Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä oikeastaan tietää onko lämpöä ...jos on lämpöä ei pääse hammaslääkäriin huomenna

Vierailija
26.08.2024 |

Jos normi aamulämpö on 36,6 ja nyt kun mittasin on 37, 0 ja iltapäivällä oli 37 3, niin onko se lämpöä. En pääse lääkäriin, jos aamulla on lämpöä. Soitin ja kysyin tänään.

Mutta aamulla kai aina alempi lukema, eli mitä ihmettä. Mun lpitää aamulla soittaa ja kertoa mikä tilanne ja jos on lämpöä, niin käynti peruuntuu.

Nyt on on flunssainen olo, se lämpö, kurkkukipu, vähän tukkoinen nenä. Kai tämä oli tässä sitten. Vaikka aikaisin aamulla olisi hetken parempi olo, niin turha riski mennä...hampaan poisto leikkaamalla olisi pitänyt olla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuon enempää ole, niin et sano asiasta mitään vaan menet sinne. Ei siihen kuole.

Vierailija
2/5 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on tosiaan sairaalassa tehtävä leikkaus, ei normi hammaslääkäri.  Olivat aika painokkaasti sitä mieltä lämpöily on este. Siitä kestää parantua aika kauan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aivastuttaa myös, lämpö edelleen se 37. Vilunväreitä myös. Ei ole kyllä normaali olo.  Uuden ajan saamiseen menee varmaan kauan. 

Lisäksi olin jännittänyt tätä ihan hirveästi,  mutta olin valmistautunut mrnemään huomenna. Ja nyt en voikaan. Voi itku.

Vierailija
4/5 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Tietenkin..olo ei sillä lämmöllä edes ole niin väliä.jos oot flunssassa niin sulla on infektio. Et voi silloin mennä jos infektiossa meno on kieletty.

Vierailija
5/5 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kielletty, surettaa vaan että näin kävi.