Lentokoneissa vauvan kanssa matkustaneet! Oletteko vaihtaneet vaipan penkillä vai menneet vessaan?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Penkillä tietysti, ja käytetyn vaipan voi hetkeksi nakata vieruskaverin syliin.
Ei ihme, että lapsiperheitä vihataan.
Niin, tai ruoka-aikaan vieruskaverin ruokatarjottimelle. Eihän se nyt siinä mitään haittaa, jos ihan vähän aikaa vain on.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sun kysymystä pilkataan...
Ollaan itse lennetty aika paljon noin 5kk alkaen. Eli yleensä mennään vessaan - siellä on mukavampaa. Mutta, ollaan penkillä vaihdettu monta kertaa eikä ketään ole ikinä sanonut eikä edes katsonut pahasti. Vaippa äkkiä pussiin niin yleensä ketään ei edes ehdi huomata. WaterWipes prismasta ja niitä vaan paljon mukaan.
Lentäminen lapsen kanssa ei ole kovinkaan vaikeata jos ei mieti siitä liian paljon. Nousussa ja laskussa lapselle on hyvä antaa jotain suuhun
Hyi helvata, jos mä oisin nähnyt, ja haistanut, niin ihan taatusti oisin ainakin katsonut pahasti, todennäköisesti oisin myös sanonut jotain. Niin inhottavaa! Eikö ihmisillä oo nykyään enää edes alkeellisia käytöstapoja? Ja turha vedota johonkin lapsikorttiin! Oon pöyristynyt, ei mul oo tätä ennen käynyt edes mielessä, että jotkut vaihtelee vaippoja penkillä, mieti et ihmiset syö siinä tilassa ihan vieressä, ei ehkä toivottavasti just sillä hetkellä kun sitä vaippaa vaihdat, mut silti...
Riippuu lennosta ja vaipat tuotteesta. Ykköstuotoksen vaihdan usein paikallani siinä sängyn päällä tai viltin alla lyhyemmillä lennoilla.
Kakkonen vaihtuu veskissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä?
Päivän hyödyllisin neuvo? (Tosin ihan nykyisen keskustelukulttuurin mukainen)
Joo, tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus!
No onneksi täällä on myös fiksuja vastauksia. Länkyttäjät länkyttää, nykyajan vitsauksia.
Älyvapaaseen kysymykseen sopivia vastauksia.
Ymmärrän että te äitylipilvessä leijuvat ette tajua kunnioittaa muita matkustajia pätkän vertaa, mutta kunnioittaisitte nyt edes sitä omaa vauvaanne sen verran että ette levittele hänen vehkeitään ja jätöksiään viereisessä penkissä istuvan silmille. Maailmaan kuitenkin mahtuu niitä pahimmistakin pahimpia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lennosta ja vaipat tuotteesta. Ykköstuotoksen vaihdan usein paikallani siinä sängyn päällä tai viltin alla lyhyemmillä lennoilla.
Vaihdatko oman siteesikin paikallasi, nestettähän siinä vain on.
Vaippa vaihdetaan VESSASSA!!! Jessus .. Synnytitkö sinä onneton ne aivosikin samalla kertaa!? ..
Tämä se jaksaa...
Joko tänään on kysellyt potta- asioita tai kurahousujuttuja?
Oikeasti, olette varmaan hoksanneet, että joku pipipää kyseessä!
Tietenkin väittää ihan muuta...
Ja aloittaa provonsa just tuolla; Miten on?
Poistoon suoraan!!
Jos yrität vaihtaa penkillä tulee varmasti koneen henkilökunnan ja vieressä istuvan puolesta häätö. Häätö tulee vaikka olisit business luokassa, ja sulla olisi iso oma istuin.
Teit vain lapsen, se ei vaadi erikoistaitoja. Et ole maailman tärkein ihminen, ota muut huomioon.
Ei minua haittaisi, jos vieressä (oletan, että teillä on ainakin kaksi istumapaikkaa) vaihdettaisiin vaippaa. Mutta tosiaan, vessaan kannattaa mennä. Se on sitä paitsi ihan hauskaa ajanvietettäkin ja tulee jaloiteltua.
Paska se vauvallakin haisee, jos siis ne on tulleet vaippaan, niin en viitsisi kyllä kanssamatkustajia kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sun kysymystä pilkataan...
Ollaan itse lennetty aika paljon noin 5kk alkaen. Eli yleensä mennään vessaan - siellä on mukavampaa. Mutta, ollaan penkillä vaihdettu monta kertaa eikä ketään ole ikinä sanonut eikä edes katsonut pahasti. Vaippa äkkiä pussiin niin yleensä ketään ei edes ehdi huomata. WaterWipes prismasta ja niitä vaan paljon mukaan.
Lentäminen lapsen kanssa ei ole kovinkaan vaikeata jos ei mieti siitä liian paljon. Nousussa ja laskussa lapselle on hyvä antaa jotain suuhun
Tuohan ei ole koneessa salittua, ihme jos olette onnistuneet sen tekemään. Yhtä kaikki jos olisin istunut vieressä olisi miehesi tutustunut nyrkkiini.
Meet vessaan, koska koneessa on muitakin ihmisiä
Viimeksi mun vieressä oleva äippä meinasi alkaa penkillä vaihtaa niin lentoemo ohjasi vessaan. Hygienia syistä sanoi.
Mä olen nähnyt vaippojenvaihtoa ravintolassa puuttumatta siihen.
Mua on oksettanut ja ällöttänyt tuo touhu. Samoin ympärillä on ollut muita samoilla ajatuksilla, katseet kohtaa niin näkee kyllä tyrmistyksen. Mutta en ole halunnut ohjeistaa nuorta äitiä muiden edessä. On varmaan muutenkin raskasta.
Onneksi 99% äideistä tajuaa, että pissaa ja kakkaa se vauvaltakin tulee vaikka on kuinka ihana ja oma. Ja ne pissakakkajutut tehdään normaaleissa perheissä vessassa tai hoitoalustalla. Ei julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vessaan olen mennyt. Siellä on yleensä sellainen seinästä alas laskettava hoitopöytä.
Lentsikan vessas?! Eikö ne oo pikku koppeja?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko oman siteesikin paikallasi, nestettähän siinä vain on.
En käytä siteitä tai muitakaan inko/menkkatuotteita. Tuo nyt oli vaan sun juoruluulottelua.
Penkillä tietysti, ja käytetyn vaipan voi hetkeksi nakata vieruskaverin syliin.
Ei ihme, että lapsiperheitä vihataan.