Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
U2:n Achtung baby on bändin paras levy koska se ei kuulosta yhtään U2:lta
Itse valitsisin juurikin tältä Achtung Babylta elämäni biisin. Mutta se ei olisi One, vaan Until the End Of The World, jonka olen onnistunut kuulemaan livenäkin viidesti.
Chydenius on sitten varmaan Annikan. Annikan mies on demari
valtion musiikkiohjelma on parasta. tästä on hyvä maksaa puoli miljardia. pelle miljoona tuossa sdp:n lemmikinä.
Olipa mautonta tuo 2 mieslaulajaa ja suihkukohtaus. Vai halusivatko kertoa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Olipa mautonta tuo 2 mieslaulajaa ja suihkukohtaus. Vai halusivatko kertoa jotain?
Mä luulen kanssa että halusivat kertoa jotain. Katjakin vitsaili asiasta.
Moottoritie on kuuma -levyllä bassoa soitti 16-vuotias Sami "Yaffa" Takamäki. Jos joku ei tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi mies- ja naislaulaja?
Susanille on nyt pakko antaa respectiä elämän biisin valinnasta... valitsi mestariteoksen ylitse muiden... :) Tämä biisi soi vielä tuhansienkin vuosien päästä...
Koskettava ja kauniisti kerrottu tarina Susanilla.
Vierailija kirjoitti:
Eerolla vapisee kädet.
Sama pisti silmään.. MS tauti tai Parkinsonin tauti ???
Nyt vähän liian pitkä tarina Susan.. Vaikka kaunis onkin. Ei kai tarkoitus ole elämänkertaansa kertoa
Liian pitkään höpöttää Susani.
Ooh, Lindan hieno valinta! Nollia ja ykkösiä - ei puolikasta. Nerokasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu tämän ajan henkeen.. kaikki pitää mennä woken kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko pojille tullut Linda Liukkaasta mieleen. Samalla tavallahan tällä palstallakin tuli mielleyhtymä nimestä toiseen aiheeseen.
Katja on kerrankin aidosti oikeasti innostunut ja ihmeissään, kun kukaan (hänkään) ei tiedä kenen biisit ovat :D
Sanoispa Katja Annikalle, että "riittää jo" --- nyt.
Luulin, että kaikki tiesivät, että jokainen vieras sanoo useamman elämän biisi -toiveen. Niistä valitaan jokin, jota tarjotaan jollekulle. Jos tämä ei halua sitä, sitä voidaan tarjota toiselle laulajalle. Toisinaan taas biisi vaihtuu.