Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vaikuta haluavan esitellä minua hänen tutuille

Vierailija
26.08.2024 |

Olemme tapailleet pari kuukautta, mies jotenkin välttelee esittelemästä minua tutuille.

Pari kertaa olemme törmänneet hänen tuttuun. Ensimmäisellä kerralla hän esitteli minut, toisella kerralla punasteli eikä edes esitellyt. Hänestä olisi kuitenkin ok jos esittelisin hänet minun lapselle.

Olisiko tämä sinusta outoa? Hän ei vaikuta edes haluavan pitää kävellessä kädestä, jos kävelemme jossain missä tuttuihin törmäys on mahdollista. Mies on muuten ihana ja puhuu isoistakin tunteista ihan helposti. Hän myös tuntuu ajattelevan että olen hänelle liian hyvä, on ehkä vähän huonoa itsetuntoa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, lukiessani sinun kommenttejasi täällä ja tapaasi vastailla muille, en ehkä minäkään esittelisi sinua ihan kaikille ystävilleni

Silloin vielä eroaminen on helpompaa, kun ei tarvitse sitten sanoa ystäville kuin, että "ei se ollut yhtään vakavaa"

Vierailija
82/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuraiteena ihan aito kielioppikysymys ilman veetuilua: tuo "hänen tutuille" särähtää vähän korvaan ja itse sanoisin "hänen tutuilleen" tai "tutuillensa". Huomannut että jotkut puhuvat noin. Onko ok ihan miten sattuu jättää omistusmuodot pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuraiteena ihan aito kielioppikysymys ilman veetuilua: tuo "hänen tutuille" särähtää vähän korvaan ja itse sanoisin "hänen tutuilleen" tai "tutuillensa". Huomannut että jotkut puhuvat noin. Onko ok ihan miten sattuu jättää omistusmuodot pois?

koska ihmiset ovat tyhmistyneet (tarkoituksellisesti kirjoitin noin) ja epäsivistyneet (sama kuin eellä) tai sitten eivät vain viitsi

Vierailija
84/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, lukiessani sinun kommenttejasi täällä ja tapaasi vastailla muille, en ehkä minäkään esittelisi sinua ihan kaikille ystävilleni

Silloin vielä eroaminen on helpompaa, kun ei tarvitse sitten sanoa ystäville kuin, että "ei se ollut yhtään vakavaa"

Ahaa, miksi teit sellaisen päätelmän??

Minkälaista kommentointia ajattelet ilkeilyn kirvoittavan?

Ap

Vierailija
85/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan yleensä kirjakieltä.

Ap

Vierailija
86/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. Tämä on ihan normaali keskustelu jonka voi käydä seurustelukumppanin kanssa.