aivan varmoja että jos joku vaihtaa vaippaa penkillä, käsken vessaan ja teen tarvittaessa ilmoituksen lentoyhtiölle jos henkilökunta ei puutu asiaan.

Kyllä se eroaa, yleensä on löysää kurapaskaa.

Vierailija
67/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessaan olen mennyt. Siellä on yleensä sellainen seinästä alas laskettava hoitopöytä.

Lentsikan vessas?! Eikö ne oo pikku koppeja? 

Eri

Kyllä siellä sen verran mahtuu. Pöntön kohdalle tulee alusta.

Isokokoisen vanhemman voi olla vaikeampaa toimia siinä kopissa. Minusta ne ovat ahtaita ja olen pienehkö nainen (alle 60 kiloa).

Vierailija
68/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki riippuu mitä siinä vaipassa on, mutta paremmin sulla on tilaa siellä vessassa se tehdä. Ja jos on niin pieni kyseessä, että ei voi olla varma, etteikö vaipanvaihdon yhteydessä käy vahinkoa, menisin vessaan. Mutta joku 3v, joka nyt tuskin pissaa silmille ja kyseessä housuvaippa sillä pienemmällä hädällä, niin varmaan se siinä omalla paikallakin onnistuu?

Teippivaippa on helpompi ja nopeampi kun ei tarvitse riisua juuri ollenkaan. Ja joo olen sellaisen pienemmän hädän vaihtanut sylissä hyvin nopeasti vaikka missä, myös koneessa, eikä kukaan ole edes huomannut. Ei siinä mitään vahinkoja käy kun uusi vaippa on asetettu puoliksi valmiiksi jo ennen kuin ottaa vanhan pois. Eihän ne millekään haise. Isommat hädät sitten vessassa.

Toivottavasti desinfioit kädet kunnolla tuon jälkeen. Koneessa kuitenkin kosketellaan kaikenlaista ja bakteerit leviävät helposti.

Vierailija
69/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pieni murhe on joku kakkavaippa, jonka sulkee tiiviiseen pussiin. Sen sijaan parfyymissa marinoitu ihminen kun sattuu lähelle niin siinä on kärvistelyä koko loppulento viiden penkkirivin säteellä.

Vierailija
70/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hygieniakysymys. Ihmisen ulosteesta voi saada loisia. Lapset tonkii kakkaa suhteessa enemmän kuin aikuiset. Vasta oli juttu siitä pikkulapsesta jolla oli loismato. Kolibakteeri voi levitä ulosteesta .. ihan perusasia, ettei vaippoja voi käsitellä samassa tilassa missä ruokaillaan eli matkustamossa. 

ei tarvetta hysteriaan tai vanhempien syyllistämiseen myöskään, monella ei tule mieleen että kyseessä paikka jossa ruokaillaan. Mutta siitä ohjeistus siis johtuu ja sitä pitää noudattaa. Junista ja busseista en tiedä. 

Vierailija
71/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessaan olen mennyt. Siellä on yleensä sellainen seinästä alas laskettava hoitopöytä.

Eri

Isokokoisen vanhemman voi olla vaikeampaa toimia siinä kopissa. Minusta ne ovat ahtaita ja olen pienehkö nainen (alle 60 kiloa).

Sitten ei pidä matkustaa, jos ei pysty soputumaan. Ja pitkillä lennoilla bisneksessä on isommat vessat, kyllä sinne saa mennä.

Vierailija
72/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä oikeasti suurin osa ole ikinä vauvan vaippaa vaihtanut? Käy kätevästi ja hygieenisesti lähes missä tahansa. Sitten jos paska on niskassa asti niin peli on jo menetetty meni vessaan tai ei.

Tietty sitten voi olla muita näkökohtia kuin se käytännöllisyys jos vaikka vieressä istuu joku.

Vierailija
73/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset vanhemmat kakaroineen ulos lentsikan ovesta välittömästi muiden matkustajien toimesta jos sitä k*llikuulansa vaippaa ruvetaan siinä penkillä vaihtamaan eikä älytä vessaan mennä. Voivat sitten leijua ilmassa piltteineen pikkupilttinsä kakkavaippa naamallaan ja katsoa mihin putoavat.. 

Vierailija
74/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sitten ei pidä matkustaa, jos ei pysty soputumaan. Ja pitkillä lennoilla bisneksessä on isommat vessat, kyllä sinne saa mennä.

Business-luokan vessaan ei ole mitään asiaa, jos ei ole penkkiä siellä. Edes Economy Plus -luokasta ei siellä saa käydä.

Vierailija
75/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että kaikki olettivat että vaippa vaihdetaan penkillä ja haukkuivat minut. t.ap

Vierailija
76/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset vanhemmat kakaroineen ulos lentsikan ovesta välittömästi muiden matkustajien toimesta jos sitä k*llikuulansa vaippaa ruvetaan siinä penkillä vaihtamaan eikä älytä vessaan mennä. Voivat sitten leijua ilmassa piltteineen pikkupilttinsä kakkavaippa naamallaan ja katsoa mihin putoavat.. 

Ensimmäiseksi voidaan potkia ulos hajusteille löyhkäävät, tervemenoa tuulettumaan.

Vierailija
77/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä parin tunnin lennoilla vaipan vaihdot normaalisti ennen/jälkeen lennon lastenhoitohuoneessa lähellä porttia, pitemmillä (mannertenvälisillä) lennoilla eli isoissa koneissa on kyllä ollut sitten myös koneen vessassa lastenhoitopöytä, jonka päällä vaihtaa. Mutta ei ole siis koneen penkeillä koskaan vaihdettu...

-Kokemusta viime vuosilta

Vierailija
78/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse outo.

Se sama vikapää, joka oikein tehtailee näitä Miten on- aloituksia.

Poistoon HETI!!

Vierailija
79/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi voidaan potkia ulos hajusteille löyhkäävät, tervemenoa tuulettumaan.

Ei ole ikinä hajusteille kukaan niissä koneissa löyhkänneet joissa itse on tullut matkustettua eli jos niitä on niin hyvin pieni ja harvinainen määrä. Huonosti käyttäytyviä vanhempia kakaroineen on kylläkin sattunut kohdalle ja juuri siksi aina business-luokassa niin välttyy moisilta. 

Vierailija
80/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Tällaiselta 180 cm mieheltä on kyllä onnistunut, vaikka eihän ne isoja ole ne vessat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä