Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokoneissa vauvan kanssa matkustaneet! Oletteko vaihtaneet vaipan penkillä vai menneet vessaan?

Vierailija
28.08.2024 |

Miten on?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset vanhemmat kakaroineen ulos lentsikan ovesta välittömästi muiden matkustajien toimesta jos sitä k*llikuulansa vaippaa ruvetaan siinä penkillä vaihtamaan eikä älytä vessaan mennä. Voivat sitten leijua ilmassa piltteineen pikkupilttinsä kakkavaippa naamallaan ja katsoa mihin putoavat.. 

Ensimmäiseksi voidaan potkia ulos hajusteille löyhkäävät, tervemenoa tuulettumaan.

Ei ole ikinä hajusteille kukaan niissä koneissa löyhkänneet joissa itse on tullut matkustettua eli jos niitä on niin hyvin pieni ja harvinainen määrä. Huonosti käyttäytyviä vanhempia kakaroineen on kylläkin sattunut kohdalle ja juuri siksi aina business-luokassa niin välttyy moisilta. 

Noin 1/5:lla lennoista ollut hajusteet ongelmana, muilla ovat osanneet käyttäytyä/istuneet kauempana muiden harmina. Huonosti käyttäytyviä vanhempia / lapsia ei ole tullut vielä kohdalle.

Vierailija
82/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä valopäitä riittää. Näin kerran ravintolassa kun joku äityli vaihtoi vauvansa vaipan vapaana olevan pöydän päällä. Ei siis omansa vaan viereisen pöydän. Yök. Kyseessä ei ollut mikään hese vaan ihan tasokas ravintola. Hesessä taas joku mamma laittoi kakaransa kengät pöydälle ja penska juoksi sukkasillaan ympäriinsä.

En todellakaan ihmettele, että lapsiperheitä inhotaan. Näitä esimerkkejä kun riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin tyhmä?

Mene sinne Jenkkeihin ja pysy siellä. Tee viimeinen palvelus: älä kerro että olet Suomesta.

Tämä oli tarkoitettu ap:lle.

Vierailija
84/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta että kukaan edes miettii tällaista. Miten vauvan paska eroaa aikuisen paskasta? Ei aikuisetkaan tee tarpeitaan penkillä. Vai pitäisikö itsekin paskantaa jollekin alustalle?

Ei hemmetti mitä ajatuksenkulkua. Voitte olla aivan varmoja että jos joku vaihtaa vaippaa penkillä, käsken vessaan ja teen tarvittaessa ilmoituksen lentoyhtiölle jos henkilökunta ei puutu asiaan.

Kyllä se eroaa, yleensä on löysää kurapaskaa.

Voi sipaista sinapit siitä lounaan kylkeen. 

Vierailija
85/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset vanhemmat kakaroineen ulos lentsikan ovesta välittömästi muiden matkustajien toimesta jos sitä k*llikuulansa vaippaa ruvetaan siinä penkillä vaihtamaan eikä älytä vessaan mennä. Voivat sitten leijua ilmassa piltteineen pikkupilttinsä kakkavaippa naamallaan ja katsoa mihin putoavat.. 

Ensimmäiseksi voidaan potkia ulos hajusteille löyhkäävät, tervemenoa tuulettumaan.

Ei ole ikinä hajusteille kukaan niissä koneissa löyhkänneet joissa itse on tullut matkustettua eli jos niitä on niin hyvin pieni ja harvinainen määrä. Huonosti käyttäytyviä vanhempia kakaroineen on kylläkin sattunut kohdalle ja juuri siksi aina business-luokassa niin välttyy moisilta. 

Noin 1/5:lla lennoista ollut hajusteet ongelmana, muilla ovat

Lennän 4-5 kertaa vuodessa 2-7 tunnin lentoja eikä ikinä ole ollut vieressä hajusteelta liikaa löyhkäävää ihmistä. Ja olen herkkä parfyymeille ja etenkin pesuaineille, saan helposti niistä migreenin. Sen sijaan hieltä haisevia on ollut paljonkin ja se on paljon ällöttävämpää, samoin jatkuvasti huonosti käyttäytyviä lapsia joita vanhemmat eivät viitsi komentaa. Enkä tarkoita pieniä vauvoja jotka eivät itkulleen mitään voi, vaan 4-9-vuotiaita. Viime lennolla jouduin itse saarnaamaan lapsille kun äitiään ei kiinnostanut ja meni hermo kun olivat 30 minuuttia hyppineet penkillä - kirjaimellisesti - minun penkkiäni samalla heiluttaen. 

Voin luvata että vaipanvaihtaja saa myös välittömän palautteen. Nostan sellaisen metelin että ei vaihda toista kertaa.

Vierailija
86/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi sun kysymystä pilkataan... 

Ollaan itse lennetty aika paljon noin 5kk alkaen. Eli yleensä mennään vessaan - siellä on mukavampaa. Mutta, ollaan penkillä vaihdettu monta kertaa eikä ketään ole ikinä sanonut eikä edes katsonut pahasti. Vaippa äkkiä pussiin niin yleensä ketään ei edes ehdi huomata. WaterWipes prismasta ja niitä vaan paljon mukaan.

Lentäminen lapsen kanssa ei ole kovinkaan vaikeata jos ei mieti siitä liian paljon. Nousussa ja laskussa lapselle on hyvä antaa jotain suuhun

Eli sä olet sitä porukkaa jonka mielestä on myös ihan ookoo vaihtaa paskakusivaippa ravintolan pöydässä, ja imettää ja pukluttaa? Todellakin, miksiköhän lapsia ei haluta julkisiin tiloihin? 

Vierailija
87/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kakka sieltä vaipasta kenenkään naamalle hyppää. Ei tosin itse tulisi turistiluokan penkillä mieleenkään vaippaa vaihtaa, sen verran hankala paikka. Jos olisi ihan pieni vauva ja vauvakoppa koneessa niin sitten kopassa, koska se olisi vauvalle turvallisinta.

Vierailija
88/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla sama Usan matkaaja, joka taannoin täällä kysyi, kuuluuko yölennolle laittaa yöpuku päälle..

Vierailija
89/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi sun kysymystä pilkataan... 

Ollaan itse lennetty aika paljon noin 5kk alkaen. Eli yleensä mennään vessaan - siellä on mukavampaa. Mutta, ollaan penkillä vaihdettu monta kertaa eikä ketään ole ikinä sanonut eikä edes katsonut pahasti. Vaippa äkkiä pussiin niin yleensä ketään ei edes ehdi huomata. WaterWipes prismasta ja niitä vaan paljon mukaan.

Lentäminen lapsen kanssa ei ole kovinkaan vaikeata jos ei mieti siitä liian paljon. Nousussa ja laskussa lapselle on hyvä antaa jotain suuhun

Eli sä olet sitä porukkaa jonka mielestä on myös ihan ookoo vaihtaa paskakusivaippa ravintolan pöydässä, ja imettää ja pukluttaa? Todellakin, miksiköhän lapsia ei haluta julkisiin tiloihin? 

Mitä ihmettä? Tietysti vauvaa imetetään siellä missä sille tulee nälkä. 

Vierailija
90/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen kirjoitan, etten missään vaiheessa kirjoittanut vaihtavani vaippaa penkillä. Taitaa vaan olla, että ollaan kateellisia pienten lasten vanhemmille, joilla varaa matkustaa. Itse olen lasten kanssa koko ajan menossa. Rahaa riittää vaikka olen kotiäiti! Repikää siitä!t.ap

Vierailija
91/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina mukana kertakäyttöalustoja, semmoinen alle niin on hygieenisempaa. Koneeseen siihen ns.jalkatilaan saa semmoisen puhallettavan tyynyn ostettua ja se on meillä mukana ja sitten vauvan on muurtenkin kivempi maata siinä, jopa taaperokin nukkuu siinä vielä. Koneen vessa on kyllä niin onneton et oikeasti jos vauva vetää kunnon nipat siinä penkillä hänet on paljon helpompi puhdistella. Lisäksi vessajonot yms kerääntyy kun joku jää sinne siivoamaan vauvaa loputtomiin.

Vierailija
92/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä edelleen kirjoitan, etten missään vaiheessa kirjoittanut vaihtavani vaippaa penkillä. Taitaa vaan olla, että ollaan kateellisia pienten lasten vanhemmille, joilla varaa matkustaa. Itse olen lasten kanssa koko ajan menossa. Rahaa riittää vaikka olen kotiäiti! Repikää siitä!t.ap

Kukaan ei ole kaltaisellesi yksinäiselle trollille kateellinen yhtään mistään. Ja jos sinulla olisi vähääkään varaa matkustaa ja vieläpä lentokoneessa niin et olisi näin typerää aloitusta edes kehdannut laittaa ja olisit itsekin tiennyt vastaukset kysymykseesi perusteluineen. Eli yksinäinen, mielenterveysongelmainen ja p*rsaukinen trolli olet. Antoisaa mielikuvituslentoa mielikuvitusmukuloines! PS. Olethan ystävällinen ja vaihdat sen mielikuvituspentusi vaipan siellä lentokoneen vessassa ja kunnioitat muita matkustajia. Kiitos. 

Vierailija
93/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään olosuhteissa kykene kadehtimaan ketään jolla on pieniä lapsia. Olisiinaivan hirveää,  jos itse olisi siinä jamassa. Taidat itse vain olla katkera kun joudut raahaamaan räkänokkasi mukanasi matkalle etkä pääse minnekään ilman niitä.

Vierailija
94/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pienen vauvan pissavaipat paikallani. Tosin meidän perhe vie neljä paikkaa niin ei siinä vieressä ole kukaan oksentamassa. Vaipanvaihto sujuu hyvin sylissä eikä siinä mene minuuttiakaan kun nykäisee vaipan pois ja uuden tilalle. Kakat pesen aina vessassa.

Vierailija
95/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mitä? Kateellinen siitä että joku on saanut valmistettua paskatykin? Arvaa mitä, mulla riittää rahaa matkustaa vaikka olen kotirouva eikä ole tarvinnut vaivautua mukuloita tekemään. Tai ehkä just siks. 

Vierailija
96/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kaltaisellesi yksinäiselle trollille kateellinen yhtään mistään. Ja jos sinulla olisi vähääkään varaa matkustaa ja vieläpä lentokoneessa niin et olisi näin typerää aloitusta edes kehdannut laittaa ja olisit itsekin tiennyt vastaukset kysymykseesi perusteluineen. Eli yksinäinen, mielenterveysongelmainen ja p*rsaukinen trolli olet. Antoisaa mielikuvituslentoa mielikuvitusmukuloines! PS. Olethan ystävällinen ja vaihdat sen mielikuvituspentusi vaipan siellä lentokoneen vessassa ja kunnioitat muita matkustajia. Kiitos. 

Sekava köyhä 67-vuotias kateellinen Lars-Johan JOcke Grönholm avautuu. Ole rauhassa kateellinen. Olen asunutkin perheeni kanssa kolmesti ulkomailla. Revi siitä!!t.ap

Vierailija
97/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaikuttaa hyvin huolestuttavalta , että ap on vielä mennyt lisääntymään. 

Vierailija
98/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 1/5:

Lennän 4-5 kertaa vuodessa 2-7 tunnin lentoja eikä ikinä ole ollut vieressä hajusteelta liikaa löyhkäävää ihmistä. Ja olen herkkä parfyymeille ja etenkin pesuaineille, saan helposti niistä migreenin. Sen sijaan hieltä haisevia on ollut paljonkin ja se on paljon ällöttävämpää, samoin jatkuvasti huonosti käyttäytyviä lapsia joita vanhemmat eivät viitsi komentaa. Enkä tarkoita pieniä vauvoja jotka eivät itkulleen mitään voi, vaan 4-9-vuotiaita. Viime lennolla jouduin itse saarnaamaan lapsille kun äitiään ei kiinnostanut ja meni hermo kun olivat 30 minuuttia hyppineet penkillä - kirjaimellisesti - minun penkkiäni samalla heiluttaen. 

Voin luvata että vaipanvaihtaja saa myös välittömän palautteen. Nostan sellaisen metelin että ei vaihda toista kertaa.

Nostamalla sellaisen metelin saat vain porttikiellon yhtiön lennoille joten en suosittele. Matkustamohenkilökunta on se, joka hoitaa asian jos siinä on mitään hoidettavaa.

Jos hien haju on ällöttävämpää niin et ole juurikaan hajusteille herkkä.

Vierailija
99/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ap sinun säälittävistä arvailuistasi ei mennyt oikein. Mutta sinä oletkin edelleen mielenterveysongelmainen, yksinäinen trolli mielikuvituslapsinesi ja matkusteluinesi. Että revi siitä ihan itse!

Vierailija
100/136 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessaan olen mennyt. Siellä on yleensä sellainen seinästä alas laskettava hoitopöytä.

Lentsikan vessas?! Eikö ne oo pikku koppeja? 

Eri

Kyllä siellä sen verran mahtuu. Pöntön kohdalle tulee alusta.

Isokokoisen vanhemman voi olla vaikeampaa toimia siinä kopissa. Minusta ne ovat ahtaita ja olen pienehkö nainen (alle 60 kiloa).

Tällaiselta 180 cm mieheltä on kyllä onnistunut, vaikka eihän ne isoja ole ne vessat.

Samoin, hyvin onnistuu, varsinkin niin kauan kun se jolta vaihdetaan, on "vauvakokoa" ja mahtuu pöydälle. Taaperon kanssakin kyllä onnistuu.

- Mies 180+ cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme