Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäjä tuntee kun jää kiinni sivusuhteesta eikä olisi halunnut erota puolisostaan/rikkoa kotia?

Vierailija
28.08.2024 |

Mulla on vain se petetyn näkökulma, mutta haluaisin tietää mitä pettäjän päässä liikkuu...

Oma maailmani mureni ihan täysin kun sain miehen pettämisestä kiinni. On tulossa ero ja minä muutan pois. Olen täysin palasina kaikesta, mutta haluaisin kuitenkin tietää mitä sen pettäjän päässä pyörii...Mies kun ei puhu mitään.

Meillä oli kaikki hyvin, rakkautta riitti, myös makuuhuoneen puolella kaikki hyvin. Olimme toistemme parhaat ystävät 25 vuotta ja sitten kävi niin että mies oli heikko ja lankesi erään häntä piirittäneen nuoremman naisen pauloihin. 

Mies ei olisi halunnut erota ja oli hävennyt tekojaan (olivat ilmeisesti muutaman kuukauden tapailleet ennen kuin sain ns. rysän päältä kiinni) tekohetkelläkin, mutta jokin vain veti häntä sen toisen naisen luokse. Oli hullaantunut ja se oli voittanut järjen. Enempää en hänestä kiinni saa, sulkeutuu. 

Osaisiko joku sanoa mulle mitä tällaisessa tilanteessa pettäjän päässä liikkuu kun romahdutti oman ja puolisonsa elämän, 25 vuotta roskakoriin? Häpeää, surua, iloa....? Kovasti yrittäisin ymmärtää, mutta vastauksia en saa. Hän hermostuu kun yritän niitä häneltä kysellä, on aina ollut hyvin sulkeutunut. Nähtäväksi jää juokseeko hairahduksensa luokse heti kun lähden, vai kuivuuko koko juttu kasaan. 

Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (1940)

Vierailija
721/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se käsitys, että usein petetään vaimoon verrattuna ninenomaan "vähemmän viehättävien" kanssa. Tämä ilmiö on tullut tosi usein esiin. Voi se toki olla niinkin, että silloin on kyse aidosta rakastumisesta, mutta luulen että kyseessä on monimutkaisempi psykologia taustalla. 

Joidenkin voi olla vaikea ymmärtää, miksi petetyt takertuvat tällaisiin lillukanvarsiin. Sitä kuitenkin vain yrittää ymmärtää, kun missään ei tunnu olevan mitään järkeä. Tämä on yksi niistä, joita voi olla vaikea ymmärtää. Lisäksi ainakin itselläni oli tuon jälkeen pitkään niin järjetön itseinho, että minun oli esim. kylpyhuoneessa aivan mahdoton katsoa itseäni peilistä. Näin itseni vain petettynä, käytettynä, rumana, toisen roskana, käytettynä, kaikki virheet ja puutteet hyppäsi silmiin. Se prosessi, mitä pitkän suhteen jälkeen käy, kun on tullut jätetyksi ja petetyksi, oli ainakin itsellä aivan jäätävän raastava. Kunpa pettä

Mitä haluaisin sanoa kaikille petetyille: älkää fiksoituko siihen ulkonäköön! Kun on pitkä suhde taustalla, sillä ei oikeasti ole yhtään mitään tekoa sen kanssa että ihastuu tai rakastuu toiseen. Kyllä ne on suhteen muut tunnepuolen ongelmat jotka sellaiseen käytökseen ajaa. Turhaa omaa itsetuntoa tuhota vertaamalla ulkoisia asioita, kun ne oikeat syyt tunteiden kuolemiseen on siinä yhteisessä arjessa, siis molemmat osallisia sen suhteen tilan heikentämiseen. Ei mitenkään voi sen petetyn niskaan kaataa syyllisyyttä muuta kuin silloin jos on jotain todellista kaltoinkohtelua taustalla, mutta iän myötä muuttunut ulkonäkö ei ole tällainen asia.

Vierailija
722/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. En jaksanut selata 34 sivua läpi, mutta veikkaanpa, että yksikään pettäjä ei ole tullut tänne kertomaan aivoituksistaan. Täällä petetyt vain olettavat ja arvailevat mitä toisen päässä on liikkunut. Ja jokainen tapaus on varmaankin omanlaisensa. Tässä ilmoittautuu yksi pettäjä, mitä haluaisit ap kysyä? 

Itse siis olen ollut pettäjänä ja jättäjänä. 

Kyllä muutama pettäjä on aivoituksiaan kertonut, mutta tosiaankin vain muutama. Voisin kysyä teiltä pettäjiltä vaikka mitä! Pelkäsitkö kiinnijäämisen seurauksia vai välititkö edes? Miksi jätit? Ja kenet? Miksi petit? Voi, lista on loputon. :D

Ap

Pelkäsin kiinnijäämisen seurauksia ihan samalla tavalla kun eroamisen seurauksia. Oli yritetty erota, mutta seuraukset oli aina niin raastavia, että peruutin takaisin. Välitin todellakin, koin että on minun vastuullani että ex saa elää hyvää elämää lapsuuden surullisten tapahtumien jälkeen.

Jätin kun tajusin viimein että hän vie multa kaiken itsemääräämisoikeuden, Että vaikka kuinka puhuu elämää suuremmasta rakkaudesta, kuinka väittää rakastavansa ehdoitta ja ikuisesti, niin silti kiristää minua henkisesti armotta saadakseen mitä itse haluaa (lapsen, jättää työpaikkansa ja muuttaa luokseni kokeilemaan yrittäjyyttä). Tajusin ettei se olekaan vastavuoroista se huolenpito ja välittäminen, vaan pelkkiä korusanoja, siinä hän oli hyvä, kirjoittamaan vetoavaa tekstiä. Muun muassa kirjeessä, jonka piilotti matkalaukkuuni jonka otin mukaani kauan odottamalleni matkalle, jossa hän uskoa ja mm menehtyneitä vanhempiani ja omaa traumaattista taustaansa käsittelevän tekstin taustalla toi esiin aikeensa tappaa itsensä jos en anna hänelle lasta. Kirjeessä jonka luin toisessa maassa, hotellihuoneessa kavereiden seurassa ja yritin paniikin keskellä koota itseni kun kädet täristen kirjoitin hänelle viestejä.

Lopulta en enää välittänyt, ihastuin, aloitin sivusuhteen jonka avulla sain uskalluksen erota. Pelkäsin kyllä edelleen. Turhaan, teatteria oli onneksi ollut kaikki ne aiemmatkin itsetuhon sävyttämät erodraamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua pettää, silloin ei lähde mihinkään leikkeihin mukaan vaan torppaa leikit heti alussa. Voi myös miettiä minne kavereiden kanssa menee ja minne ei. Kaverien kanssa ei kannata lähteä Leville, koska siellä on suuri todennäköisyys joutua näihin leikkeihin mukaan ja voi joutua miettimään mikä se moraali olikaan, kun vastakkainen sukupuoli kiehnaa vieressä ja tarjoaa parastaan.

Vastuu on aina pettäjällä, ei kolmannella osapuolella. Vahingossa ei voi pettää. 

Vierailija
724/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä kiinnostaa ainoastaan omat tarpeet. Ei hän sinua olisi satuttanut ja pettänyt, jos sinusta oikeasti välittäisi ihmisenä ja välittäisi sinun hyvinvoinnistasi.

Pettäjä todennäköisesti harmittaa ja hävettää se, että jäi kiinni, mutta harvoin se, että petti. Koska eihän hän muuten olisi mennyt pettämään. 

Monesti pettäjät välittävät vain siitä, mitä sinä voit antaa heille, mutta eivät sinusta ihmisenä. Siksi pettäjät pettävät aina, mikään ei heille riitä. Voisit tehdä kaiken oikein, mutta silti pettäjä päätyisi pettämään. 

Ja ei, miehesi ei ollut heikko ja joutunut nuoremman naisen pauloihin. Miehesi nautti saamastaan huomiosta ja lähti siihen tietoisesti mukaan. Hän halusi sitä ja olisi tehnyt sen jokaisen naisen kanssa, joka hänelle huomiota antaa ja on hänen mielestään viehättävä (ja että mahdollisuus kiinnijäämiseen on pieni). 

Tiedän petettynä, että toden

Amen! Mun miehen ex-vaimo petti miestä. Sitten jätti. Kun aloin seurustella miehen kanssa kuulin sekä mieheltä, että exältään mitä kaikkea miehessä ja suhteessa oli vikana. Olen nyt ollut miehen kanssa yli 10 vuotta enkä ole vielä löytänyt näitä vikoja. Ei ole kertaakaan tullut mieleen pettää häntä. Ehkäpä se kaikki vika ei ollutkaan petetyn tylsyydessä ja siinä, ettei hän sitä ja tätä ja tuota. On ollut ilo nähdä miten petetty sai elämänilonsa takaisin, kun tajusi, ettei se nyt ihan vaan hänestä kiinni ollut. Ko. pettäjä on sittemmin liidellyt suhteesta toiseen. Itse veikkaan, että hän on koukussa uutuudenviehätykseen ja uuden suhteen jännittävyyteen.

Vierailija
725/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä kiinnostaa ainoastaan omat tarpeet. Ei hän sinua olisi satuttanut ja pettänyt, jos sinusta oikeasti välittäisi ihmisenä ja välittäisi sinun hyvinvoinnistasi.

Pettäjä todennäköisesti harmittaa ja hävettää se, että jäi kiinni, mutta harvoin se, että petti. Koska eihän hän muuten olisi mennyt pettämään. 

Monesti pettäjät välittävät vain siitä, mitä sinä voit antaa heille, mutta eivät sinusta ihmisenä. Siksi pettäjät pettävät aina, mikään ei heille riitä. Voisit tehdä kaiken oikein, mutta silti pettäjä päätyisi pettämään. 

Ja ei, miehesi ei ollut heikko ja joutunut nuoremman naisen pauloihin. Miehesi nautti saamastaan huomiosta ja lähti siihen tietoisesti mukaan. Hän halusi sitä ja olisi tehnyt sen jokaisen naisen kanssa, joka hänelle huomiota antaa ja on hänen mielestään viehättävä (ja että mahdollisuus kiinnijäämiseen on pie

suhde on kaksisuuntainen tie. miksi te vertailette edes mennyttä ja nykyistä suhdetta? Eikö se mies itse elänyt siinä kun ei osannut sitä itse sanoa, ettei ole yksin syypää, jos sellaista ny voi ajatella edes olevan?

Esim mun ex kuulemma valittaa sotkusta nykyisen rouvan kanssa, mutta ei koskaan valittanut minun kanssa. Mistähän se saattaisi jothua?

minä valitin liiasta juomisesta ja tupakoinnista sekä myöhään nukkumisesta aamuisin. Nykyinen ei valita. Mistähän se johtuisi?

Jos joku on toisen mielestä tylsä, niin onhan se nyt subjektiivinen näkemys aina. Tylsä yhdelle ei ole sitä välttis toiselle. Jos vanhalla parilla ei ole mitääm puhuttavaa tai kiinnostusta touhuta yhdessä, niin uudessahan asia voi olla toisin

Vierailija
726/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kommentoin siksi, kun ex-vaimo syytti pettämisestään miestä. Ei ole koskaan myöntänyt mitään vikaa omassa toiminnassaan. Jos on tylsää, olisi sanonut reilusti, että erotaan ja että itse tarvitsee muuta.

Vierailija
727/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa tilanteessa olisi mitään mahdollisuutta käytöksen muuttamiseen, sovitteluun, anteeksipyyntöön ja anteeksiantoon? Siis nimenomaan tässä järjestyksessä?

Vierailija
728/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sohaisen ampiaispesään sillä mitä kohta kirjoitan:

Mies eli pettänyt loukatakseen sinua vaan luotti siihen ettet saa tietää. Tai oikeastaan hän ei ajatellut sinua ollenkaan kun oli sen naisen kanssa. Se teko ei kohdistunut sinuun! 

Ihminen voi ihastua tai rakastua useampaan yhtä aikaa.

Sillä rakkausjutulla ei ole eikä ole koskaan ollut mitään tekemistä sinun kanssasi. Hän unohti siksi aikaa sinut kun oli sen toisen  kanssaan. Ilmeisesti se ajatus loukkaa eniten?

Mutta tarkkaan ottaen, miksi se niin loukkaa? Pitääkö miehesi kaiken aikaa ajatella sinua? Ajatteletko sinä häntä 24 tuntia vuorokaudessa?

Juttu ei liity eikä kohdistu sinuun. Ei yhtään sen enempää kuin että pelatessaan jalkapalloa mies ajattelee vain sitä peliä eikä edes muista sinun olemassaoloasi. Loukkaako sinua että mies ei jalkapallopelin tai  shakkipelin aikana tai viulua so

Mitä jos mies hullaantuu uudesta autosta ja käyttää perheen säästöt sellaisen ostamiseen? Mitä jos mies unohtaa perheensä ja myy kodin muuttaakseen ulkomaille? Mitä jos mies unohtaa lapsensa eikä hae tätä päiväkodista? Aika huolestuttavaa kyllä jos voi mennä vieraan naisen kanssa treffeille eikä missään vaiheessa iskostu mieleen että sitä ollaan itse naimisissa!

Jalkapalloon keskittyessä on täysin normaalia ajatella sitä peliä mutta ei kukaan yhtäkkiä löydä itseään keskeltä futiksen MM-turnausta vailla muistikuvaa siitä, miten on sinne joutunut. 

Vierailija
729/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi juuri niin että ei ollut kotia ja mies osti uuden auton. No saatiin kotikin kyllä.

Sitten hän löysi uuden naisen, ties kuinka monennen. Sanoin että nyt riittää. Hän mietti pari päivää ja tuumasi sitten että ota sinäkin oma h u orasi ja eletään tässä kuin sisko ja veli.

Mulla vaan ei rahkeet enää riittäneet siihen. 

Vierailija
730/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä naista hyvä ihminen. Häntä on turha miettiä. Sun miehesi on ihan itse valinnut tiensä, hän on järkevä aikuinen joka on tehnyt päätökset pettää. Unohda se nainen, miehesi on yksin syyllinen. 

mene terapiaan, jotta saat apua. Katkeruus on paha vaiva jos se tarttuu. Sun pitää päästä jatkamaan elämääsi.

Voihan naistakin syyttää, mikäli on tiennyt miehen ukkomieheksi! Tosin normaali nainen ei ukkomiehiin koske, eli nainen ei ole mieleltään terve ja on alapäänsä vietävissä, kuten tämä ukkokin.

Toista naista voi tottakai syyttää, mutta AP laittaa miehensä pettämisen suurimmaksi osaksi toisen naisen piikkiin. Että kun mies oli niin heikko ja tunteidensa vietävänä, ei voinut vastustaa.

ei, kyllä mies olisi voinut vastustaa jos hän olisi halunnut, mutta ei hän halunnut. Mies lähti tämän naisen matkaan, koska hän halusi sitä, hän halusi pettää ja huomiota, tehdä sen salassa AP:n selän takana kuukausien ajan. Tiedä sitten, onko tehnyt aikaisemminkin, mutta ei vain ole jäänyt kiinni.

Olen kyllä sivusta seurannut entisen ystäväni miesten nielemistä ja voin ihan rehellisesti sanoa, että niissä tapauksissa syy oli naisen, melkoinen vamppi. Jostain syystä nautti siitä, kun sai rikkoa avioliittoja, ihan sairasta. Ilmeisesti seksuaalisesti melkoinen tapaus ja sillä laittoi miesten päät sekaisin. Toki oli sellaisiakin miehiä, jotka eivät menneet lankaan ja heitä kyllä arvostan. Mutta vähän sellaiset vässykät lensivät lankaan. Tämä vamppi ei kauaa yhtä miestä katsonut. Siinä sitten vässykät istuivat vuokraluukuissan ihmeissään miten tässä näin kävi, perhe ja avioliitto romuna. Yhtään en heitä kyllä sääli.

Vierailija
731/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi juuri niin että ei ollut kotia ja mies osti uuden auton. No saatiin kotikin kyllä.

Sitten hän löysi uuden naisen, ties kuinka monennen. Sanoin että nyt riittää. Hän mietti pari päivää ja tuumasi sitten että ota sinäkin oma h u orasi ja eletään tässä kuin sisko ja veli.

Mulla vaan ei rahkeet enää riittäneet siihen. 

Okei! No mun taas ei miehen mielestä saisi ottaa h uoraa eikä h uorata, vaikka hän itse niin tekikin eikä olla enää edes yhdessä. Kyllähän mulla se yksi lohtukerta on tässä ollut (kerroin tuolla aiemmin siitä), voi elämä jos se kantautuisi miehen korviin! 🙊 Olisin varmasti ihan hirvittävä j akorasia! 

Ap

Vierailija
732/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on surullista luettavaa, oi miksi tätä tapahtuu näin paljon? Ja kun on itse yksi saman kokenut niin tietää kaikki nuo tunneskaalat mitä naiset käy läpi. Itse aina kuvittelin, että jos Sinulla on pitkä parisuhde jossa yhdessä harrastetaan, vietetään aikaa yhdessä ja "aikuisten kivaa" on vielä aktiivisesti niin silloin on kaikki hyvin. Mitä liikkuu miehen päässä? En tiedä, en ikinä saanut vastauksia. Heitetään 28 vuotta kestänyt parisuhde kaivoon. Minun tapauksessa mutkia oli paljon ja toista naista ei ikinä myönnetty, se selvisi sitten 1v 3 kk eron jälkeen julkisen median kautta. Kyllä siinä oli todistetusti jo kuukausia kun mies kävi molempien lakanoiden välissä. Todennäköisesti paljon pidempään, sillä kyseessä oli "uusi" työkaveri (joka oli ollut talossa jo muutamia vuosia). Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin exäni oli 49 vuotias. 

Itse olen hyväksynyt eron jo aikaa sitten, pitkä parisuhde ei saa olla elinkautinen, eli erota saa kyllä. Eniten minua harmittaa kaikki valheet mitä pitkäaikainen pettäminen vaati, omassa tarinassani niitä todellakin riitti (miehen masennus, salakämppä jne). Mies pilasi myös ison osan menneisyyttä. Haluaisin kunnioittaa lapseni isää ja ajatella nätimmin, sen rehellisyyden olisin ansainnut. 

Jatkan .....

Vierailija
733/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eka kerta sängyssä kun narahti? Itse yrittäisin antaa anteeksi - ajan ja terapian ja yhteisen muutoksenhalun kanssa- jos "vain" yksi kerta ja toinen aidosti katuu. Jos systemaattisempaa niin sitten ei varmaan onnistuisi. 

Päässä voi pyöriä mitä vaan, luulen et jos terve eikä mikään psykop. niin katumusta ja häpeää. Harmi ettei miehesi avaudu yhtään.

Vierailija
734/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

733 jatkaa .....

Minusta jos mies ajattelee, että "ei kerro totuutta" että ei tuntuisi niin pahalta, niin se on pelkkää pelkuruutta, munattomuutta ja äärettömän itsekästä.

Omassa tapauksessani mies roikotti minua yli 10 kk tilanteessa, jossa lupaili yhteistä tulevaisuutta, teki tikusta asiaa, tuli ovesta sisään yllättäen yms. Elin toivossa rakkauteni takia kun en tiennyt toisesta naisesta. Riuhtaisin lopulta itseni irti kun tajusin, että miehen käytös ja teot eivät kohtaa ja tajusin, että en toivu ikinä jos annan tilanteen jatkua.

Vierailija
735/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies eli pettänyt loukatakseen sinua vaan luotti siihen ettet saa tietää. Tai oikeastaan hän ei ajatellut sinua ollenkaan kun oli sen naisen kanssa. Se teko ei kohdistunut sinuun! 

Sillä rakkausjutulla ei ole eikä ole koskaan ollut mitään tekemistä sinun kanssasi. Hän unohti siksi aikaa sinut kun oli sen toisen  kanssaan. Ilmeisesti se ajatus loukkaa eniten?

Mutta tarkkaan ottaen, miksi se niin loukkaa? Pitääkö miehesi kaiken aikaa ajatella sinua? Ajatteletko sinä häntä 24 tuntia vuorokaudessa?

Juttu ei liity eikä kohdistu sinuun. Ei yhtään sen enempää kuin että pelatessaan jalkapalloa mies ajattelee vain sitä peliä eikä edes muista sinun olemassaoloasi. Loukkaako sinua että mies ei jalkapallopelin tai  shakkipelin aikana tai viulua so

Öööö, no koska mennessään naimisiin lupasi ettei petä.

Vierailija
736/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän tapauksen missä koko suku haluttiin tuhota. You know kaikki gang stalking keinot käytetty törkeitä rikoksia myöten. Ehkä yksi nainen varsinkin joidenkin kostona kohteena. 

Oli vaikka mitä suunniteltu ja järjestetty mm. yritettiin erottaa perheenjäseniä toisistaan ja ujutettiin jopa henkilöitä ujuttautumaan sukuun aiheuttamaan riitoja.

Niin isot järjestelyt että kaikki mukana olijat eivät todellakaan tienneet mitä kaikkea oli suunniteltu ja että motiivit eivät olleet ainoastaan hyviä. 

Kai nyt jokainen järkevä tajuaa että hos on suunnitelmallisuutta, ei se ole kuitenkaan ikinä sama asia kun että jotain tapahtuu itsestään.

Oikein pitkälle suunnitelluissa järjestetään jopa ne vastoinkäymisiä käymisent siihen suhteeseen sabotoinnein niin että siiven on helpompi iskeä vielä muille asioilla.

Valehdellaan, vääristellään voidaan jopa esiinnytyä jonain toisena henkilönä p

Tää kirjoitus ei taida olla ihan tervettä settiä. 

Vierailija
737/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rikkoa lapsilta ydinperhettä. Kaikki on hyvin kotona, ilman romantiikkaa. Lapset ovat onnellisia. Kumppanistani välitän, en kuitenkaan kuten ennen. Sen kaiken muutti toinen ihminen. Tapasin hänet vuosia sitten ja siitä hetkestä lähtien olen rakastanut suhteen ulkopuolista henkilöä.

Vierailija
738/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla mieheni. Hyvin samaan tapaan perusteli pettämisiään. Lisäksi sanoi olevansa siinä suhteessa viallinen, että tarvitsee myös näitä toisia naisia, huomiota, ihailua ja seksiä enemmän ja muidenkin kanssa tyyliin ei aina jaksa syödä samaa ruokaakaan. Ja että minä olen kuitenkin hänelle tärkein elämässä. 

Sovin, että olkoon sitten niin, kunhan kertoo, missä ja kenenkä kanssa on menossa. Tämä on pitänyt. Sivusuhteet ovat aika vakinaisia, pitkäaikaisiakin. Ovat tähän mennessä loppuneet aikanaan kuitenkin. Haluaa tauti testit heiltä, ei pane paljaalla ilman ja käy itsekin testeissä säännöllisesti.

En ole mustasukkainen. Liian periksi antava ja kiltti silti. 

Itselleni sovin myös luvan vastaavaan, mikä turhaa, kun ei minua kiinnosta ainakaan tällä hetkellä.

Lapset jo aikuisia. 

Vierailija
739/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua rikkoa lapsilta ydinperhettä. Kaikki on hyvin kotona, ilman romantiikkaa. Lapset ovat onnellisia. Kumppanistani välitän, en kuitenkaan kuten ennen. Sen kaiken muutti toinen ihminen. Tapasin hänet vuosia sitten ja siitä hetkestä lähtien olen rakastanut suhteen ulkopuolista henkilöä.

Kannattaisi olla sitten sen toisen kanssa.

Vierailija
740/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat pettäjiä luonnostaan. Pettäminen kertoo aina jotain negaa pettävästä ihmisestä. Kaikista ihmisistä ei vain ole pettämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi