Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pettäjä tuntee kun jää kiinni sivusuhteesta eikä olisi halunnut erota puolisostaan/rikkoa kotia?

Vierailija
28.08.2024 |

Mulla on vain se petetyn näkökulma, mutta haluaisin tietää mitä pettäjän päässä liikkuu...

Oma maailmani mureni ihan täysin kun sain miehen pettämisestä kiinni. On tulossa ero ja minä muutan pois. Olen täysin palasina kaikesta, mutta haluaisin kuitenkin tietää mitä sen pettäjän päässä pyörii...Mies kun ei puhu mitään.

Meillä oli kaikki hyvin, rakkautta riitti, myös makuuhuoneen puolella kaikki hyvin. Olimme toistemme parhaat ystävät 25 vuotta ja sitten kävi niin että mies oli heikko ja lankesi erään häntä piirittäneen nuoremman naisen pauloihin. 

Mies ei olisi halunnut erota ja oli hävennyt tekojaan (olivat ilmeisesti muutaman kuukauden tapailleet ennen kuin sain ns. rysän päältä kiinni) tekohetkelläkin, mutta jokin vain veti häntä sen toisen naisen luokse. Oli hullaantunut ja se oli voittanut järjen. Enempää en hänestä kiinni saa, sulkeutuu. 

Osaisiko joku sanoa mulle mitä tällaisessa tilanteessa pettäjän päässä liikkuu kun romahdutti oman ja puolisonsa elämän, 25 vuotta roskakoriin? Häpeää, surua, iloa....? Kovasti yrittäisin ymmärtää, mutta vastauksia en saa. Hän hermostuu kun yritän niitä häneltä kysellä, on aina ollut hyvin sulkeutunut. Nähtäväksi jää juokseeko hairahduksensa luokse heti kun lähden, vai kuivuuko koko juttu kasaan. 

Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (1940)

Vierailija
1301/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kannattaa pitää mies onnellisena, eikä ajaa miestään paremman naisen syliin.

Mä pidin ja mies myöntää sen. Lisäksi monet meidän ystävistä on asian tultua ilmi kertoneet miten mies on aina kehunut mua joka paikassa. On sietänytkin kehua. Kaiken tämän vuoksi mun on niin vaikea käsittää tapahtunutta ja sitä että hän päätti toistuvasti hakeutua vieraan naisen lakanoihin. Eihän se oikeasti ole voinut olla mitään muuta kuin jännityksen ja ihailun hakemista avioliiton ulkopuolelta. Vaikea tietää kun mies ei kerro.

Ap

Vierailija
1302/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ehkä hän on jo pitempään kaivannut muutosta, ja se tuli nyt tällaisessa muodossa. Aika moni kyllästyy liitossaan, vaikka kaikki olisi ihan hyvin. Voihan se olla hyväkin, että hänkin joutuu nyt oikeasti miettimään, mitä haluaa elämältään.

Olisi varmaan ollut hyvä miettiä ennen pettämistä. 

Tämä! Jos yhtään on aikeissa pitää perheensä kasassa, ei kannata hypätä vieraisiin vällyihin. Hinta on nimittäin kaikille osapuolille turhan kallis, sekä henkisesti että aineellisesti. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä naista hyvä ihminen. Häntä on turha miettiä. Sun miehesi on ihan itse valinnut tiensä, hän on järkevä aikuinen joka on tehnyt päätökset pettää. Unohda se nainen, miehesi on yksin syyllinen. 

mene terapiaan, jotta saat apua. Katkeruus on paha vaiva jos se tarttuu. Sun pitää päästä jatkamaan elämääsi.

Sen verran mä syytän sitä toista naista että hän tiesi puolisoni olevan pitkässä liitossa. Nainen oli jo eronnut, hänellä useita lyhyitä suhteita, ei mitään pidempää. Systemaattisesti alkoi mieheni piirittäminen eikä mieheni uskonut kun sanoin mistä on kyse. Oli tietenkin imarreltu ja huumaantunutkin nuoren naisen huomiosta, sitten jossain vaiheessa se oli lipsahtanut suhteeksi. Joo ja ymmärrän että tarvitaan kaksi noihin puuhiin ja mies oli heikko. 

Terapiaa olen ajatellut, ehkä saisin sieltä työkaluja ja objektiivisia näkökan

Onko nämä asiat mitä kirjotat exäsi shidechikistä sun exäsi kertomia, vai mistä olet kuullut?

Toi sidechick oli sinkku, exäsi ukkomies. 

Exäsi ei ole ollut ton naisen uhri tässä kuviossa.

Älä ole niin höynähtänyt että uskot ex ukkosi kaikki satuilut.

Exäsi on voinut sanoa naiselle että on eroamassa, teillä menee huonosti ja että olet aivan hirveä ihminen tms.

Itse olin 33 vuotta suhteessa mikä päätty viime vuonna eroon.

Ex miehelläni oli Tinder ahkerassa käytössä sekä ihastui myös toiseen naiseen.

Onneksi sain selville ja valheessa elämiselle laitoin lopun.

Etsi jännitystä, hänen omat sanansa.

Vierailija
1304/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei avioliitto ole vain hyviä aikoja varten. 

Älä lässytä.

Ok, raamatussakin on kieletty avioliiton ulkopuolinen seksi.

Uskovaisille laillinen syy erota on se jos toinen pettää.

Kaikkea ei tartte eikä kuulu hyväksyä.

Vierailija
1305/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä varmaan yritetättäkään ap:ta korvata. Jos mies olisi halunnut ap:n, olisi hän nyt ap:n kanssa, mutta saa tältä uudelta jotain sellaista, mitä ei saanut ap:ta. Ja pelkästään seksistä ei selvästi ole kyse, koska sitä olisi saanut ap:ltakin.

Tässä yksi näkökulma: mies oli ollut kotona puhumaton. Johtuiko se siitä, ettei kokenut tulevansa ymmärretyksi? Ehkä ap oli viritellyt kotielämän haluamaansa kuvioon, jossa mies koki olevansa ulkopuolinen, mutte tätä kyennyt ilmaisemaan. Uuden naisen kanssa kommunikointi ehkä toimii paremmin? Tai ehkä kotielämä kaikessa tuttuudessaan vain alkoi kyllästyttää ja uusi nainen toi jotain uutta ja kaivattua elämään? Voi toki olla, että jos miehellä on tapana hoitaa ihmissuhteet suoraviivaisesti, kohta kyllästyttää tämä uusikin nainen ja sitten taas uutta kierrokseen.

Tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen ap. Uskon kaikesta huolimatta, että tämä oli parasta, mitä sinulle on tapahtunut pitkään aikaan.

Onnea vaan kovasti ex-mieheni tulevat naiset, sikäli mikäli saa ketään kanssaan pysymään kun opetin hänet niin hyvälle! Tokihan hän olettaa saman jatkuvan uusissa tulevissakin suhteissaan. Kuten joku tuolla jo mainitsikin, mun korkkarit on vaikea täyttää, kaikesta huolimatta. 

Ap

Vierailija
1306/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä ei tunne mitään. Ketään kohtaan. Ei menneitä eikä niitä tuleviakaan kohtaan.

Ei tunne mitään.

- PETTÄJÄ

Voimakkaasti narsismi- tai psykopaattipiirteiset pettäjät yritysmaailmasta eivät tunne. Onhan toki muunlaisiakin, jopa reppanapettäjiä (bipot, addiktit).

Vierailija
1307/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä asiat mitä kirjotat exäsi shidechikistä sun exäsi kertomia, vai mistä olet kuullut?

Exäsi on voinut sanoa naiselle että on eroamassa, teillä menee huonosti ja että olet aivan hirveä ihminen tms.

Hei ja kiitos kommentistasi. Mä itse huomasin kakkosen käytöksen aivan alusta lähtien. Mies ei aikuisten oikeasti huomannut miten nainen alkoi häntä systemaattisesti piirittämään, lähetteli viestejä milloin mistäkin, tehden ns. tikusta asiaa. Miestäkin asia ärsytti ja hän tuhahteli kotona että ei voi olla totta, taasko sillä on jotain?! Mä yritin monen monta kertaa sanoa miehelle että etkö huomaa mitä nainen ajaa takaa? Olen täysin varma tästä mitä edellä kirjoitin, vaikka muuta on mulle täällä yritetty syöttääkin, en ota koppia. Mutta jossain vaiheessa on sitten tapahtunut jotain, miehen mukaan hitaasti, mutta asiat etenivät omalla painollaan sitten fyysisyyteen saakka. Sekin on totta että nainen tosiaan on mitäänsanomattoman näköinen ja oloinen hiirulainen. Ja mies salskea ja komea, on tää uskomaton kuvio kerrassaan. Paljon muuta mies ei ole mulle kertonutkaan, joten satuilut satuili mulle silloin kun vehtaili onnessaan mun selän takana. 

Mutta niin, tuossa olet oikeassa ainakin että aivan varmasti mies on satuillut kakkoselle meidän suhteestamme eikä kakkonen varmasti tänä päivänäkään tiedä mikä aiheutti miehen eron ja mun lähdön. Kakkonen tuskin tietää myöskään minkä kivun heidän lemmenhetkensä mulle aiheuttivat ja koko meidän perheelle, lapsiinkin ero sattui kovasti ja muihin sukulaisiin ja ystäviin. Kakkonen tuskin tietää sitäkään mihin välikäteen mies laittoi ystävänsä roudatessaan häntä jos mihinkä tilaisuuteen mun sijaan. 

Se mikä kaduttaa, niin se etten painokkaammin torpedoinut kakkosen touhuja kun ne huomasin. Luotin kuitenkin mieheeni ja siihen ettei hän katsokaan moisen hiiren suuntaan. Mutta toisin kävi, valitettavasti. 

Ap

Vierailija
1308/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei avioliitto ole vain hyviä aikoja varten. 

Älä lässytä.

Ok, raamatussakin on kieletty avioliiton ulkopuolinen seksi.

Uskovaisille laillinen syy erota on se jos toinen pettää.

Kaikkea ei tartte eikä kuulu hyväksyä.

Mun mielestä Suomen Laissakin pitäisi olla pykälä tästä, niin paljon vahinkoa tuollainen säätäminen aiheuttaa toisissa ihmisissä. 

Vierailija
1309/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen ajateltuna mies oli hyvin itsekäs ja tietysti yritysjohtaja. Hän päätti asiat kotona. Millainen talo ja autot ostetaan, mihin matkustetaan, mitä syödään. Minä tein 100% kotityöt ja hoidin lapset, mutta se sopi minulle. Tein jopa polttopuut ja kodin pienet remontit. Tykkäsin olla lasten kanssa ja annoin miehelle vapauden tehdä työtä. 

Mutta miten ihmeessä joku tyytyy tälläiseen elämään? Tekemään yksin polttopuita ja hoitamaan lapsia, kun mies on ihan fyysisesti jossain muualla?

Tämä on se, mitä mun on vaikea ymmärtää vierestä. Jos kerran sopii se, että toinen määrittelee koko elämän, niin kai ihan odotettavissa on, että tämä toinen kuvittelee voivansa määritellä senkin, milloin se elämä loppuu ja toisenlainen alkaa. 

Ja miten kukaan voisi ajatella toisen olevan tasa-arvoinen kumppani, jos hän ei osallistu mihinkään päätöksentekoon, vaan ihan tyytyväisenä hääräilee taustalla tekemässä 100 pros kaiken. Munkin mies on ihan hyvässä asemassa, mutta niin olen itsekin. Ei tulisi mieleenkään, että antaisin miehen yksin päättää kaikesta. Miksi, kun tässä on kaksi aikuista!

Tiedän, että tästä voi nyt nousta myrsky, mutta itselläni on eri näkemys. En näe, että mies on antanut mulle lapset, vaan ne ovat yhteisiä. En kuvittele, että meidän liitto olisi ikuinen sen vuoksi, että olen hoitanut miehen lapset ja kodin, kun en ole - lapset ja koti on hoidettu yhdessä, sillä ne on molempien vastuulla. En näe, että liittomme pysyy kasassa sen vuoksi, että olen hoitanut lapset, kodin ja seksiä on paljon.

Ei. kyllä se pysyy kasassa sen vuoksi, että kaksi aikuista, päätösvaltaista ihmisitä haluaa niin.

Vierailija
1310/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä hieman häiritsee tässä ketjussa on se yleinen käsitys tai ajatus (en siis nyt puhu ap:sta, vaan yleisesti) että mies haluaisi aina pysyä avioliitossa ja käy vain suuren seksuaalivietin takia pettämässä eli puhtaasti vain naimassa salarakasta ilman tunteita. Että niinku oletuksena on, että mies ei missään tapauksessa ikinä haluaisi erota vaimostaan ja miksi ihmeessä silloin uhraa koko pitkän historian vaimon kanssa, talot, autot ja omaisuudet ja kaiken jonkun vieraan panemisen takia, jos siitä siis sattuisi jäämään kiinni.

On nimittäin sellaisiakin miehiä, jotka aktiivisesti etsivät uutta kumppania salaa vaimon selän takana. He eivät halua salarakasta, sivusuhdetta, vaan he haluavat löytää uuden kumppanin.

He eivät siis pelkästään mene panemaan muita salaa, kun panettaa, kun halutaan kiksejä ja jännitystä. Vaan he menevät pettämään taka-ajatuksena se, että sitten kun löytyy parempi ehdokas, niin silloin vasta se vaimo jätetään.

Noin siis mulle kävi. Mies etsi aktiivisesti uutta kumppania, jotta voisi jättää mut. Sitten kun se uusi kumppani oli löytynyt ja hyväksi ja paremmaksi testattu, minä ja yhteinen 20 vuotta, lapset, autot, kodit ja mökit pystyikin kätevästi vetäisemään vessanpöntöstä alas ihan vain ilmoittamalla, että se oli tässä ja moikka!

Vierailija
1311/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä varmaan yritetättäkään ap:ta korvata. Jos mies olisi halunnut ap:n, olisi hän nyt ap:n kanssa, mutta saa tältä uudelta jotain sellaista, mitä ei saanut ap:ta. Ja pelkästään seksistä ei selvästi ole kyse, koska sitä olisi saanut ap:ltakin.

Tässä yksi näkökulma: mies oli ollut kotona puhumaton. Johtuiko se siitä, ettei kokenut tulevansa ymmärretyksi? Ehkä ap oli viritellyt kotielämän haluamaansa kuvioon, jossa mies koki olevansa ulkopuolinen, mutte tätä kyennyt ilmaisemaan. Uuden naisen kanssa kommunikointi ehkä toimii paremmin? Tai ehkä kotielämä kaikessa tuttuudessaan vain alkoi kyllästyttää ja uusi nainen toi jotain uutta ja kaivattua elämään? Voi toki olla, että jos miehellä on tapana hoitaa ihmissuhteet suoraviivaisesti, kohta kyllästyttää tämä uusikin nainen ja sitten taas uutta kierrokseen.

Tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen ap. Uskon kaikesta huolimatta, että tämä oli parasta, mitä sinulle on tapahtunut pitkään aikaan. 

Jaahas ja mitenhän lainaus ja vastaaminen taas onnistuvat...No, yritetään. Pelkästään seksistä kakkosen kanssa ei ole voinut olla kyse, onko se sitten se jännitys, uutuudenviehätys, toiselta naiselta saatu ihailu, en tiedä. Rakastumisesta tuskin on kyse. Mulla on nimittäin sellainen kuva että suhde olisi nyt hiipumaan päin, ellei peräti hiipunut kun miehellä ei oikein haluja enää jatkaa kakkosen kanssa. Mies itsehän ei mitään kerro, kautta rantain olen näitä kuullut, onko sitten luotettavaa tietoa vai spekulaatiota, sitä en tiedä. En tiedä syytä miehen puhumattomuudelle, kovasti yrittäisin ymmärtää hänenkin kantiltaan asioita ja mikä johtui mistäkin, esim. minusta. Mutta hän sanoo että mikään ei johtunut minusta, vain hänestä. 

Mä luulen että osut oikeaan kun toteat: "Tai ehkä kotielämä kaikessa tuttuudessaan vain alkoi kyllästyttää ja uusi nainen toi jotain uutta ja kaivattua elämään?"

Kiitos tsemppitoivotuksista, kyllä se tästä. Joskus. Ja välillä onkin todella hyviä päiviä, joskus taas palataan pohjamutiin räpiköimään. Mutta sitähän tämä nyt on. 

Ap

Vierailija
1312/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kannattaa pitää mies onnellisena, eikä ajaa miestään paremman naisen syliin.

Mä pidin ja mies myöntää sen. Lisäksi monet meidän ystävistä on asian tultua ilmi kertoneet miten mies on aina kehunut mua joka paikassa. On sietänytkin kehua. Kaiken tämän vuoksi mun on niin vaikea käsittää tapahtunutta ja sitä että hän päätti toistuvasti hakeutua vieraan naisen lakanoihin. Eihän se oikeasti ole voinut olla mitään muuta kuin jännityksen ja ihailun hakemista avioliiton ulkopuolelta. Vaikea tietää kun mies ei kerro.

Ap

Tähän Ap haluan sanoa, että tuo miehesi kehuminenkin on vähän "inhottava" juttu.

On siis miehiä, joilla on tarve kehua "omaisuuttaan", korostaa sitä kuinka hyvän valinnan HÄN on tehnyt. Tavallaan sitten ne teot, eli esitellä salasuhdetta ystäväpiirissä on niille kehuille haistattelua. 

Toivottavasti oikeasti tajuat, että miehesi ei ole ollut eikä ole hyvä ihminen. Näin ulkopuolelta katsottuna todellinen liero, joka ei ole arvostanut Sinua laisinkaan. Ottanut vastaan kaiken hyvän, jonka olet antanut.

Vaistoan kirjoituksistasi vieläkin sen kaipuun takaisin, toivottavasti ymmärrät, että miehesi ei tule oikeasti muuttumaan. Tuon ikäinen mies ei enää muuta tapojaan. 

Vierailija
1313/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun kehumisesi kaikille saattoi olla myös pettämisen salailua. Että kukaan ei edes epäilisi miestäsi pettäjäksi, kun niin avoimesti kehuu vaimoaan joka paikassa ja kaikille. Niinkuin aika laskelmallista toimintaa mieheltäsi. Sumuttaa kaikkia, antaa kaikkien ymmärtää kuinka uskollinen mies hän onkaan, kehuu vaimoaan jne. Sen hyvän maineensa turvin on voinut pettää sielunsa kyllyydestä, koska eihän kukaan nyt tästä miehestä uskoisi pettämistä. On ikäänkuin luonut väärän mielikuvan kaikille ja sen turvin pystyy vehkeilemään kaikkien selän takana. Sillä justhan mies teki noin: kehui sua muille ja silti salaa pani muita sun selän takana.

Että sellainen rehellinen mies.

Toki eihän se poissulje sitä, että varmasti ap oletkin kaunis ja mukava ihminen ja ihan kehumisen arvoinen. Se ei valitettavasti "riitä" näille sarjapettäjille. Onhan noita todella kauniita ja mukavia julkkisnaisiakin petetty, Beyonce, Shakira sun muut naiset. Kauniita naisia petetään, sillä heille valikoituu jo lähtökohtaisest kumppaniksi mies, jolle ulkonäkö on tärkeää ja tuollaiset pinnalliset arvot heijastuu myös tuohon, miten suhtautuvat pettämiseen. Yleensä noi miehetkin ovat normaalia paremman näköisiä, jolloin heillä on tarjontaa naisista. Ja kun miehet ovat niin viettiensä vietävissä, niin harva kieltäytyy sitten, jos joku itseään tyrkyttää....ja fakta on se, että hyvännäköisille miehille riittää tyrkkyjä.

Vierailija
1314/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä hieman häiritsee tässä ketjussa on se yleinen käsitys tai ajatus (en siis nyt puhu ap:sta, vaan yleisesti) että mies haluaisi aina pysyä avioliitossa ja käy vain suuren seksuaalivietin takia pettämässä eli puhtaasti vain naimassa salarakasta ilman tunteita. Että niinku oletuksena on, että mies ei missään tapauksessa ikinä haluaisi erota vaimostaan ja miksi ihmeessä silloin uhraa koko pitkän historian vaimon kanssa, talot, autot ja omaisuudet ja kaiken jonkun vieraan panemisen takia, jos siitä siis sattuisi jäämään kiinni.

On nimittäin sellaisiakin miehiä, jotka aktiivisesti etsivät uutta kumppania salaa vaimon selän takana. He eivät halua salarakasta, sivusuhdetta, vaan he haluavat löytää uuden kumppanin.

He eivät siis pelkästään mene panemaan muita salaa, kun panettaa, kun halutaan kiksejä ja jännitystä. Vaan he menevät pettämään taka-ajatuksena se, että sitten kun löytyy parempi ehdokas, niin silloin vasta se

Olen pahoillani siitä miten sulle(kin) on käynyt. Meillä ei kuitenkaan tuollaisesta ollut kyse, sen ainakin varmasti tiedän. Mutta mistä sitten oli, sitä en tiedä. 

Ap

Vierailija
1315/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiitos kommentistasi. Mä itse huomasin kakkosen käytöksen aivan alusta lähtien. Mies ei aikuisten oikeasti huomannut miten nainen alkoi häntä systemaattisesti piirittämään, lähetteli viestejä milloin mistäkin, tehden ns. tikusta asiaa. Miestäkin asia ärsytti ja hän tuhahteli kotona että ei voi olla totta, taasko sillä on jotain?!

Maailman vanhin temppu. Kas kun ei petannut jo valmiiksi, miten epätasapainoinen tämä nainen on, eli jos tulee sulle joskus jotain meidän välistä kertomaan, niin älä vain usko, se on ihan hullu, näethän mitä viestejä lähettelee.

Ja se, että "miehesi ei huomannut mitään", senhän sä tiedät siitä, että tunnet miehesi niin hyvin, että tiedät kyllä, koska hän valehtelee...eikun ootas.

Sinulle on iso osa rakentamaasi kehystarinaa, että miehesi oli aivan aavistamaton ja jossain vaiheessa "vain tapahtui jotain". Tarvitset tätä tarinaa, koska et ole vielä täysin jättänyt pois ajatusta, että menet takaisin. Sen vuoksi et suostu ostamaan sitä tarinaa, että tämä juttu oli alusta asti sun suurta kusetusta.

Muuten, mitä luulet, millä tavalla olisit voinut torpedoida kakkosen touhut? Mitäpä uskot siis, että olisit oikeasti voinut tehdä? Kieltää yhteydenpidon? Etkös sä sentään mieheltäsi jo kertaalleen ollut pettämisen kieltänyt?

Vierailija
1316/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät siis pelkästään mene panemaan muita salaa, kun panettaa, kun halutaan kiksejä ja jännitystä. Vaan he menevät pettämään taka-ajatuksena se, että sitten kun löytyy parempi ehdokas, niin silloin vasta se

Uskon että näin juurikin on monessa tapauksessa. Olen tuo jonka mies osti seksiä. Miehet saattavat myös alkaa ilkeäksi että nainen ottaisi sen eron ja miehen ei sitä tarvitsisi tehdä vaikka juuri hän on se joka eroa haluaa. Näin on käynyt lähipiirissä muutamalle ja miehet ovat eron jälkeen tämän myöntäneet. 

Voi olla että omakin mies halusi erota vaikka nyt jyrkästi sen kieltää ja haluaisi että yrittäisimme vielä. Ei näistä tiedä.

Vierailija
1317/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä, että vaikka ap tietää, että mies kykenee todellakin härskeihin temppuihin, kuten nyt viedään toisia naisia tuttavien juhliin, festareille kutemaan, jne. niin jostain syystä raja menee siinä, että ei halua uskoa, että totta kai mies nyt tajusi tämän naisen olevan hänestä kiinnostunut.

Eli ap, miksi se juttu on niin vaikea ajatus, kun ainakin mun mielestä nuo muut teot ovat härskimpiä? Vai onko kyse siitä, että uskot sen, mikä on ihan pakko uskoa todisteiden vuoksi, mutta kaikessa muussa haluat vielä puolustaa miestä ja olla uskomatta?

Vierailija
1318/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ja kiitos kommentistasi. Mä itse huomasin kakkosen käytöksen aivan alusta lähtien. Mies ei aikuisten oikeasti huomannut miten nainen alkoi häntä systemaattisesti piirittämään, lähetteli viestejä milloin mistäkin, tehden ns. tikusta asiaa. Miestäkin asia ärsytti ja hän tuhahteli kotona että ei voi olla totta, taasko sillä on jotain?! Mä yritin monen monta kertaa sanoa miehelle että etkö huomaa mitä nainen ajaa takaa? Olen täysin varma tästä mitä edellä kirjoitin, vaikka muuta on mulle täällä yritetty syöttääkin, en ota koppia. Mutta jossain vaiheessa on sitten tapahtunut jotain, miehen mukaan hitaasti, mutta asiat etenivät omalla painollaan sitten fyysisyyteen saakka. Sekin on totta että nainen tosiaan on mitäänsanomattoman näköinen ja oloinen hiirulainen. Ja mies salskea ja komea, on tää uskomaton kuvio kerrassaan. Paljon muuta mies ei ole mulle kertonutkaan, joten satuilut satuili mulle silloin kun vehtaili onnessaan mun selän takana. 

Mutta niin, tuossa olet oikeassa ainakin että aivan varmasti mies on satuillut kakkoselle meidän suhteestamme eikä kakkonen varmasti tänä päivänäkään tiedä mikä aiheutti miehen eron ja mun lähdön. Kakkonen tuskin tietää myöskään minkä kivun heidän lemmenhetkensä mulle aiheuttivat ja koko meidän perheelle, lapsiinkin ero sattui kovasti ja muihin sukulaisiin ja ystäviin. Kakkonen tuskin tietää sitäkään mihin välikäteen mies laittoi ystävänsä roudatessaan häntä jos mihinkä tilaisuuteen mun sijaan. 

Se mikä kaduttaa, niin se etten painokkaammin torpedoinut kakkosen touhuja kun ne huomasin. Luotin kuitenkin mieheeni ja siihen ettei hän katsokaan moisen hiiren suuntaan. Mutta toisin kävi, valitettavasti. 

Ap

Kommentoin nyt eka kertaa tähän ketjuun. Tämä on ollut todella hyvä ketju, ja olen puolellasi ap. Vaikutat hienolta ihmiseltä, ja uskon että sinulla on hieno elämä edessä.

Siksi ihmettelen tuota viimeistä kommenttiasi. Miksi kadut, ettet torpedoinut kakkosen touhuja? Silloin olisit elänyt vielä kauemmin miehen kanssa, joka ei sinua valitettavasti arvostanut. Et olisi saanut vielä tietää miehen alhaisesta arvostuksesta ja pettämistaipumuksesta. Mitä hyvää siinä olisi ollut? Omasta näkökulmastani olisit joutunut elämään valheessa kauemmin ja todellisen elämän aloittaminen olisi lykkääntynyt. Ymmärrän, jos eron keskellä on vaikea ajatella näin, mutta omasta erostani on jo aikaa, ja tämä on nykyään minulle ainoa tapa nähdä asia. Päinvastoin hieman harmittaa, että torppasin mieheltä mahdollisuuksia tutustua toisiin naisiin lähemmin. Olisi pitänyt antaa mennä ja katsoa rohkeasti totuutta, mikä mies oli miehiään. Totuus olisi paljastunut nopeammin.

Vierailija
1319/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän Ap haluan sanoa, että tuo miehesi kehuminenkin on vähän "inhottava" juttu.

On siis miehiä, joilla on tarve kehua "omaisuuttaan", korostaa sitä kuinka hyvän valinnan HÄN on tehnyt. Tavallaan sitten ne teot, eli esitellä salasuhdetta ystäväpiirissä on niille kehuille haistattelua. 

Toivottavasti oikeasti tajuat, että miehesi ei ole ollut eikä ole hyvä ihminen. Näin ulkopuolelta katsottuna todellinen liero, joka ei ole arvostanut Sinua laisinkaan. Ottanut vastaan kaiken hyvän, jonka olet antanut.

Vaistoan kirjoituksistasi vieläkin sen kaipuun takaisin, toivottavasti ymmärrät, että miehesi ei tule oikeasti muuttumaan. Tuon ikäinen mies ei enää muuta tapojaan. 

Hän kehuskeli minua kaikki ne vuodet kun oltiin yhdessä ja vielä eron hetkelläkin tosiaan sanoi että ei ole koskaan musta yhtäkään pahaa sanaa kenellekään sanonut, päinvastoin. Uskon, sillä kuten sanottua ei meidän väleissämme ollut noita naisseikkaluja lukuun ottamatta juurikaan sijaa moitteelle. Tämän jo aloituksessani toin ilmi. Tiedän että tein aina parhaani ja perhe ja koti olivat mulle aina arvoista tärkeimmät. Puolisolle se ei riittänyt, kaikki oli ehkä liian hyvin ja tasaista. Oli pakko lähteä hakemaan sitä jännitystä liian tasaiseen eloon ja oloon. 

Kyllä, hän on ollut itsekäs liero ja on sitä vieläkin. Oikeastaan en kaipaa sitä miestä joka hän on nyt, vaan niitä hyviä aikoja ja sitä miestä joka hän silloin oli. Enemmän kaipaan kotiani ja sitä elämää jota siellä elin. Koti-ikävä. Kaipaan myös yhteistä huumoriamme ja yhteisiä asioitamme, niitä "meidän juttuja" jotka olivat ainoastaan meidän omiamme ja niihin oltiin yhdessä kasvettu. Eli kyllä vaistoat oikein, tietty kaipuu mulla on. Hän tuumi itsekin, että ei pysty lupaamaan mulle etteikö joskus vielä pettäisi. Vanha mies, luulisi jo rauhoittuvan + että millainen ihminen ei pysty lupaamaan uskollisuutta?

Ap

Vierailija
1320/1940 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te muut kaiken tällaisen kuran kokeneet naiset pystyneet enää rakastumaan, rakastamaan, luottamaan? Mulla aika vahvana sellainen tunne että en enää pystyisi noista mihinkään. Rakastuin, rakastin ja luotin puolisooni ja sitten hän täysin sumeilematta rikkoi kaiken sen pieniksi palasiksi ja niitä sirpaleita nyt sitten tässä keräillään. Kivoja miehiä on mua lähestynyt, mutta kun en tunne yhtään mitään. Miten teillä muilla?

Ap

Olen pystynyt luottamaan, rakastumaan ja saanut kaksikin hyvää suhdetta sen jälkeen (Toinen päättyi puolison kuolemaan). Nykyinen suhde hyvin onnellinen. En suostunut jäämään paskan kokemuksen vangiksi enkä ajattele, että kaikki miehet on läpipaskoja, koska ei ne ole. Olen sillä lailla ehkä hölmä, että luotan helposti, mutta toki jos luottamusta käytetään väärin, pistän pihalle 0,68 sekunnissa (muutamia lyhyempiä juttuja oli, joissa mies oli player).