"Haluttomuus" ja mies väittää vastaan toiveilleni
Tuttu tarina, pidempi suhde, lapsia, seksielämä pikkuhiljaa jäänyt vähemmälle. Suurin syy lienee se, että seksi, silloin kun sitä on, ei ole itselleni enää kovin tyydyttävää. Mies ei huomioi arjessa mitenkään, ei välttämättä puhu tai kosketa ollenkaan, ei huomioi merkkipäiviä tms. Sama toistuu sängyssä, esileikkiä ei ole eikä esimerkiksi pussailua, koskettelua vaan suoraan käsiksi alapäähän jne.
Vielä joitakin aikoja sitten yritin kaikenlaista, ostin erilaisia asuja, järjestin lapsille hoitajan, varasin hotellihuoneen tai keksin kotona jotain extraa. Hierontaa, erilaisia juttuja joilla saa virikettä makkariin. Se hiipui siinä vaiheessa kun huomasin ettei toinen "anna takaisin", vaan kaikki esileikki ja virikkeet olivat omalla vastuullani, vaikka olisin itse tarvinnut niitä syttymiseen ja orgasmeihin. Kerran ostin itselleni asukokonaisuuden jossa oli kahleet kiinni, että siitä vain sitomaan kiinni 😉 mies irrotti ne ja sanoi ettei niitä tarvita. Ei kai sitten. Mies siis myös tietää että tykkäisin joskus, edes kerran, tulla sidotuksi kiinni.
Nyt kun aloin varovasti puhumaan siitä, että kaipaisin enemmän esileikkiä ja "sytyttelyä", mies sanoi vaan että meillähän on esileikkiä. Että ilmeisesti se siitä, turha odottaa enempää?
En nyt tiedä mitä tällä haen. Kaipa halusin purkaa pahaa mieltä siitä, ettei mies kuuntele mitä yritän sanoa. Kuunnelkaa hyvät ihmiset jos se "haluton" osapuoli yrittää puhua tai muutoin ilmaista itseään.
Kommentit (22)
Meillä on vähän sama tilanne. Miehellä on tosi spesifejä mieltymyksiä seksin suhteen jotka on mulle ollu fine ja olen innolla osallistunut mieltymyksiin. Olen itsekin alkanut aidosti pitää niistä miehen mieltymyksien toteuttamisesta.
Seksi on hyvää, monipuolista, leikittelevän ja molempien orgasmiin päättyvää silloin kun leikitään miehen mieltymysten mukaan. Muuten ollaankin sitten melkein siinä pisteessä, mitä ap kuvaa. En aina jaksaisi sitä samanlaista seksiä vaan kaipaan muutakin. Mies ei tunnu tajuavan tätä laisinkaan.
Tiedän että fetisseille ei voi mitään ja ne on aina sitä parasta seksiä, mutta voisi mieskin edes yrittää muita juttuja Mun seksielämä on nykyään tasapainottelua turhautumisen kanssa.
Samankaltainen tarina mulla, ja useamman miehen kanssa. Itse olen hyvin miellyttämisen haluinen, ja olen toteuttanut suhteissa paljon miesten toiveita, myös sellaisia jotka ovat itselleni epämieluisia (liikaakin, moneen asiaan on tullut täydellinen yökötys lopulta kun en itse niistä nauttinut mutta tein silti...).
Olen aktiivisesti kysellyt ja kokeillut mistä mies pitää, ja kertonut mistä itse pitäisin (miehet ei ikinä kysy btw). Olen mennyt hyvin pitkälle ohi mukavuusalueeni. Mutta tilanne on vaan mennyt aina siihen että minä annan, teen, näen vaivaa, mutta minun toiveeni ja preferenssini unohdetaan ja ignoorataan. Mies ei koskaan halua edes kokeilla mitään mikä ei ole ihan sitä "ominta tuttua juttua". Sitten hommasta meneekin täysin maku, kun en koskaan saa itselleni mieluista seksiä vaikka kyse ei edes ole mistään ihmeellisyyksistä. Ja olen kertonut, selittänyt, näyttänyt mallia... Miehet vaan ei välitä.
Ja nämä suhteet ovatkin sitten loppuneet, avioliitossani 5 viimeistä vuotta olivat seksittömiä kun en enää vain pystynyt yksipuoliseen, itselleni epämieluisaan seksiin. Nyt olen tehnyt periaatepäätöksen että jos Seksi ei suju heti (ts mies luontaisesti tykkää siitä mistä minäkin) en edes ala suhteeseen. Miksi turhaan, kun en usko enää että miehillä riittää mielenkiintoa muuttaa tapojaan / tehdä mitään joka ei täysin vastaa heidän perusmieltymyksiään.