Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Annika ja Suvi menevät kuvausten jälkeen yhdessä leipomaan pulla ja syömään sitä iskelmiä kuunnellen.
😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku Veijalainen on ollut aina luontaisen positiivinen ja fiksusti sanavalmis esiintyjä, olipa kiva nähdä häntä pitkästä aikaa. Lapsuudessani 70-80-luvuilla näkyi monessa mukana.
Missä ohjelmissa Veijalainen oli 80-luvulla televisiossa? Olin itse lapsi silloin ja muistan hänet siltä ajalta, mutta en muista, että mistä ohjelmista hän oli tuttu, vakiokasvona.
Wikipedian mukaan oli Radio ykkösen toimitusjohtajana sekä Apu ja Katso-lehtien päätoimittajana. Televisio puolesta ei löydy mainintaa.
Mm. Ohimennen. Taisi olla eka telkkarin nuoriso-ohjelma 60-luvun puolessavälissä. Kyllä niistä on näytetty klippejä telkkarissa aika ajoin.
60-luku ei ole 80-luku.
Eri
One on Annikan leipomisbiisi.
Mä pidän tosta Antti kurosesta! Onneksi saa olla vähän rennommissa olosuhteissa tuolla sohvalla!
Kivittäkää Tero huutamasta Onea
U2 One - U2:n kultaisilta ajoilta, tänään onkin 3 hienoa kappaletta ollut;
Tehosekoitin
U2
Depeche Mode
Vai olisko One Susanin ja Tehis Annikan? Kepun ruorissa ja ministerinä kuvitteli, että maailma on sen.
Vierailija kirjoitti:
Kivitetään sut huonosta kommentista!
Hiukan turhan kunnianhimoisia biisejä on nyt laulajat ottaneet. Hyviä kyllä ja hienoa, ettei mennä helpoimman kautta. Mutta.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen on sunkin elämä.
Surullinen on munkin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ääni riitä. Vaikka huutaa. Huoh!
Linda Liukas. On siinä naisella härski nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tartte puolikasta on Annika Saarikon.
Ei varmaan ole, koska Annika on kepulainen ja biisi oli vassari-Chydeniuksen.
Annikalla kylläkin on vassaripuoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ääni riitä. Vaikka huutaa. Huoh!
Bonohan onkin todellinen huippulaulaja :D
Sana J E E S U S mainittu One -biisissä!
Pöh. Yrittävät keksiä jotain kummallista, että vaikuttaisivat fiksuilta.