Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Haluttomuus" ja mies väittää vastaan toiveilleni

Vierailija
26.08.2024 |

Tuttu tarina, pidempi suhde, lapsia, seksielämä pikkuhiljaa jäänyt vähemmälle. Suurin syy lienee se, että seksi, silloin kun sitä on, ei ole itselleni enää kovin tyydyttävää. Mies ei huomioi arjessa mitenkään, ei välttämättä puhu tai kosketa ollenkaan, ei huomioi merkkipäiviä tms. Sama toistuu sängyssä, esileikkiä ei ole eikä esimerkiksi pussailua, koskettelua vaan suoraan käsiksi alapäähän jne. 

Vielä joitakin aikoja sitten yritin kaikenlaista, ostin erilaisia asuja, järjestin lapsille hoitajan, varasin hotellihuoneen tai keksin kotona jotain extraa. Hierontaa, erilaisia juttuja joilla saa virikettä makkariin. Se hiipui siinä vaiheessa kun huomasin ettei toinen "anna takaisin", vaan kaikki esileikki ja virikkeet olivat omalla vastuullani, vaikka olisin itse tarvinnut niitä syttymiseen ja orgasmeihin. Kerran ostin itselleni asukokonaisuuden jossa oli kahleet kiinni, että siitä vain sitomaan kiinni 😉 mies irrotti ne ja sanoi ettei niitä tarvita. Ei kai sitten. Mies siis myös tietää että tykkäisin joskus, edes kerran, tulla sidotuksi kiinni.

Nyt kun aloin varovasti puhumaan siitä, että kaipaisin enemmän esileikkiä ja "sytyttelyä", mies sanoi vaan että meillähän on esileikkiä. Että ilmeisesti se siitä, turha odottaa enempää? 

En nyt tiedä mitä tällä haen. Kaipa halusin purkaa pahaa mieltä siitä, ettei mies kuuntele mitä yritän sanoa. Kuunnelkaa hyvät ihmiset jos se "haluton" osapuoli yrittää puhua tai muutoin ilmaista itseään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos nyt joku luulee että en ole aiemmin sanonut mitään tai yrittänyt puhua niin kyllä olen, monin tavoin, mutta lopputulos on tämä. Ap

Vierailija
2/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on perhe-elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😔 olen pahoillani. Tiedän miten raskasta tuo on, vaikuttaa niin kamalasti myös suhteen henkiseen puoleen. Minulla oli exän kanssa sama ongelma. Hänen kanssa kun keskusteli niin totesi asian olevan kahden kauppa (?). Kumma, koska häneltä otin kyllä usein suihin ja hän ei ilmaissut olevansa tyytymätön asioihin, joten en kyllä vieläkään ymmärrä mitä tuolla sitten lopuota tarkoitti. Kommunikaatiomme ei tosiaan muutenkaan toiminut 😂

Anteeksi, mutta en osaa sanoa mitään lohduttavaa tai järkevää tähän. Asiasta olet jo koittanut puhua joten se kortti on jo käännetty...

Vierailija
4/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on saanut hyvää seksiä, niin sitä haluaa aina vaan lisää.

Vierailija
5/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko sinä siis erilaista seksiä vai enemmän huomioimista arjessa? En ihan saanut kiinni siitä kumpi on isompi ongelma. 

Toki oletan että tarvitset nimenomaan erilaista seksiä koska se on se miten itse yritit tilannetta muuttaa asuilla ja leluilla? 

Ehkä te sytytte vaan niin erilaisesta seksistä sitten. Mies on enemmän vanilja kuin sinä. Teillä on kuitenkin joskus ollut tyydyttävä seksielämä? 

Vierailija
6/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko sinä siis erilaista seksiä vai enemmän huomioimista arjessa? En ihan saanut kiinni siitä kumpi on isompi ongelma. 

Toki oletan että tarvitset nimenomaan erilaista seksiä koska se on se miten itse yritit tilannetta muuttaa asuilla ja leluilla? 

Ehkä te sytytte vaan niin erilaisesta seksistä sitten. Mies on enemmän vanilja kuin sinä. Teillä on kuitenkin joskus ollut tyydyttävä seksielämä? 

Ajattelisin että se huomiointi arjessa kertoo paljon myös siitä, miten paljon toiveita ja tarpeita kuunnellaan sängyssä. Kaipaisin siis enemmän sekä sytyttelyä että esileikkiä/koskettelua sängyssä. Eli jotain muuta siihen seksiin kuin mitä nyt on, en muista edes koskaan olleeni kostea ilman ovulaatiota seksin aikana. Ei vaan ehdi mukaan, liukkari on kaveri :( Vaikea haluta seksiä kun pitäisi itsensä kiihottaa nollasta sataan ilman mitään ärsykkeitä. Saiko tästä nyt kiinni yhtään 😅

Vierailija
7/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että se huomiointi arjessa kertoo paljon myös siitä, miten paljon toiveita ja tarpeita kuunnellaan sängyssä. Kaipaisin siis enemmän sekä sytyttelyä että esileikkiä/koskettelua sängyssä. Eli jotain muuta siihen seksiin kuin mitä nyt on, en muista edes koskaan olleeni kostea ilman ovulaatiota seksin aikana. Ei vaan ehdi mukaan, liukkari on kaveri :( Vaikea haluta seksiä kun pitäisi itsensä kiihottaa nollasta sataan ilman mitään ärsykkei

Niin siis onko teillä joskus ollut tyydyttävä seksielämä?

Vierailija
8/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja alkuun toki seksiä oli enemmän, mies oli jo silloin vähän ujompi kyllä, mutta ajattelin että seksielämäkin on sellainen asia joka kehittyy ajan kanssa paremmaksi. Ei se mulle koskaan ole ollut elämäni parasta seksiä, mutta tosiaan, ajatuksissani kehityskelpoista. Ja ennen lapsia tottakai oli aikaakin niille pidemmille sessioille joissa sain itse itseni sopivaan tilaan.

Vierailija
9/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi ap. Ota uudelleen puheeksi, ja sano että joo, haluaisin enemmän esileikkiä. Jos yhä on sama vastaus niin taidat tiedä mikä on järkevää.

Vierailija
10/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon itse huomioit miestä arjessa kosketuksin ja sanoin? Kuinka paljon teillä ylipäänsä on ollut läheisyyttä aiemmin?

On turha odottaa miehen osaavan lukea ajatuksia ja toiveita, ne pitää sanoa ja itse myös näyttää. Hellyys ja läheisyys lisääntyvät kun niitä toteuttaa itsekin.

Kuulostaa siltä, että ei ole yhtäkkinen muutos tämä tilanne vaan tähän on yhdessä ajauduttu kun parisuhteesta ei ole pidetty huolta.

Vierailija
11/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamasi seksi on vain niin huonoa ettei miehesi halua sitä. Sillä hyvää ja orgasmeja tuottavaa seksiä haluaa aina vain enemmän ja enemmän, niin olen täältä lukenut.

Voit lohduttautua sillä että sinulla on nyt puolet enemmän seksiä kuin mitä parin vuoden päästä tulee olemaan. Vaihdevuodet lopettaa sinunkin seksinhalusi, sitten voitte keskittyä oleellisimpiin asioihin.

Vierailija
12/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on ehkä vähän epäreilua jos seksi ei ole koskaan ollut itselleen kovin tyydyttävää niin antaa toisen ymmärtää että se on sitä. En tiedä oletko tehnyt niin vai oletko aina sanonut miehelle sen olevan korkeintaan kehityskelpoista. Ja toisaalta mikä on sun oma vastuu siinä että olet jäänyt suhteeseen ja tehnyt siihen lapsetkin jos tyydyttävä seksielämä olisi kuitenkin sulla ollut toiveissa. 

Vierailija
13/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kahden kauppa. Jos se on huonoa, se on huonoa 50 % sinun panostuksestasi myös eikä vain miehen takia.

Vierailija
14/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon itse huomioit miestä arjessa kosketuksin ja sanoin? Kuinka paljon teillä ylipäänsä on ollut läheisyyttä aiemmin?

On turha odottaa miehen osaavan lukea ajatuksia ja toiveita, ne pitää sanoa ja itse myös näyttää. Hellyys ja läheisyys lisääntyvät kun niitä toteuttaa itsekin.

Kuulostaa siltä, että ei ole yhtäkkinen muutos tämä tilanne vaan tähän on yhdessä ajauduttu kun parisuhteesta ei ole pidetty huolta.

Se väheni sekin puoli, kun tilanne eteni siihen että mennessäni halaamaan tai koskettamaan mies työnsi kättä housuihini tai vastaavaa. Muutenkin heittelee paljon kaksimielisiä vitsejä jos olen alasti/pukemassa tms. ja tietää että se lähinnä ahdistaa (varsinkin jos lapset ovat kuulemassa).

Mies muutenkin viihtyy enimmäkseen omissa puuhissaan iltaisin/viikonloppuisin, meillä on tosi vähän yhteistä aikaa - jos järjestän lapset hoitoon, saattaa todeta että nyt onkin hyvä hetki mennä kalaan. Ei ole oikeastaan koskaan järjestänyt tai halunnut tehdä asioita yhdessä, tajusin joku aika sitten että minähän se olen joka niitä tekee (järjestää lomia/yhteistä tekemistä). Kyllä siihenkin kyllästyy, yksipuolisiin hellyydenosoituksiin ja olemaan aina se joka aktiivisesti yrittää. 

Mies siis tässä vaiheessa syyttää minua seksin vähyydestä, mutta ei toisaalta kuuntele mitä haluaisin. Vuoropuhelu puuttuu enkä oikein jaksaisi "jankuttaa".

Vierailija
15/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies kuulostaa lainkaan ujolta. Ehkä hän on kuvitellut että sinä nimenomaan haluat suoraa toimintaa kun olet itse ostellut asuja ja leluja? 

Vierailija
16/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä tilanteelta molemmin puolin.

Kiinnitin tuolla aiemmin huomiota siihen, että sanoit kertoneesi miehelle, että kaipaat enemmän esileikkiä, johon miehesi vastasi että teillähän on sitä jo.

Oletko kertonut konkreettisemmalla tasolla miehelle, millaista esileikkiä haluat? Ehkä mies ihan oikeasti kuvittelee, että se käsi suoraan housuihin on sitä esileikkiä, jota kaipaat. Sanoit myös, että liukkari on pakollinen, koska et ehdi kiihottua. Ymmärtääkö miehesi miksi käytätte liukkaria, ilmeisesti ei? Auttaisiko miestä ymmärtämään että asioille olisi ehkä hyvä tehdä jotain, jos selittäisit tuosta liukkarinäkökulmasta? Siis että jos et ehdi kostua kunnolla, niin esileikkiä ei varmaankaan ole ollut sinun tarpeisiisi riittävästi, ja jos seksissä toistuvasti ohitetaan sinun tarpeesi, niin onko se sitten yllättävää, että seksi ei välttämättä niin hirveästi innosta.

Jos mies on niin vaniljainen tapaus, ettei innostu mistään sitomisleikeistä tai asuista, niin ehkä niiden kautta ei kannata heti alkuun yrittää vaihtelua. Olisiko mahdollista, että ainakin alkuun ottaisit itse hieman johtavamman roolin? Kun mies alkaa työntää kättä jalkoväliisi tai yrittää yhdyntää liian aikaisin sinulle, niin siirrät käden pois, leikitellen toki eikä mitenkään vihaisesti, ja sanot että suudellaan ensin tai vastaavaa. Onko mahdollista että esimerkiksi näytät miehelle, miten haluaisit tulla kosketuksi ja lämmittelet itse itseäsi samalla kun kiusoittelet miestäsi? Tai voisitko pyytää miestä nuolemaan tai istua hänen kasvoilleen, jos kaipaat suuseksiä itsellesi?

Kaikilta sellainen johtavamman roolin ottaminen ei tule luonnostaan, mutta sitäkin voi harjoitella.

Ideaalitilanne tietenkin olisi sellainen, että mies kuuntelisi sinunkin tarpeitasi ja hommaa voisi edistää myös keskustelun kautta, mutta nyt tilanne ei taida olla (enää?) sellainen, että sitä kautta päästäisiin eteenpäin. 

Tsemppiä tilanteeseen!

Vierailija
17/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä 

Moni mies antaa todella huonoa heteroseksiä

Vierailija
18/22 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap siitä mitä kirjoitit  Kyllähän tuosta ihan meistä mies kun mies löytää jotenkin itsensä . Ei sitä vaan aina muista tai tajua niitä naisen tunteita.  Haluaisin minäkin olla parempi ja huomaavaisempi, mutta aina huomaa , että huomaavaisempikin olisi taas voinut olla tai jonkun tyhmän vitsin olla sanomatta ja järjestellä yhdessä olemisia jne. Älä nyt luovuta, kerro edelleen miehellesi  toiveistasi  Olet ihana nainen.

Vierailija
19/22 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten saada toinen tekemään yhteistyötä ja puhumaan, jos toinen ei tee tai puhu? 

Pakottaminen ei auta eikä nalkuttaminen. Pakko kai vaan kiltisti yrittää. Tai sit ihan oikeasti eroat. 

Todennäköisesti teidän yhteiselo ei ole helppoa miehellekään, mutta muten parantaa sitä jos hän ei suostu siihen. "Näitä ei tarvita" ja kaksimieliset vitsit kuulostavat jopa valtapeliltä ja toisen alistamiselta. 

Vierailija
20/22 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on tämäkin parempi tilanne kuin niiden miesten tarinat täällä, jotka menevät tyyliä: yritän lämmitellä, yritän järjestää romantiikkaa mutta vaimoa ei vaan kiinnosta. 

Tässä tilanteessa sentään molemmilta puuttuu jotain, eli voisitte tehdä yhteistyötä asioiden parantamiseksi jos mies vaan tekisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan