Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ventovieraan ostosten kommentointi

Vierailija
28.08.2024 |

Tuntuuko muista siltä, että toisten, täysin ventovieraitten ihmisten tekemisten kyttääminen on viime aikoina yleistynyt? Ihan kuin jonkun random-tyypin elämä kuuluisi kenellekään muulle?

Oma kokemukseni kaupan kassajonosta: Nostin hihnalle tavallisia ostoksia, jotka minulla ovat usein kasvisvoittoisia. Ostoksinani oli porkkanaa, kyssäkaalia, lehtikaalia, varsiselleriä, paprikaa... ja hedelmiä, mm. kotimaista omenaa. Oli kuivattuja kidneypapuja ja kikherneitä, kaurahiutaleita ja kahvia.

Takanani tullut keski-ikäinen mies katsoi oikeudekseen kommentoida minua ja ostoksiani: "Ei ihme, että olet noin hoikka ja sirpakka (!), kun ostoksetkin on noin terveellisiä."

Mulkaisin häntä niin tulikivenkatkuinen ilme naamallani, että hän lähes perääntyi. Mairea ilme katosi hetkessä naamalta. Pakkasin ostokseni selin häneen.

Minusta kenenkään ostoksia, saati ulkonäköä, ei kuulu kommentoida pyytämättä.

N54

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan oli vielä kiva kommentointi. Itse kun olen lihava, niin saan vähän eri tyylistä, erityisesti keski-ikäisiltä ja sitä vanhemmilta hoikilta naisilta. Se nyt vaan on huonotapaista alkaa pyytämättä esim. kritisoida mun syömisiä tai antaa ravitsemusneuvontaa kassajonossa. Tyyliin olet sinäkin jo leipää tarpeeksi puputtanut, eikö olisi parempi jättää moinen turha hiilihydraatti ostamatta. Tai jos ostan suklaata, niin voi tulla analyysi, miten kaikki lihavat syö aina vain suklaata ja sipsejä ja muuta epäruokaa.

Siis missä tällaista tapahtuu!?

Vierailija
102/102 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, AP, toiset tässä näkee vaivaa hälventääkseen sitä sitkeätä käsitystä  suomalaisista, että ovat täykeitä, puhumattomia ja epäkohteliaita juntteja. Ei ystävällisyys pienen hymyn kera ole sinulta millään tavalla pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi