Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäjä tuntee kun jää kiinni sivusuhteesta eikä olisi halunnut erota puolisostaan/rikkoa kotia?

Vierailija
28.08.2024 |

Mulla on vain se petetyn näkökulma, mutta haluaisin tietää mitä pettäjän päässä liikkuu...

Oma maailmani mureni ihan täysin kun sain miehen pettämisestä kiinni. On tulossa ero ja minä muutan pois. Olen täysin palasina kaikesta, mutta haluaisin kuitenkin tietää mitä sen pettäjän päässä pyörii...Mies kun ei puhu mitään.

Meillä oli kaikki hyvin, rakkautta riitti, myös makuuhuoneen puolella kaikki hyvin. Olimme toistemme parhaat ystävät 25 vuotta ja sitten kävi niin että mies oli heikko ja lankesi erään häntä piirittäneen nuoremman naisen pauloihin. 

Mies ei olisi halunnut erota ja oli hävennyt tekojaan (olivat ilmeisesti muutaman kuukauden tapailleet ennen kuin sain ns. rysän päältä kiinni) tekohetkelläkin, mutta jokin vain veti häntä sen toisen naisen luokse. Oli hullaantunut ja se oli voittanut järjen. Enempää en hänestä kiinni saa, sulkeutuu. 

Osaisiko joku sanoa mulle mitä tällaisessa tilanteessa pettäjän päässä liikkuu kun romahdutti oman ja puolisonsa elämän, 25 vuotta roskakoriin? Häpeää, surua, iloa....? Kovasti yrittäisin ymmärtää, mutta vastauksia en saa. Hän hermostuu kun yritän niitä häneltä kysellä, on aina ollut hyvin sulkeutunut. Nähtäväksi jää juokseeko hairahduksensa luokse heti kun lähden, vai kuivuuko koko juttu kasaan. 

Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (1940)

Vierailija
681/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettäjä jää roikkumaan liittoon jonka itse tuhoaa?

Vierailija
682/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen tuosta mitä kakkoselle on mahdettu kertoa meistä, että mä kysyin mieheltä että onko hän kertonut kakkoselle että myös meillä on seksiä?! Vastaus: "Kyllä se tietää että olen parisuhteessa." Tyhjentävä vastaus jälleen...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. En jaksanut selata 34 sivua läpi, mutta veikkaanpa, että yksikään pettäjä ei ole tullut tänne kertomaan aivoituksistaan. Täällä petetyt vain olettavat ja arvailevat mitä toisen päässä on liikkunut. Ja jokainen tapaus on varmaankin omanlaisensa. Tässä ilmoittautuu yksi pettäjä, mitä haluaisit ap kysyä? 

Itse siis olen ollut pettäjänä ja jättäjänä. 

Kyllä muutama pettäjä on aivoituksiaan kertonut, mutta tosiaankin vain muutama. Voisin kysyä teiltä pettäjiltä vaikka mitä! Pelkäsitkö kiinnijäämisen seurauksia vai välititkö edes? Miksi jätit? Ja kenet? Miksi petit? Voi, lista on loputon. :D

Ap

Pelkäsin jatkuvasti kiinnijäämistä. Olin rakastumassa toiseen, mutta missään sydämeni sopukassa en kuitenkaan olisi halunnut pahaa puolisolleni. Välitin hänestä edelleen kovin, mutta suhteemme ongelmat oli liian suuria. Lopulta kerroin itse ja aloitin eroprosessin. En tiedä,, aika kylmäsydäminen ihminen saa kyllä olla, jos ei tunne syyllisyyttä pettämisestä. Itse tunsin valtavaa syyllisyyttä ja häpeää, tiedostaen myös, että se pettäminen on valinta vaikka millä sitä itselleen yritti perustella. Itsekästähän se on, ei siitä pääse mihinkään. Joskus mietin, olisiko ollut parempi, että olisin vain jättänyt kertomatta ja eronnut. Ainakin puoliso olisi säästynyt sen tiedon tuskalta. 

Vierailija
684/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pettäjä jää roikkumaan liittoon jonka itse tuhoaa?

Koska haluaa kaiken?

Ap

Vierailija
685/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me ihmiset emme oikeasti ole niin yksiavioisia kuin meidän halutaan olevan.

Vierailija
686/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. En jaksanut selata 34 sivua läpi, mutta veikkaanpa, että yksikään pettäjä ei ole tullut tänne kertomaan aivoituksistaan. Täällä petetyt vain olettavat ja arvailevat mitä toisen päässä on liikkunut. Ja jokainen tapaus on varmaankin omanlaisensa. Tässä ilmoittautuu yksi pettäjä, mitä haluaisit ap kysyä? 

Kyllä muutama pettäjä on aivoituksiaan kertonut, mutta tosiaankin vain muutama. Voisin kysyä teiltä pettäjiltä vaikka mitä! Pelkäsitkö kiinnijäämisen seurauksia vai välititkö edes? Miksi jätit? Ja kenet? Miksi petit? Voi, lista on loputon. :D

Ap

Pelkäsin jatkuvasti kiinnijäämistä. Olin rakastumassa toiseen, mutta missään sydämeni sopukassa en kuitenkaan olisi halunnut

Kiitos sulle tästä. Jatkoitko suhdetta sen toisen naisen kanssa?

Ap

Vierailija
687/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelkäsin jatkuvasti kiinnijäämistä. Olin rakastumassa toiseen, mutta missään sydämeni sopukassa en kuitenkaan olisi halunnut

Kyllä eroon pitää aina kertoa järkeenkäypä syy. Toisen löytäminen on inhimillinen ja perinteinenkin syy, jonka voi hyvin kertoa. Sitä on toisen osapuolen hyvä käsitellä mielessään.

Jos toinen on väkivaltainen, niin silloin ei kerrota tietenkään koska se itsessään on syy.

Vierailija
688/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni meni mukaan kuntapolitiikkaan ja tutustui siellä naiseen, joka oli ovela, kova kieroilemaan ja pelaamaan pelejä. Nainen ei ollut kummoisenkaan näköinen ja myöhemmin paljastui (myös eksälle) että hän oli varsin ilkeä myös yksityiselämän ihmissuhteissa. 

Luulen että naisessa viehätti kovuus ja omanvoitonpyynti, niitä tarvitaan poitiikassa ja eksä sai siihen tukea. Minä olin muuttunut hänen silmissään liian pehmeäksi äiti-ihmiseksi. Minulla oli kyllä työni mutta en ollut siinäkään mikään pelailija. Minut heivattiin.

Vierailija
689/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäjät on sydämettömiä. Älä ala suhteeseen luvaten uskollisuutta ja rakkautta, älä ainakaan tee lapsia pilatakseen heidänkin elämää jos et osaa edes vastuuta kantaa. LUUSERI

Vierailija
690/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt skarppaa ja lakkaa olemasta kynnysmatto. 

Miehesi on osoittanut kaikin tavoin, ettei halua sinua. Siinä ei avoimen suhteen ehdottelut tai lahkeessa roikkumiset auta, olet selkeästi edelleen saatavilla miehellesi. Otsikko on sinänsä harhaanjohtava, kun tapauksessasi mies selkeästi on halunnut erota sinusta (kuka sitä varsinaista käytännön settiä jaksaisi hoitaa). 

Jos oikeasti katuu pettämistä, tekee ihan kaikkensa korjatakseen välit. Miehesi on tehnyt kaikkensa, että pääsee sinusta eroon. 

Ja kuvitteletteko todella, että ulkonäöllä on parisuhteessa suurikin merkitys yksinään? Siitä tulee nopeasti itsestäänselvyys ja suhteessa viihtyvyys muuttuu ykkösprioriteetiksi. Viihtyykö, onko kivaa/hauskaa. Ja jos viihtyy, epäviehättävämpikin puoliso näyttää kauniilta. Sisin loistaa ulos. 

Vierailija
691/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen. Ja kyllä jatkoin suhdetta, nyt yhdessä 3v. 

Vierailija
692/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen. Ja kyllä jatkoin suhdetta, nyt yhdessä 3v. 

Jaa, ei lainaus näköjään onnistunut.

Vierailija
693/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, irrottaudu, alat voida paremmin

Vierailija
694/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kuusissakymmenissä enää usko rakkauteen muuta kuin jälkikasvuaan, sisaruksiaan ja vanhempiaan kohtaan. 

Jonkinlaista ystävyyttä ja kiintymystä puolisoon sen sijaan kyllä on. Yhteinen pitkä historia. Toisesta on turvaa, huolenpitoa ja seuraa, vaikka luuhaa välillä missä haluaa.

Ei tässä enää jaksa mihinkään lähteä.

Talouskin huononisi molemmilla. 

Vierailija
695/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on osoittanut kaikin tavoin, ettei halua sinua. Siinä ei avoimen suhteen ehdottelut tai lahkeessa roikkumiset auta, olet selkeästi edelleen saatavilla miehellesi. Otsikko on sinänsä harhaanjohtava, kun tapauksessasi mies selkeästi on halunnut erota sinusta (kuka sitä varsinaista käytännön settiä jaksaisi hoitaa). 

Jos oikeasti katuu pettämistä, tekee ihan kaikkensa korjatakseen välit. Miehesi on tehnyt kaikkensa, että pääsee sinusta eroon. 

Ja kuvitteletteko todella, että ulkonäöllä on parisuhteessa suurikin merkitys yksinään? Siitä tulee nopeasti itsestäänselvyys ja suhteessa viihtyvyys muuttuu ykkösprioriteetiksi. Viihtyykö, onko kivaa/hauskaa. Ja jos viihtyy, epäviehättävämpikin puoliso näyttää kauniilta. Sisin loistaa ulos. 

Jotenkin mä en näe että "tehnyt kaikkensa päästäkseen musta eroon". Vai olenko vain sokea enkä näe....?

Ja totta, kyllä mä toivoisin että myöhemmin hän alkaisi mua kaipaamaan. Ehkä sitten olen kynnysmatto. En vain saa niitä mun tunteitani häneen katkaistua yhtäkkiä. Onko vinkkejä miten se onnistuu? Vai auttaako ainoastaan aika?

Ap

Vierailija
696/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen tuosta mitä kakkoselle on mahdettu kertoa meistä, että mä kysyin mieheltä että onko hän kertonut kakkoselle että myös meillä on seksiä?! Vastaus: "Kyllä se tietää että olen parisuhteessa." Tyhjentävä vastaus jälleen...

Ap

Meillä myös tämä kakkonen kyseli jatkuvasti, että milloin jätät vaimosi ja oli mustasukkainen kun tiesi meillä olevan seksiä. Oli vihainen kun veteli paljaalla, koska "ei voi tietää mitä tauteja siirtyy rouvasta". Ajattele! Minähän tässä se tautipesä olenkin.

Vierailija
697/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole lukenut ketjua. Ap ei ole kynnysmatto eikä hän roiku miehessä.

Vierailija
698/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, irrottaudu, alat voida paremmin

Yritän....Mutta kuten sanottua, tunneside häneen on niin vahva. Kuitenkin ihan koko aikuiselämäni hänen kanssaan vietin. Ja kuin salama kirkkaalta taivaalta kaikki loppui. Antakaa toki vinkkejä irrottautumiseen. 

Ap

Vierailija
699/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tapauksen missä koko suku haluttiin tuhota. You know kaikki gang stalking keinot käytetty törkeitä rikoksia myöten. Ehkä yksi nainen varsinkin joidenkin kostona kohteena. 

Oli vaikka mitä suunniteltu ja järjestetty mm. yritettiin erottaa perheenjäseniä toisistaan ja ujutettiin jopa henkilöitä ujuttautumaan sukuun aiheuttamaan riitoja.

Niin isot järjestelyt että kaikki mukana olijat eivät todellakaan tienneet mitä kaikkea oli suunniteltu ja että motiivit eivät olleet ainoastaan hyviä. 

Kai nyt jokainen järkevä tajuaa että hos on suunnitelmallisuutta, ei se ole kuitenkaan ikinä sama asia kun että jotain tapahtuu itsestään.

Oikein pitkälle suunnitelluissa järjestetään jopa ne vastoinkäymisiä käymisent siihen suhteeseen sabotoinnein niin että siiven on helpompi iskeä vielä muille asioilla.

Valehdellaan, vääristellään voidaan jopa esiinnytyä jonain toisena henkilönä puhelimessa ja vuosikausia pyöriessään saadaan vaukka mikä soppa aikaan ja valheet läpi. 

Vierailija
700/1940 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole lukenut ketjua. Ap ei ole kynnysmatto eikä hän roiku miehessä.

Tiedätkö. Välillä mulle tulee ihan hirvittäviä kaipauksen puuskia ja surua siitä miten asiat menivät. Ehkä jossain kohtaa loppuvat, mutta onko nyt vaan vielä liian lyhyt aika kaikesta tapahtuneesta että näitä tulee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan