Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku Veijalainen on ollut aina luontaisen positiivinen ja fiksusti sanavalmis esiintyjä, olipa kiva nähdä häntä pitkästä aikaa. Lapsuudessani 70-80-luvuilla näkyi monessa mukana.
Missä ohjelmissa Veijalainen oli 80-luvulla televisiossa? Olin itse lapsi silloin ja muistan hänet siltä ajalta, mutta en muista, että mistä ohjelmista hän oli tuttu, vakiokasvona.
Wikipedian mukaan oli Radio ykkösen toimitusjohtajana sekä Apu ja Katso-lehtien päätoimittajana. Televisio puolesta ei löydy mainintaa.
Juonsi ohjelmaa nimeltä Ohimennen Jyrki Hämäläisen kanssa. Taisi olla 1960-lukua. Sitten juonsi Maikkarilla jotain senioreille suunnattua Studio 55 tjsp ohjelmaa.
Tässä oli kyse 80-luvun ohjelmista, ei 60-luvun tai tämän vuosituhannen. Kyllä minä nuo olisin tiennyt.
Sori Annika, mutta kulaan ei halua nähdä tossukka-Orpoa (uudestaan?) ohjelmassa. Tuskin Petteri osaisi elämänsä biisiäkään itse valita, vaan Riikka tekisi senkin hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet ME haluttaisiin nähdä Elämäni biisissä?
Sanna Marin.
Taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hector (voi tulla mieleen tuosta loppusikermästäkin kyllä)
Oli jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin.
Otetaan koko Marin ex viisikko hallinto mukaan ja kun ohjelma on päättynyt viedään nämä riittävän pitkälle vankeustuomiolle kaikista tehdyistä tuhoista Suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Ismo Alangon näkisin mielelläni ja en yllättyisi, jos sieltä tulisi esim Alice Cooperia
New York dollsia vois tulla myös.
Jenni Haukio
Suzanne Innes-Stubb
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio
Suzanne Innes-Stubb
Yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sori Annika, mutta kulaan ei halua nähdä tossukka-Orpoa (uudestaan?) ohjelmassa. Tuskin Petteri osaisi elämänsä biisiäkään itse valita, vaan Riikka tekisi senkin hänen puolestaan.
Sitten kun Katja kysyisi miksi juuri tämä on sinun elämän biisi, Orpo kuiskaisi mikkiinsä: "En muuta keksinyt".
Minä kuuntelin mieluusti Saarikon tarinan. Hänellä on puheen lahja. Kaunista sanan käyttöä tässä. Enkä ole puolueensa väkeä.
Miksi ehdotatte sellaisia, jotka ovat jo olleet vieraina? Hector, Marin ja Holopainen on jo nähty tässä formaatissa. Ettekö seuraa ohjelmaa?
Hyviä biisejä tänään.
Anttia on aina kiva nähdä.
Eero tärisi todella paljon, joku sillä on.
Annikan tarina oli koskettava kun puhui vauvastaan.
Harmi, ettei Miki Liukkonen ehtinyt käydä ohjelmassa. Olisikohan valinnut Radioheadia vai The Beatlesia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ehdotatte sellaisia, jotka ovat jo olleet vieraina? Hector, Marin ja Holopainen on jo nähty tässä formaatissa. Ettekö seuraa ohjelmaa?
En ole nähnyt kaikkia kausia. (Ehdotin Marinia.) En tiedä, ketä on jo ollut. Kysymys kuitenkin oli, ketä itse haluaisin nähdä. Ei tää oo niin vakavaa. Tuskin EB-tiimi täältä vinkkejä vieraiksi noukkii.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä biisejä tänään.
Anttia on aina kiva nähdä.
Eero tärisi todella paljon, joku sillä on.
Annikan tarina oli koskettava kun puhui vauvastaan.
Anttikin tärisi, ainakin ääni.
Ohjelman valopilkku oli iloinen ja sirrisilmäinen Linda. Ei ollut tuttu, mutta nyt on. Ihan ok oli ilta. Bändi ja laulajat tulittivat.
Antti on sympaattinen ja aito.
Ketä voi kiinnostaa vieraiden ihmisten musiikkimaku???? Ei mitään järkeä!!
Andyä ei saisi hiljenemään edes Katja.