Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Toisaalta Linda syötti niin nopeasti Eerolle, että saattoi olla Lindan oma.
Vierailija kirjoitti:
Annika on niin kauniin näköinen.
Huomasin saman. Annika on vaan kaunistunut. Kun ei ole stressiä eduskuntatyöstä niin sekin voi vaikuttaa yleiseen hyvinvointiin. Kaunis seesteinen olemus.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan turhan kunnianhimoisia biisejä on nyt laulajat ottaneet. Hyviä kyllä ja hienoa, ettei mennä helpoimman kautta. Mutta.
Ei ne laulajat niitä biisejä valitse. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää Tero huutamasta Onea
Ei vaan ääni riitä. Vaikka huutaa. Huoh!
Näin juuri; Tehosekoitin, U2, Depeche Mode - näitä ei vain voi vetää karaokena kuten tänään...
Olen kaunis-Heinäluoma
Enjoy The Silence-Linda Liukas
Ei puolikasta-Annika Saarikko
Maailma on sun-Antti Kuronen
One-Susani
Onko Annika laihtunut? On hyvän näköinen ja rento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ääni tuolla toimittajalla.
Tulee äänen sävystä vähän mieleen se yksi vanhempi mies, jota ennen imitoitiin paljon. Olikohan nimi Heikki Kahila.
Muuten, ulkonäkökin vähäsen natsaa tuohon vanhaan tanssivaan uutisankkuriin.
Enjoy the silence. Minun ja tyttäreni elämäni biisi. Livenäkin nähty. Tässä musiikki ok, laulu no joo. Tuo biisi on minulle elämää suurempi. Sanat ei riitä kertomaan sen merkitystä. Jos jostain minut joskus muistetaan, niin tuosta biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan turhan kunnianhimoisia biisejä on nyt laulajat ottaneet. Hyviä kyllä ja hienoa, ettei mennä helpoimman kautta. Mutta.
Niin ei sanottukaan. Laulajille tarjotaan valittuja biisejä. Ottavat sitten tai jättävät.
Hyvä tulkinta Depeche Modesta
Vierailija kirjoitti:
Sana J E E S U S mainittu One -biisissä!
Korvauksia hakemaan kiireesti, koska ei etukäteen varoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniska oli loistava.
Ei tod. Täti yritti olla punk. Eli huusi kovaa. Ei toimi.
Ja Pellekö ei itse huutanut?
Punk-biisistä kaikki muut suoriutuivat uskottavasti paitsi Diandra. Yleensä Didi on mun ykkönen, mutta tuohon ei sopinut yhtään. Kuulosti liian lapselta/teiniltä, lauloi niin korkealta ja kimeästi.
Vierailija kirjoitti:
Enjoy the silence. Minun ja tyttäreni elämäni biisi. Livenäkin nähty. Tässä musiikki ok, laulu no joo. Tuo biisi on minulle elämää suurempi. Sanat ei riitä kertomaan sen merkitystä. Jos jostain minut joskus muistetaan, niin tuosta biisistä.
Mahtavaa että täällä on meitä joille Depeche Mode on elämää suurempi ja tämä biisi on todellakin monille Depeche Mode faneille se elämää suurempi biisi :) T. Miespuolinen joka valitsisi aina myös tämän biisin.
U2:n Achtung baby on bändin paras levy koska se ei kuulosta yhtään U2:lta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei sanottukaan. Laulajille tarjotaan valittuja biisejä. Ottavat sitten tai jättävät.
Juu. Siitähän vasta olisikin hieno ohjelma tullut, kun olisivat jättäneet laulamatta.
Oho en ois arvannut Eeron biisiä.
Eeron (SDP) on tuo Halkola-Chydeniuksen biisi.
Antin se Pelle Mijoona.
Tylsä ja pliisu Tehosekoittimen nyyhkybiisi on joko Susanin tai Saarikon, riippuu mikä on vika biisi.
One on Lindan. Toisaalta sopisi myös Eerolle, mutta on ainoa, jole Chyde passaa, joten en vaihda
Viimeisin vielä kuulematta. Jos se on joku suomi-iskelmä, niin Saarikon. Jos joku naisen laulam voimaantumisbiisi, niin Susanin.