Mies ei vaikuta haluavan esitellä minua hänen tutuille
Olemme tapailleet pari kuukautta, mies jotenkin välttelee esittelemästä minua tutuille.
Pari kertaa olemme törmänneet hänen tuttuun. Ensimmäisellä kerralla hän esitteli minut, toisella kerralla punasteli eikä edes esitellyt. Hänestä olisi kuitenkin ok jos esittelisin hänet minun lapselle.
Olisiko tämä sinusta outoa? Hän ei vaikuta edes haluavan pitää kävellessä kädestä, jos kävelemme jossain missä tuttuihin törmäys on mahdollista. Mies on muuten ihana ja puhuu isoistakin tunteista ihan helposti. Hän myös tuntuu ajattelevan että olen hänelle liian hyvä, on ehkä vähän huonoa itsetuntoa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies, ja kyllä minä ainakin haluaisin heti esitellä naisystäväni tutuilleni, jos tämä nainen on kaunis.
:D
Ap, parin kuukauden tapailu ei ole vielä seurustelua.
Se on vasta tosiaan, vain tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Teot puhuvat enemmän kuin sanat! Sitä paitsi, kai itsekin tiedät, kuinka nopeasti kuvan saa otettua tilanteesta kuin tilanteesta ja lähetettyä myös. Mistä voit tietää onko kuva otettu juuri sillä hetkellä, vai onko ko. kuvia miehen kännykkä täynnä... tässä ajan traktorilla metsätietä, tässä menossa kauppaan hakemaan kaljaa, tässä olen itsekseni kotona ja katselen telkkua... just joo... Se pommittaa nyt sinua kun olet saatavilla, ja kun kohu vähenee, olet eilisen tuulia. Hyvähän se on leukojaan levitellä, saamaton vässykkä sulla siellä on eikä mitään muuta. Ja ehkä persoonallisuushäiriöinen hörhö myös. Ans kattoo kuinka muijan käy.
Jopas lähti sinulla mielikuvitus laukkaamaan ja vielä uskot kaiken itsekin yhtään kyseenlaistamatta.
ap
Ei kellään sanota 2 kuukauden päästä mitään rakastan juttuja, JOS ei voi edes käsikädessä kävellä ihmisten ilmoilla. HEI HALOO nyt siellä ja ne valot päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teot puhuvat enemmän kuin sanat! Sitä paitsi, kai itsekin tiedät, kuinka nopeasti kuvan saa otettua tilanteesta kuin tilanteesta ja lähetettyä myös. Mistä voit tietää onko kuva otettu juuri sillä hetkellä, vai onko ko. kuvia miehen kännykkä täynnä... tässä ajan traktorilla metsätietä, tässä menossa kauppaan hakemaan kaljaa, tässä olen itsekseni kotona ja katselen telkkua... just joo... Se pommittaa nyt sinua kun olet saatavilla, ja kun kohu vähenee, olet eilisen tuulia. Hyvähän se on leukojaan levitellä, saamaton vässykkä sulla siellä on eikä mitään muuta. Ja ehkä persoonallisuushäiriöinen hörhö myös. Ans kattoo kuinka muijan käy.
Jopas lähti sinulla mielikuvitus laukkaamaan ja vielä uskot kaiken itsekin yhtään kyseenlaistamatta.
ap
Mun ei tartte uskoo mitään. Mulle riittää, et mä nään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyylisi jotenkin omituinen.
Ei ole vaan ihan tyylikäs, joskus kyllä liiankin hieno, varsinkin jos olen ollut töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään sanota 2 kuukauden päästä mitään rakastan juttuja, JOS ei voi edes käsikädessä kävellä ihmisten ilmoilla. HEI HALOO nyt siellä ja ne valot päälle!
Kävelemme käsikädessä ja pussailemme myös avoimesti.
Tämä oli vain tietyllä alueella jossa tiedän hänen ystävänsä asuvan.
Huh, siis olette olleet pari kuukautta yhdessä ja viettäneet jo viikkoja aikaa 5 vrk viikossa yhdessä öitä myöten. Ihan hirveän nopea tahti, en ikinä esittelisi lastani uudelle kumppanille ennen useamman kuukauden tutustumista. Ihmiset ovat kyllä varomattomia, ette tunne toisianne vielä yhtään. Onneksi lapsesi voi olla paljon isänsä luona, on todella stressaavaa että kotona on lähes koko viikon vieras ihminen yötä päivää. Mieti omalle kohdallesi miten rentoa ja mukavaa on olla kotona kun paikalla on äkkiä jatkuvasti ventovieras mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olette tapailleet pari kuukautta? Ei kai hullukaan esittele uutta tyyppiä läheisilleen noin nopeasti.
Jaa kyllä minä olen esitellyt, tai vaikka ei erikseen esittelisi, ei kai sen että ihmisiin voi törmätä pitäisi haitata muuta tekemistä.
ap
Kyllä olisi vaivannuttavaa, jos aletaan esitellä noin varhaisessa vaiheessa.
Ei, vaivaannuttavaa on räikeä käytöstapojen puute, joka ilmenee niin ettei esittele samassa tilanteessa olevia ihmisiä toisilleen, oli ihmissuhteen taso ja laatu mikä hyvänsä. Tämä on todella yleistä! Jos huomaat toimivasi näin, skarppaa!
En halua, että minua aletaan heti puoli suvulle esit
Puoli sukua on ihan eri asia, kuin randomisti vastaantuleva kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Huh, siis olette olleet pari kuukautta yhdessä ja viettäneet jo viikkoja aikaa 5 vrk viikossa yhdessä öitä myöten. Ihan hirveän nopea tahti, en ikinä esittelisi lastani uudelle kumppanille ennen useamman kuukauden tutustumista. Ihmiset ovat kyllä varomattomia, ette tunne toisianne vielä yhtään. Onneksi lapsesi voi olla paljon isänsä luona, on todella stressaavaa että kotona on lähes koko viikon vieras ihminen yötä päivää. Mieti omalle kohdallesi miten rentoa ja mukavaa on olla kotona kun paikalla on äkkiä jatkuvasti ventovieras mies.
Sanoinko että olisin esitellyt heidät? En ole, enkä ole heti esittelemässäkään.
Taas ihan turhia oletuksia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
villi idea: kysy siltä mieheltä itseltään
Olen kysynyt, asia ei selvinnyt.
Haen asiaan muilta perspektiiviä.
ap
no mitä hän vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla selität itsellesi, että tämä on hänen kohdaltaan avointa käytöstä? Kyllä hän haluaa piilotella sinua. Syyn tietää hän ja ne joilla ne valot on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon painat?
173cm/56kg, olen joskus tehnyt mallintöitä.
Loppuuko nämä kysymykset nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla selität itsellesi, että tämä on hänen kohdaltaan avointa käytöstä? Kyllä hän haluaa piilotella sinua. Syyn tietää hän ja ne joilla ne valot on päällä.
Minussa ei ole mitään syytä miksi hän haluaisi piilotella minua.
Hän vaikuttaa siltä että julkiset hellyydenosoitukset ahdistaa häntä ja tähän on monia syitä, ei vain niitä jotka sinä keksit.
ap
VASTA kaksi kuukautta. Mihin on kiire? Nauttikaa nyt vaan toisistanne ja älkää missään tapauksessa mitään lapsia tähän vielä vetäkö.
Mies on ujo. Hän haluaa nyt ensn nauttia sinusta ja sitten punastelee, kun tuttuja tulee.. Ihan hämmennyksissä, kun ei ole tuommoisia tilanteita ollut. Hän ja nainen siis yhdessä ja tutut ovat utelijaita.
Puoli vuotta tai vuosi, ehkä sitten tuttuja kehiin.
Ehkä hän ei ole niin läheinen tuttujen kanssa. Minullakin on paljon harrastustuttuja eikä kukaan heistä ole esitellyt minulle seurustelukumppaniaan. Jos löydän miesystävän niin tuntuisi täten luonnottomalta esitellä häntä heille.
Vierailija kirjoitti:
VASTA kaksi kuukautta. Mihin on kiire? Nauttikaa nyt vaan toisistanne ja älkää missään tapauksessa mitään lapsia tähän vielä vetäkö.
Mies on ujo. Hän haluaa nyt ensn nauttia sinusta ja sitten punastelee, kun tuttuja tulee.. Ihan hämmennyksissä, kun ei ole tuommoisia tilanteita ollut. Hän ja nainen siis yhdessä ja tutut ovat utelijaita.
Puoli vuotta tai vuosi, ehkä sitten tuttuja kehiin.
Aivan, tulinkin tänne vain vähän kyselemään mielipiteitä. Keskustelu on riistäytynyt käsistä.
ap
Julkinen hempeily ei ole mua varten. Enkä tiedä miksi. Kolkytvuotta ollaan miehen kanssa nyt oltu ja aina hänen julkiset yllätyshalinsa, suukkonsa ja pepun taputtelunsa hämmentää mua. Pidän kyllä näistä eleistä, siksipä hän ei ole lopettanutkaan. Hän myös pitää siitä, että silleen söpösti punastun ja menen hämilleni. Ihan kuin olisin joku satunnainen, jonka tuo yllätti. Pientä roolileikkiäkin siellä. ;)
Onko tyylisi jotenkin omituinen.