Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, rehellisesti: oletko saanut joskus parempaa seksiä kuin mitä oma miehesi tarjoaa?

Vierailija
26.08.2024 |

Kuinka monella on näin? Onko tämä ongelma tai harmittaako tämä vuodesta toiseen? Tai haikailetko jonkun entisen rakastajasi perään edelleen? Vai onko tällainen asetelma peräti ihan yleinen? 

Niin harvainaista kuin se onkin, olen itse harrastanut seksiä vain oman mieheni kanssa (olen yli 30 vuotta) ja näin ollen on vaikea kuvitella tilannetta, olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ole paras seksikumppani.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen jo kyynistynyt keski-ikäinen nainen, mutta todellakin olen saanut parempaa seksiä "entisessä elämässä" useammaltakin mieheltä. Veikkaisin, että tämä on ihan tavallista. Harva kai sitä elämänkumppania pelkästään seksin laadun perusteella valitsee, vaan eiköhän se ole kokonaisuus joka ratkaisee. 

Ja minulla on siis nautinnollista seksiä aviomieheni kanssa, mutta ei hän taidoiltaan, intohimoltaan ja vehkeiltään minulle sopivin kaikista kokemistani rakastajista ole.

Vierailija
2/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta naimisissa joten peruskauraa ilman intohimoa panemme. Eli kyllä, on ollut himokkaampaa muiden kanssa. Ja edelleen on harvoin kun vierasta saan. Mieheni on hyvä ja turvallinen ja osin järkivalinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut seksiä kenenkään muun, kuin aviomieheni kanssa.

Vierailija
4/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ajatellaan vaikkapa tilannetta, että nainen olisi ollut ennen avioliittoaan 20 miehen kanssa, niin siinä on se 5% mahdollisuus, että juuri se aviomies olisi paras. Että mieluummin sanoisin niin päin, että on harvinaisempaa, että se aviomies on se paras. Toki sitten jos kumppaneita on vain muutama niin todennäköisyys paranee.

Vierailija
5/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten edes lasketaan paremmaksi seksiksi? 

Vierailija
6/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten edes lasketaan paremmaksi seksiksi? 

En ole AP, mutta olettaisin, että paremmalla seksillä tarkoitetaan seksiä, josta henkilö on nauttinut enemmän kuin seksistä oman puolison kanssa. Vähän kuin parempi ruoka on paremman makuista kuin huonomman makuinen ruoka.

Vierailija
7/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut miehiä elämässä aika monta...mutta kyllä se oma mies on 110% paras, tai enemmänkin.

Vierailija
8/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt ajatellaan vaikkapa tilannetta, että nainen olisi ollut ennen avioliittoaan 20 miehen kanssa, niin siinä on se 5% mahdollisuus, että juuri se aviomies olisi paras. Että mieluummin sanoisin niin päin, että on harvinaisempaa, että se aviomies on se paras. Toki sitten jos kumppaneita on vain muutama niin todennäköisyys paranee.

No voihan se mennä niinkin, että piti käydä 20 kumppania läpi ennenkuin löytyi tarpeeksi hyvä.

Vierailija
9/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen kannattaisi edes valita puolisoksi  muuta kuin sellaisen jolta saa parasta seksiä? Mitä järkeä haikalla jonkun toisen miehen antaman seksin perään koko ikää.  Sama toki toisinkin päin. Itselle ollut  ainakin intohimoisen seksin merkitys numero 1 parisuhteessa ja siihen alkaessa ja myös parisuhdeseksistä nauttiessa. 

Vierailija
10/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiihottavinta ja kovimman orkun antoi seksi, kun kaunis nainen vietteli, sormetti ja nuoli minut. Oliko se sitten parempaa kuin n. 5000 seksikertaa oman miehen kanssa. Varmaan top 100 tai ehkä top 10 pääsi joka tapauksessa.

Vierailija
11/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla on ollut vain pari kolme hyvää ja mies on niitten loppujen huonojen joukossa.

Vierailija
12/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on hyvä seksi? 

Tekninen osaaminen on aika mitätön osa, kun kuitenkin tärkeää on se, miltä se tuntuu. 

Totta kai seksissä on enemmän jännitystä, jos kyseessä ei ole 500. kerta saman ihmisen kanssa. Eiköhän ole jopa oletus, jännite on huonompi oman kumppanin kanssa. 

Luottamus ja uskallus heittäytyä taas ovat - toivottavasti - paljon paremmat sen oman vanhan tylsän rakkaan kanssa. 

Vierailija
14/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan se mennä niinkin, että piti käydä 20 kumppania läpi ennenkuin löytyi tarpeeksi hyvä.

Juuri näin, ja yleensä seksi paranee, kun opitaan tuntemaan paremmin, ja opitaan tietämään mistä toinen tykkää. Eli tuo laskukaava ei päde todellisessa maailmassa.

Vierailija
15/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen muun kanssa seksi oli parempaa ja intohimoisempaa. Puolisoni on varovainen ja rauhallinen sängyssä ja sen ulkopuolella. Valitsin kumppanini muut asiat edellä. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi ehkä kannattanut miettiä riittääkö tällainen vaisu seksielämä itselle loppuiäksi.

Vierailija
16/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saannut, musta mies nai 30cm kalulla minulta kirjaimellisesti tajun pois. Aikaa 24 vuotta ja vieläkin välillä muistelen.

Vierailija
17/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka olen saanut paljon loistavaa seksiä ja eksän kanssakin kemiat kohtasivat myös sängyssä hyvin. Silti, ei kukaan vedä vertoja tälle nykyiselle ja sille seksille mitä meillä on.

Vierailija
18/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin, ja siksi käyn vieraissa että ei aina tarvitse itse hoitaa itselleni orgasmia.

Vierailija
19/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Yhtä kertaa ei lasketa koska oli oma mies valepuvussa.

Vierailija
20/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut parempaa seksiä kuin nykyisen kumppanin kanssa. En silti vaihtaisi siihen toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän