En tiedä nauraako sun vauva jo, mutta maailmassa ei ole mitään yhtä hauskaa ääntä kuin vauvan nauru.
En tiedä nauraako sun vauva jo, mutta maailmassa ei ole mitään yhtä hauskaa ääntä kuin vauvan nauru. Sellaista murhetta ei ole, mitä se ei poistaisi.
Kommentit (44)
Jos lapset ovat suunnitelmissa kuitenkin, niin annat vaan mennä. Asiat järjestyvät. Jos jää odottamaan sitä oikeaa aikaa, ei sitä välttämättä tule ikinä. Aina on syitä puolesta ja vastaan. Kyllä opiskelijana lasten saaminen ja hoitaminen on helpompaa kuin työuran alussa.
Naiset jota eivät hanki lapsia ovat isänmaan pettureita. Eikä heitä tulisi palkata.
Väestö tulee romahtamaan kaikkialla maailmassa (koska lapsia ei synny), mutta minua kiinnostaa lähinnä Suomen syntyvyys.
Venäjän propaganda yrittää saada naiset jäämään lapsettomiksi. Suomen elinvoima halutaan näivettää. Eikä tänne kannata silti tuoda massoittain huumeveikkoja ja terroristeja.
Suomalaisten on tehtävä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Kiva päästä repimään alapäänsä tohjoksi toistamiseen? Kivat sulle.
Te joilla on vauva/vauvoja, mitäpä jos kasvattaisitte ne kersanne kunnolla niin ei tarvitsisi jokapäivä todistaa lapsien ja nuorien todella alhaista käytöstä tai lukea niistä uutisista. Se ei vain yksinkertaisesti riitä, että niitä vauvoja ja lapsia vain paijataan ja ei aseteta ollenkaan sääntöjä ja rajoja ja pysytä niissä.
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä olen sitä mieltä, että nuorison ramppaaminen, lasten kiljuminen ja mopon pärinä - vauvojen naurusta ja jokelluksesta puhumattakaan - ovat kauneimpia ääniä maailmassa. Niissä kaikuu tulevaisuus
Olen aina unelmoinut äitiydestä. Tunne siitä, että minussa kasvaa uusi elämä, on kiehtonut minua. Hetki, jolloin tajusin olevani raskaana, oli taianomainen. Tunsin syvää onnea ja jännitystä sisälläni. Ajatus siitä, että minusta tulisi äiti, täytti minut kiitollisuudella. Katsellessani ultraäänikuvaa, näin pienen sydämen sykkivän. Kyynel vierähti poskelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä olen sitä mieltä, että nuorison ramppaaminen, lasten kiljuminen ja mopon pärinä - vauvojen naurusta ja jokelluksesta puhumattakaan - ovat kauneimpia ääniä maailmassa. Niissä kaikuu tulevaisuus
Olen aina unelmoinut äitiydestä. Tunne siitä, että minussa kasvaa uusi elämä, on kiehtonut minua. Hetki, jolloin tajusin olevani raskaana, oli taianomainen. Tunsin syvää onnea ja jännitystä sisälläni. Ajatus siitä, että minusta tulisi äiti, täytti minut kiitollisuudella. Katsellessani ultraäänikuvaa, näin pienen sydämen sykkivän. Kyynel vierähti poskelleni.
Oksennusrefleksi tätä lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jota eivät hanki lapsia ovat isänmaan pettureita. Eikä heitä tulisi palkata.
Väestö tulee romahtamaan kaikkialla maailmassa (koska lapsia ei synny), mutta minua kiinnostaa lähinnä Suomen syntyvyys.
Venäjän propaganda yrittää saada naiset jäämään lapsettomiksi. Suomen elinvoima halutaan näivettää. Eikä tänne kannata silti tuoda massoittain huumeveikkoja ja terroristeja.
Mene hullu hoitoon. Ympäristökatastrofit ja elinolosuhteet tietyissä maissa saavat valtavan pakolaistulvan vielä tulevaisuudessa aikaan ja sodat tulee vielä entistä enemmän lisääntymään. Miksi sinä idiootti kuvittelet, että haluan tehdä lapsen tänne maailmaan näkemään kaiken paskan minkä ihminen on täällä paskonut. Rakastaisin omaa lastani liikaa, että tekisin sen myöskään sen takia, että valtio haluaa hyötyä hänestä ihan kaiken ja jos valtio ei siihen pysty niin lapsestani tulisi sinun logiikallasi isänmaan petturi. Hitto mikä älykääpiö voitkaan olla.
Ihanaa lukea kerrankin joku positiivinen aloitus ja vieläpä lapsiaiheinen! Tottahan se on, että nauravat vauvat on jotain niin sydäntälämmittävää. Nauravat vauvat-videot taitaakin olla aika suosittua sisältöä YouTubessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksennusrefleksi tätä lukiessa.
Tää sama tyyppi laittaa täällä näitä samoja ällöjä äitiys fantasioitaan. Aika säälittävää
Mun vauva täyttäää pian 21v, että kyllä hän on aika monta kertaa jo elämässään nauranut.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa lukea kerrankin joku positiivinen aloitus ja vieläpä lapsiaiheinen! Tottahan se on, että nauravat vauvat on jotain niin sydäntälämmittävää. Nauravat vauvat-videot taitaakin olla aika suosittua sisältöä YouTubessa.
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksennusrefleksi tätä lukiessa.Tää sama tyyppi laittaa täällä näitä samoja ällöjä äitiys fantasioitaan. Aika säälittävää
Ja sen sijaan, että kirjottaisit jotain positiivista alotukseen sä päätät yrjötä sinne pahan olos. Jos sun tarkotus oli tässä ilmaista kuinka paljon parempaa lapseton elämä on niin viestien perusteella kuulostaa siltä, että ap on onnellinen elämäänsä ja sä et. Onnellinen ihminen puhuu positiivisia asioita, onneton negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vauva ei osaa tekonauraa eli vauvan nauru on aina ihan puhtaasti ilosta johtuvaa. Siksi se on niin tarttuvaa ja siitä tulee hyvälle mielelle. Olen kuvannut kaikkien meidän lasten vauvanauruja videolle ja kuuntelin niitä tänään töissä. En edes muistanut miten ihana ääni se on.
Luin kerran tutkimuksen, että naiset kenellä on useampi lapsi on oikeastaan tyhmempiä. Se oli hyvä tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Mun alapää on selvinnyt jo neljästi ilman "tohjoksi menemistä". Parit tikit on pitänyt laittaa, mutta miehen mukaan on erityisen käyttökelpoinen edelleen. Ja näin olisin itsekin tilanteen arvioinut.
Mitä hemmetin positiivista siinä on, että joku hullu laittelee tänne useamman äitiys fantasian?! Joku raja :D Ihan ku se olis jotenki tärkeäkin juttu puskea vauva tänne maailmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun alapää on selvinnyt jo neljästi ilman "tohjoksi menemistä". Parit tikit on pitänyt laittaa, mutta miehen mukaan on erityisen käyttökelpoinen edelleen. Ja näin olisin itsekin tilanteen arvioinut.
🤢🤮Niin varmaan..
Vierailija kirjoitti:
Vain 2 onnellisen, hyvinvoivan, rakastavan ja taloudellisesti hyvin toimeentulevan vanhemman kannattaa tehdä lapsia. Suomessa on niin paljon viinanhuuruisia vanhempia jne., että on parempi, että he eivät tee lapsia. On parempi, että perinnöllisistä sairauksista kärsivät ja heikkorakenteiset eivät tee lapsia. On parempi, että vaikeasti työllistyvät korkeakoulutetut eivät tee lapsia jne. Lasten elo tulee turvata kaikin tavoin, ennen kuin niitä kannattaa alkaa tekemään. Työllisyystilanne on todella huono, on YT:t joka kunnassa jne. Ympäristö on saastunut ja aivoistamme 0,5 % on mikromuovia. Ei todellakaan kannata tehdä lapsia, ennen kuin maapallo ja Suomi on korjattu.
Rakastan vauvojen ja taaperoiden naurua. Yksi elämän pieniä iloja katsoa heidän iloa.
Olet niin yksinkertainen, että varmasti olet aloittaja. Rauhoitu vähän noiden viestien kanssa, vähempikin riittää :)