Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koululuokka tämän palstan on löytänyt?

Vierailija
18.12.2025 |

Onhan täällä provoja ja jankkaajia ollut aina ennenkin, mutta yleensä niihin on sentään pistetty joku ajatus, ja jaksettu kirjoittaa. Nyt joko kirjoitetaan n-sana sitä tai vihervassari-tätä tai läskit tai naiset jo otsikkoon, niin tietää, että turha edes avata kun aloitus poistuu sekunnissa ja kirjoittajan henkinen ikä on 3. Juuri äskenkin oli taas joku "miehille erilliset sovituskopit prismassa kiitos", mikä vähän herätteli toivoa, että onko pointtina pitkät jonot vai mikä, mutta sitten aloitus oli vain mallia "siellä haisee naisen hiiva". Siis aivan ala-aste ikäisen idioottimaisuuksia, mihin ei tosiaan jaksa edes alapeukkua painaa, saati vastata.

Hyvin panostettuja provojakin lukisi mielummin. Missä on tavalliset miehet ei kelpaa-jankkaaja silloin kun sitä tarvii?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mä olen Esarinmäen 5C-luokan opettaja Joni. Luokkamme postittelee tänne poliittisia postauksia tämän viikon loppuun asti. Toivon kärsivällisyyttä, ja hyviä keskusteluita! Kiitos!

t. Joni / Esarinmäen 5C

Vierailija
2/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mä olen Esarinmäen 5C-luokan opettaja Joni. Luokkamme postittelee tänne poliittisia postauksia tämän viikon loppuun asti. Toivon kärsivällisyyttä, ja hyviä keskusteluita! Kiitos!

t. Joni / Esarinmäen 5C

No hyvä on, vähän naurahdin ääneen tälle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska A täällä!

Vierailija
4/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut kuin ap, kun nyt sairauslomalla on tullut vietettyä aikaa tälläkin palstalla, kun ei oikein muuta jaksa. Provot ovat pääosin ala-arvoisia ja jopa parin sanan jankutuksia.  Vaikea ymmärtää niiden tekemisen tarkoitusta. 

Vierailija
5/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu

Vierailija
6/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänvenyttelijät tänne aika paljon nykyään postaa.

Vierailija
7/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikseltä valunut tänne ja jääneet kun täällä provot saa enemmän huomiota

Vierailija
8/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylikseltä valunut tänne ja jääneet kun täällä provot saa enemmän huomiota

Yliksellä mikään ei riitä

Vierailija
9/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on pesiytynyt S24:ltä kiusaajaporukkaa. Samat jutut siellä, silli lemottaa ja palstaäijä stalkkaa naisia.

Vierailija
10/10 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Joni / Esarinmäen 5C

Hei Joni. Onpa mukavaa, että opettelette yhdessä koko luokka kirjoittamaan yhteiskunnallisia ja kantaa ottavia mielipidekirjoituksia. Huomaa, että kehitystä on kyllä tapahtunut.😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme