Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro naurettavin asia, josta joku on alkanut riitelemään kanssasi

Vierailija
12.07.2024 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳

Vierailija
2/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elävät sopuista elämää ilman riitoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita tuli, kun pyysin puolisoa kanssani ulos syömään ja häntä ei huvittanut lähteä. Kävin sitten syömässä ulkona yksin. Kahden päivän mykkäkoulu.

Vierailija
4/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää ihonväristäni.

Vierailija
5/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että on Suomi Pohjoismaalainen hyvinvointiyhteiskunta.Heitin faktat pöytään sanoen että Suomea ei voi enää verrata rikkaisiin Pohjoimaihin,vaan entisiin itä-blokin maihin.

Vierailija
6/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kuinka älytön Suomen ylinopeus-sakotusjärjestelmä on. Tottakai siihen tuli yksi älyn jättiläinen riitelemään asiasta.

Vierailija
7/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää ihonväristäni.

Mä kävelin kerrain Jenkeissä kadulla tummaihoisen vastakkaista sukupuolta olevan kämppikseni kanssa kun yksi tummaihoinen nainen tuli siihen huutamaan sille miehelle, että ei saisi liikkua valkoisten kanssa ja huusi miehelle kuinka tämä pettää oman rotunsa.

Vierailija
8/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana (kun olin) moni sai ihan tyhjästä riidan aikaan. Miehet alkoholeissa tai hormoneissa. Olisi pitänyt hankkia parempaa seuraa.

Vierailija
9/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun en kuullut mitä mieheni sanoi. Siitä mies suuttui kun piti toistaa asiansa minulle.

Vierailija
10/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tatuoinnista! Joku ukko alkoi väittää, että siinä lukee jotain ihan muuta kuin mitä kerrpin, vaikka kirjoitusmerkki katsottiin tatuoijan kanssa painetusta mandariinikiinan sanakirjasta. Silloin ei ollut vielä älypuhelimia joista tarkistaa.

Vierailija
11/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää ihonväristäni.

Mä kävelin kerrain Jenkeissä kadulla tummaihoisen vastakkaista sukupuolta olevan kämppikseni kanssa kun yksi tummaihoinen nainen tuli siihen huutamaan sille miehelle, että ei saisi liikkua valkoisten kanssa ja huusi miehelle kuinka tämä pettää oman rotunsa.

Noin päin se ei ole rasismia, vaikka valkoihoisia on ehkä 10% maapallon asukkaista ja määrä vähenee koko ajan.

Vierailija
12/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kylpylässä puolison kanssa seuraavana laskemassa rengasliukumäkeä kun arviolta 11-v tyttö yrittää ihan pokkana kiilata jonossa meidän eteen. Sanottiin ettei onnistu.

Puoli tuntia myöhemmin sama likka kieltäytyy laskun jälkeen luovuttamasta rengasta seuraavalle. Kerron hänelle, että heti laskun jälkeen luovutat renkaan seuraavalle jonottajalle. Ja niin joudut tekemään vaikket haluaisikaan.

Siitä puoli tuntia niin likan äiti lähestyy meitä syyllistäen ja antaen ymmärtää tytön saavan tehdä miten haluaa. Vastasin että ei muuten saa. Sitten tämä äiti alkoi kyselemään miksi olimme koskeneet tähän lapseen. Jotain mitä emme olleet tehneet. Ja silti äiti jankkasi samaa kysymystä. Lopetin keskustelun siihen. Likka siinä samalla näyttää kieltä ja yrittää provosoida. Ehkä naurettavimpia tilanteita mitä muistan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan